مجله ی برترین های داخلی

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خانم های شاغل به دلیل کمبود وقت ، نیاز دارند که در کنار همه ی کارها ، بتوانند به آرایش و سلامتی پوست خود برسند. وقتی که شما شاغل هستید، آرایش کردن صبح زود و به موقع حاضر شدن در محل کار یک چالش اساسی محسوب می شود. 

معمولا صبح ها بعد از شستن صورت ، در آینه متوجه عیب های ظاهری پوست می شوید و چه بهتر از این که با استفاده از یک کرم پودر مرغوب ، بتوانید آن ها را سریع رفع کنید.

خوشبختانه شاهد آن هستیم که خانم های زیادی هستد که به خوبی این مسئله را مدیریت کرده اند و با ظاهر مرتب و آرایش خوب و کامل در محل کار حاضر می شوند.

در این مقاله همراه ما باشید که راز آرایش سریع و مرتب خانم های شاغل را برای شما بازگو کنیم.

آرایش سریع با کرم پودر استیکی

خانم های شاغل از چه کرم پودری استفاده می کنند؟

خانم های شاغل قطعا از کرم پودر استفاده می کنند تا بتوانند در طول روز و در محیط کاری آرایش مرتبی داشته باشند و این آرایش زیبا می تواند در تاثیرگذاری و اعتماد به نفس آن ها نقش بسزایی داشته باشد.

کرم پودر انواع مختلفی دارد اما بهترین گزینه برای خانم هایی که مشغله زیاد دارند و وقت نمی کنند زمان زیادی برای آرایش کردن بگذارند کرم پودر استیکی است. 

کرم پودر استیکی چیست؟

کرم پودر استیکی نوعی کرم پودر فشرده است که مانند رژ لب درون یک محفظه قرار می گیرد و شما با چرخاندن قسمت پایین آن می توانید کرم پودر را خارج کنید.

استفاده بسیار آسان و راحتی دارد فقط کافی است که کرم پودر جامد را روی صورتتان بکشید و با دست یا یک پد آن را روی صورتتان پخش کنید.

پوشش دهی کرم پودر جامد

 

برای هر نوع پوستی، کدام نوع کرم پودر مناسب است؟

در استفاده از کرم پودر استیکی کمی دقت کنید. این کرم پودر به هر پوستی نمی سازد. اگر پوستی خشک دارید بهتر است از این نوع کرم پودر استفاده نکنید. کرم پودر جامد میزان کمی چربی در مواد اولیه اش دارد که باعث می شود چربی پوست را کنترل و کم کند. این کرم پودر بهترین پیشنهاد برای خانم شاغلی است که پوست چرب و مختلط دارد. کرم پودر جامد روی این نوع پوست ها بهتر می نشیند.

چه نوع کرم پودری برای لکه های تیره مناسب است؟

اگر اطلاعات شما در زمینه آرایشی زیاد است می دانید که هر چه رنگدانه های موجود در کرم پودر بیشتر باشد پوشانندگی و کاور بالاتری دارد. رنگدانه های موجود در کرم پودر جامد زیاد است و می تواند تمام قسمت ها و لکه های تیره پوستتان را بپوشاند و صورت یک دست و صافی را به شما دهد. گاهی این لکه ها به قدری پر رنگ هستند که با کرم پودر کمرنگ می شوند ولی محو نمی شوند. در این حالت بهترین گزینه استفاده از کانسیلر است. کیف خانم شاغل برای این همه وسیله آرایشی جا ندارد. کرم پودر استیکی می تواند جای کانسیلر را بگیرد و سیاهی دور چشم هایتان و لکه های تیره پوست شما را به خوبی بپوشاند.

چرا استفاده از کرم پودر جامد استیکی محبوب است؟

دلیل بزرگی که خانم های شاغل از این نوع کرم پودر استفاده می کنند این است که خیلی سریع می توانند آرایش خود را شروع کنند و آماده شوند.

این کرم پودر جای خیلی کمی از کیف شما را اشغال می کند و وزن زیادی ندارد. سبکی و کوچکی این نوع کرم پودر باعث محبوبیت آن شده است.

ماندگاری کرم پودر جامد چقدر است؟

در طول روز یک خانم مخصوصا اگر شاغل هم باشد چند مرتبه دست خود را روی صورتش می کشد این باعث می شود که آرایش از روی صورت پاک شود. در نتیجه خانم های شاغل دوست دارند از کرم پودری استفاده کنند که دوام و ماندگاری زیادی روی پوست داشته باشد. کرم پودر استیکی این نیاز خانم ها را برطرف کرده است.

 

ماندگاری بالا کرم پودر روبی سان

جمع بندی

خانم های شاغل در کنار زیبایی به سلامت پوستشان هم می اندیشند در نتیجه از کرم پودری استفاده می کنند که مرغوب و با کیفیت باشد. از آنجایی مواد آرایشی و مخصوصا کرم پودر در مدت زمان طولانی برای شاغلین استفاده می شود، اهمیت مرغوبیت و کیفیت لوازم آرایشی بسیار زیاد است.

سعی کنید تمام لوازم آرایشی تان به خصوص کرم پودر که به طور مستقیم روی پوستتان قرار می گیرد را از فروشگاه های معتبر آرایشی خریداری کنید. می توانید یک کرم پودر استاندارد با قیمت مناسب و پوشش دهی کامل را از سایت روبی سان خریداری کنید و زیبایی و سلامت پوست را با هم داشته باشید. 

کرم پودر های روبی سان از مواد اولیه طبیعی و با کیفیت مثل عسل ساخته شده اند تا در ساعات طولانی مدت استفاده از آن ها، از سلامت پوست شما محافظت کند.


 

  • montaer monta
  • ۰
  • ۰

در ابتدا می خواهیم تفاوت بین بینی عروسکی و بینی طبیعی را توضیح دهیم . عمل بینی عروسکی جزء عمل های پر طرفدار شناخته شده. حالت استاندارد بینی زیبا اینگونه است که باید زاویه بین لب و بینی 90 درجه باشد. البته تا 105 درجه را هم جزء بینی های عروسکی میدانند. فرق بین بینی عروسکی و بینی طبیعی در این است.

عمل بینی عروسکی

بینی نیمه عروسکی 

یکی از رایج ترین عمل های زیبایی، عمل بینی نیمه فانتزی است. هدف از جراحی پلاستیک از بین بردن ناهنجاری بینی تا حد ممکن و ایجاد ایجاد ظاهری ایده آل است ؛ اما تفاوت در سلیقه افراد و روند جراحی باعث ایجاد تغییرات زیادی در مورد عمل بینی عروسکی شده. در این مقاله به انواع مختلف عمل بینی عروسکی می پردازیم.

مدل طبیعی

ابتدا در مورد مدل طبیعی عمل بینی می پردازیم. البته ، مدل طبیعی به معنای حفظ برخی از نقایص اولیه بینی اصلی نیست ، بلکه به معنای مطابقت کامل بینی با سایر قسمت های صورت است.در این نوع جراحی پس جراحی بینی عوارض چندان زیادی از خمله زخم و... ندارند. به عبارت دیگر ، اگر افراد بعد از جراحی بینی، بیمار را ببینند ، متوجه نمی شوند که عمل بینی انجام داده اند. در جراحی طبیعی بینی ، فقط ظاهر بینی قابل حل است و نوک بینی باریک و قائم نخواهد شد. همچنین مهمترین ویژگی بینی طبیعی ، عدم انحنای بینی است. این مدل فرم بینی بیشتر مناسب آقایان است و آقایان آن را بیشتر دوست دارند.

مدل عروسکی

در جراحی بینی فانتزی ، بینی شکل کوچکتر از حد معمول دارد ، نوک بینی به سمت بالا بالا می رود و پل بینی خم می شود. بینی فانتزی ممکن است کاملاً مصنوعی به نظر برسد زیرا پشت بینی بیش از حد خمیده است یا نوک بینی بیش از حد به سمت بالا است که بینی را از شکل طبیعی خارج می کند. اندازه بینی دالی ممکن است با سایر قسمتهای صورت نیز متناسب نباشد و غیر طبیعی به نظر برسد. اما با وجود همه این موارد ، مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته است.

بینی دالی برای هر چهره مناسب نیست.

بنابراین زنانی که می خواهند جراحی بینی فانتزی انجام دهند باید فرم صورت خود را در نظر بگیرند.

دکتر تهران بیوتی  با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.



  • montaer monta
  • ۰
  • ۰

جراحی بینی گوشتی از آن دسته از عمل هایی است که بیشتر افراد گمان می کنند بسیار سخت است . خیلی ها بر این باورند که بینی های گوشتی پس از جراحی فرم بدتری نسبت به قبل پیدا می کنند.

جراحی بینی گوشتی

آیا بینی گوشتی قبل از عمل به حالت قبلی برمی گردد؟

ینی گوشتی به دسته ای از فرم های بینی می گویند که افراد با این فرم بینی تمایل به عمل زیبایی بینی دارند. بینی گوشتی شرایط خاصی دارد که همین شرایط باعث دشواری عمل بینی گوشتی شده اند. درباره ی جراحی بینی گوشتی تصورات و تردیدهای مختلفی وجود دارد. در ادامه به طور مفصل جراحی بینی گوشتی را توصیف می کنیم و صحت برخی از این تصورات را مورد سنجش قرار می دهیم.

ابتدا باید بینی گوشتی را تعریف کنیم. به بینی هایی با پوست ضخیم و غدد چربی فراوان و سوراخ های باز پوست ، بینی گوشتی گفته می شود. در این نوع بینی معمولاً غضروف ضعیف است و قسمت عمده بینی شامل پوست و چربی در زیر آن و غدد چربی است. در این نوع بینی معمولاً نوک بینی پایین است و آلا (بال بینی) باز و ضخیم است. به دلیل هورمون جنسی مردانه و پوست چرب در مردان ، این نوع بینی ها معمولاً در مردان دیده می شود.

جراحی بینی گوشتی

در گذشته ، برای اصلاح این نوع بینی و برای جراحی زیبایی بینی ، آنها قسمت های غضروف را بیش از حد از بین می بردند. نتیجه این عمل فرورفتگی و زخم شدن پوست به دلیل خالی بودن فضای زیر آن است. معمولاً بیماران فکر می کنند که برداشتن پوست مفید است اما به نظر می رسد که برداشتن پوست می تواند باعث ایجاد زخم های شدید شود ، بنابراین توصیه نمی شود. در تجربیات دکتر کاظمی ، تقویت غضروف و استفاده از غضروف تیغه میانی یا سپتوم برای تقویت نوک بینی و به طور کلی بافت غضروف بهترین تأثیر را دارد. قدمت کلوملا نوعی غضروف تیغه ای است که جراح آن را به صورت خوشه درست می کند و در زیر نوک بینی قرار می گیرد و بدین وسیله سعی در بالا بردن نوک بینی و تقویت آن دارد.

یکی از موارد مفید در جراحی زیبایی بینی گوشتی پایه آلار ، برداشت دقیق آلا به منظور کوچک سازی آلا است. بهترین روش برای جراحی بینی بیماران با پوست ضخیم جراحی باز است. در جراحی نزدیک از آنجا که نوک بینی خیلی خوب دیده نمی شود و دسترسی به نوک بینی محدود است ، نتیجه جراحی زیبایی بینی گوشتی چندان خوب نیست. بیماران با پوست ضخیم باید انتظار معقولی نسبت به جراحی داشته باشند و باید بدانند که بینی آنها هرگز مانند بینی بیمارانی نخواهد بود که پوست مناسب دارند.

آیا بینی های گوشتی قبل از عمل به حالت قبلی برمی گردند؟

یک سوال که مرتباً از دکتر کاظمی پرسیده می شود این است که آیا در جراحی زیبایی بینی گوشتی بینی قبل از عمل به حالت قبلی برمی گردد یا خیر؟ من باید پاسخ دهم که در صورت گرفتن نتیجه کامل ، پس از شش ماه هیچ تغییر عمده ای در بینی اتفاق نمی افتد و به همان شکل باقی می ماند.

برای ارائه مثالی در این باره می توان گفت وقتی توپ فوتبال از بین می رود مانند یک توپ فوتبال است ، به دلیل ضخامت چرم اطراف آن ، تخلیه و چین و چروک کامل مدت زیادی طول می کشد. همین اتفاق در بینی گوشتی رخ می دهد زیرا پوست ضخیم است ، کاهش اندازه بینی مدت زیادی طول می کشد ، بنابراین بیماران باید حداقل یک سال صبر کنند تا نتیجه نهایی را بدست آورند ، اما معمولاً پس از شش ماه نتیجه ثابت می شود و به حالت گذشته برنمی گردد.

یکی از مواردی که تهران بیوتی همواه تاکید کرده است، مشاهده سابقه و تجربه تیم جراحی مربوط به هر مل است. یکی از راه های پی بردن به سابقه ی پزشک و دستیاران وی مشاهده تصاویر قبل و بعد عمل زیباجویان است. با افتخار و تجربه 20 ساله، شما را به مشاهده نمونه هایی از این تصاویر دعوت میکنیم.

 

  • montaer monta
  • ۰
  • ۰

هر جراحی به هدف اصلاح یک عضو از بدن انجام می شود. این اصلاح می تواند به جهت برطرف کردن یک عارضه مانند غده سرطانی یا عملکرد نامطلوب عضو باشد یا ارتقای زیبایی اعضایی مانند بینی، چشم و گوش. جراحی بینی یکی از جراحی هایی است که بیشتر به عنوان یک عمل زیبایی شناخته شده است. در حالی که موارد بسیاری وجود دارد که جراحی بینی به هدف اصلاح و درمان انجام می شود . جراحی بینی به اشکال مختلفی انجام می شود که می تواند اختلالات بسیاری را برطرف کند. در صورتی که یک مشکل تنفسی یا بویایی در یک فرد تشخیص داده شود که دلیل آن در بینی آن فرد باشد، به احتمال بسیار زیاد با یک جراحی می توان این مشکل را برطرف کرد. خوب است بدانید موارد درمانی عمل بینی اصلا کم نیستند و افراد بسیاری با این جراحی درمان می شوند.

جراحی بینی

موارد درمانی جراحی بینی

علت طیف وسیعی از موارد مشکل تنفسی و بویایی را می توان در بینی جست. در صورت تشخیص پزشک و تایید وجود اخلال در بینی می توان با جراحی آن را برطرف کرد.

خر و پف کردن یکی از مواردی است که می تواند به دلیل وجود عامل مسدود کننده در بینی به وجود بیاید. صدایی که از مجراهای تنفسی بلند می شود معمولا به دلیل تنگ بودن و زاویه دار بودن مجرای بینی است. پولیپ بینی یا انحراف بینی نیز می توانند باعث خروپف کردن در خواب شوند. شاید جالب باشد که بدانید با یک جراحی و باز شدن مجرای تنفسی بینی مشکل خروپف کردن نیز حل می شود و دیگر افراد خانواده از دست شما شاکی نخواهند بود!

دشواری تنفس و گرفتگی بینی از دیگر مشکلاتی است که می تواند ریشه در بینی داشته باشد. وجود مانع در بینی، منحرف شدن و گرفتگی مجرای بینی و پولیپ بینی می توانند باعث این مشکلات شوند. با جراحی بینی درمانی می توان این موارد را نیز رفع کرد و اگر شما این علائم را دارید مراجعه به یک پزشک متخصص گوش و حلق و بینی حتما توصیه می شود.

اختلال در بویایی از دیگر مشکلاتی است که می تواند برای بینی رخ دهد. بویایی از حواس بسیار مهم انسان است که نبود آن برای انسان می تواند بسیار اذیت کننده باشد. عوامل مختلفی می توانند بینی انسان را مختل کنند که پولیپ بینی یکی از آن هاست. جراحی بینی به راحتی می تواند بویایی را به شما بازگرداند. جراحی پولیپ بینی یکی از ساده ترین جراحی های بینی به شمار می رود.

جراحی بینی درمانی

نتیجه گیری

عمل بینی در جامعه ما بیشتر به عنوان یک جراحی زیبایی شناخته شده است. دلیل آن هم محبوبیت بسیار کاربرد زیبایی این جراحی است. ولی مشکلات بسیاری وجود دارد که ممکن است در زندگی روزمره شما را آزار دهد اما ندانید و با جراحی بینی قابل حل باشد. در صورتی که به چنین مشکلاتی برخوردید باید حتما به پزشک مراجعه کنید و اگر پزشک دستور به جراحی داد، برای آن اقدام کنید. علاوه بر آن امکان انجام همزمان عمل زیبایی و درمانی در یک جراحی وجود دارد. کلینیک دکتر تهران بیوتی یکی از کلینیک های زیبایی است که این امکان را فراهم کرده است. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

  • montaer monta
  • ۰
  • ۰

 

سیمان یکی مصالح ساختمانی بسیار مهم و پرکاربرد است که نه تنها در ساختمان سازی به کار می رود بلکه مصارف زیادی دارد. اگر سیمان نبود ما احتمالا هنوز در خانه های گلی و خشت زندگی می کردیم. سیمان سفید نوعی از این متریال است که به رنگ سفید است و به دلیل زیبایی آن در نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود. سیمان سفید طبیعتا از سیمان سیاه گران تر است اما اگر شما قصد خرید سیمان سفید یا فروش آن با قیمتی خوب و مناسب را دارید سایت پودرسازان بهترین گزینه برای شماست. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا درباره خرید و فروش سیمان سفید با شما صحبت کنیم.

خرید سیمان سفید

مواد سازنده سیمان سفید

این ماده از عناصری مانند اکسیدهای آهن، کرم، نیتان، مس، منگنز و سنگ آهک درست شده است. برای کاهش درجه پخت سیمان سفید از آلومینیوم، گچ، کلرول منیزیم، فلدسپات و کریپولیت استفاده می کنند.

سیمان سفید در چه مواردی کاربرد دارد؟

کاربرد اصلی این متریال در نمای داخلی و خارجی ساختمان می باشد. بعضی از افراد به جای سیمان خاکستری از این نوع متریال استفاده می کنند که باید بگوییم این مسئله از نظر هزینه مقرون به صرفه نیست. همچنین کاربردهای دیگر این محصول عبارتند از:

  • طراحی فضای داخلی خانه

  •  بندکشی درزهای کاشی و سرامیک

  • ساخت نمای بیرونی ساختمان

سیمان سفید

 

خرید سیمان سفید با قیمت ارزان

خرید سیمان سفید به دو صورت فله ای و کیسه ای انجام می شود. از معروف ترین انواع این متریال ساختمانی می توان به سیمان سفید ساوه اشاره کرد. کیسه های سیمان سفید، ۵ کیلو، ۲۵ کیلو، ۴۰ کیلو و ۵۰ کیلو است و با قیمت های متفاوتی به خرید و فروش می رسد. مثلا کیسه ۵۰ کیلویی با قیمت ۳۰۸۰۰ تومان به فروش می رسد. خرید سیمان سفید به صورت فله ای یا عمده از خرید کیسه ای نیز ارزان تر انجام می شود.

 

سیمان پرتلند سفید

همان طور که از نام آن مشخص است، یکی از انواع رایج و پرکاربرد سیمان سفید است.  تنها تفاوت آن با سیمان سفید این است که در مواد اولیه آن اکسید آهن وجود ندارد به همین خاطر به جای آن از خاک رس استفاده می کنند. به دلیل گران بودن خاک رس، بیشتر کارخانه ها از این ماده استفاده نمی کنند و به جای آن از کلرور کلسیم و کلرور کلسیم که در کوره سیمان پزی با اکسید آهن ترکیب شده و کلرور آهن پس می دهد، استفاده می کنند. وقتی این مواد در کوره پخته می شوند، این متریال به رنگ سفید در می آید. میزان اکسید آهن داخل این متریال نباید بیشتر از ۰۲/۰ درصد باشد.

فروش سیمان سفید

 

خرید و فروش سیمان سفید از شرکت پودرسازان

سایت پودرسازان یکی از بهترین و معتبرترین سایت های آنلاین برای خرید سیمان سفید، پودر سنگ و فروش این مواد است. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین انواع پودر سنگ و سیمان را با قیمتی ارزان از سایت پودرسازان تهیه کنید. برای سفارش محصولات ما می توانید با شماره تماس 09128181845 تماس حاصل نمایید.

  • montaer monta
  • ۰
  • ۰

تعداد انجام عمل بینی در سالهای اخیر بسیار افزایش یافته و همچنان در حال افزایش است. اما درصد کمی از این افراد به دلایلی مانند شکستگی بینی یا مشکلات تنفسی تحت جراحی بینی قرار می گیرند. اکثر داوطلبان عمل زیبایی بینی، این جراحی را برای زیبایی و به هدف تغییر فرم بینی شان انجام می دهند. سوالات بسیاری ممکن است درباره جراحی بینی وجود داشته باشد اما یکی از مهمترین آن ها درباره هزینه عمل زیبایی بینی است. در این مقاله می خواهیم درباره عواملی که در هزینه عمل زیبایی بینی تاثیر دارند صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر هزینه عمل زیبایی بینی چیست؟

هزینه های عمل بینی شامل هزینه های قبل و بعد عمل نیز می شوند. مواردی مانند آزمایش خون، عکس آتلیه و سی تی اسکن از هزینه های پیش از عمل هستند. بعضی از افراد فکر می کنند عکس آتلیه همان عکس سی تی اسکن است و نیازی به وجود هر دو نیست در حالی که این دو باهم فرق می کنند. در عکس آتلیه معمولا پزشک با دید بازتری مشکلات بینی را می بیند و عیب و نقص های آن را بیان میکند. هزینه آتلیه در سال ۹۹ به طور میانگین بین ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

عمل زیبایی بینی

هزینه جراح عمل زیبایی بینی

بیشتر هزینه در جراحی بینی مربوط به دستمزد جراح است. شاید دقت کرده باشید که هزینه جراحی بینی بسیار متغیر و متفاوت است و تنها عاملی که باعث این حجم از تفاوت شده همین دستمزد پزشک است. گاهی حتی هزینه عمل زیبایی بینی منطقه به منطقه هم فرق می کند، اما مورد اصلی که تعیین کننده دستمزد جراح است میزان سابقه و مهارت اوست.

طبیعی است که هرچقدر تجربه پزشک بیشتر باشد هزینه ای که دریافت می کند هم بیشتر است. شما نباید توقع داشته باشید هزینه جراحی که ۱۵ سال سابقه عمل زیبایی بینی دارد با یک جراح تازه کار یکسان باشد. جراحی که سابقه و تجربه زیادی دارد با تمام مشکلاتی که ممکن است در حین جراحی و همچنین پس از عمل برای بیمار پیش بیاید به خوبی آشناست و با دقت نظر کامل گام برمی دارد، پس کاملا واضح است که دستمزد چنین پزشکی زیاد باشد.

هزینه بیهوشی پس از جراحی

پزشکان در اکثر مواقع، بیهوشی کامل را تجویز میکنند چون بیمار در بیهوشی موضعی، بعد از عمل، درد خیلی زیادی را باید تحمل کند. بنابراین درصورت تجویز بیهوشی کامل توسط پزشک، باید هزینه پزشک بیهوشی پرداخت بشود.

هزینه عمل زیبایی بینی

استخوانی، گوشتی بودن بینی

عمل بینی گوشتی به دلیل اینکه پوست ضخیم و غضروف نرمی دارد، بسیار سخت تر از عمل بینی استخوانی است. به همین دلیل معمولا هزینه عمل بینی گوشتی بیشتر از عمل بینی استخوانی است. عمل بینی استخوانی در صورتی که پلیپ یا انحراف بینی شاملش نشود نسبت به جراحی گوشتی کمتر است. عمل ترمیمی نیز وقتی اتفاق می افتد که بیمار یک بار بینی اش را عمل کرده ولی از نتیجه عمل خود راضی نیست یا اینکه دچار مشکلات تنفسی شده است. به همین دلیل عمل دیگری برای اصلاح بینی انجام می شود که حساس تر و سخت تر است. بنابراین هزینه عمل ترمیمی بیشتر است.

هزینه عمل زیبایی در مجموعه دکتر تهران بیوتی

مجموعه دکتر تهران بیوتی یک کلینیک مجهز در تهران با داشتن جراحان باتجربه و چیره دست است. با این وجود هزینه عمل زیبایی بینی در کلینیک دکتر تهران بیوتی منصفانه و پایین است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

  • montaer monta
  • ۰
  • ۰

احراز هویت مشتریان همیشه یکی از چالش ها برای کسب و کار های اینترنتی بوده است. این که بدانیم کاربری که وارد سایت شده اطلاعات خود را به شکل صادقانه وارد می کند اهمیت بسیار بالایی دارد. یکی از سامانه هایی که برای احراز هویت طراحی شده است سامانه امتا است.

سامانه احراز هویت امتا (احراز هویت مشتریان تجارت الکترونیکی) در شرایطی ساخته شد که کسب و کارهای آنلاین هر روز گسترش پیدا می کنند و بر کاربران اینترنت افزوده می شود. در این مقاله قصد داریم درباره این سامانه و کاربردهای آن با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

احراز هویت

درباره سامانه احراز هویت امتا چه می دانید؟

این سامانه نخستین بار برای شرکت های سایپا و ایران خودرو طراحی شد تا فرایند احراز هویت آنلاین کاربرانی که برای پیش فروش ماشین ثبت نام کرده اند انجام بگیرد؛ اما در حال حاضر شرکت ها و کسب و کار های الکترونیکی دیگر نیز می توانند از این سامانه برای احراز هویت استفاده کنند.

روند کار این سامانه به این صورت است که اطلاعات هویتی، مکانی، تماسی و اعتباری کاربران را از طریق پایگاه های اطلاعاتی حاکمیت به طور آنلاین می گیرد و به هر کدام از کاربران یک حساب کاربری منحصر به فرد اعطا می کند.

فواید سامانه احراز هویت امتا

این سامانه نه تنها برای صاحبان کسب و کارها مفید است بلکه برای مشتریان نیز فواید زیادی دارد. کاربران دیگر نیازی نیست برای ثبت نام در سایت های گوناگون، نام کاربری و رمزهای عبور مختلف را به ذهن بسپارند و می توانند سطح دسترسی کسب و کارها را به اطلاعات شخصی شان کنترل کنند.

صاحبان مشاغل اینترنتی نیز از سامانه احراز هویت امتا می توانند برای احراز هویت آنلاین کاربران استفاده کنند بدون اینکه با مشکلات و محدودیت ها رو به رو شوند. این سامانه هزینه های کسب و کارها را به شدت کاهش داده و با استفاده از امضای الکترونیکی و احراز هویت توسط کارت بانکی فضای امنی را برای همه ایجاد نموده است.

سامانه احراز هویت امتا

سوالات متداول درباره احراز هویت امتا

نحوه اتصال کسب و کارهایی که نماد اعتماد الکترونیکی دارند به سامانه احراز هویت امتا چگونه است؟

مشاغلی که نماد اعتماد الکترونیکی دارند می توانند از طریق پنل اینماد خود به کلیدهای دسترسی این سامانه دست پیدا کنند. سپس از طریق آزمایشگاه ها تست های اولیه بدهند.

نحوه اتصال کسب و کارهای بدون نماد اعتماد الکترونیکی به سامانه احراز هویت امتا

مشاغلی که نماد اعتماد الکترونیکی ندارند باید به صورت کتبی درخواست اتصال خود به سامانه امتا را به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ارسال کنند و اگر تایید شد به دنبال کسب کلیدهای دسترسی این سامانه باشند. سپس همانند مورد قبل، باید تست های اولیه شان را بدهند.

 

آیا تمام کسب و کارهای اینترنتی می توانند از سامانه احراز هویت امتا استفاده کنند؟

بستگی به تایید صلاحیت صنفی، سوابق کارها و اطلاعات مربوط به اعتبار مالی دارد. به طور کلی کسب و کارهای اینترنتی بسته به نوع محصول و خدماتشان، سطوح دسترسی خود به اطلاعات مشتریان را اعلام کنند و در صورت تایید می توانند از این سامانه برای احراز هویت آنلاین استفاده کنند.

نتیجه گیری

اگر شما هم یک شغل اینترنتی دارید و میخواهید احراز هویت آنلاین کاربران تان را انجام دهید، بهترین گزینه سامانه احراز هویت امتا است. برای اطلاعات بیشتر درباره این سامانه می توانید به سایت رند مراجعه نمایید.

  • montaer monta