مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

مواردی که جراحی بینی ضرورت دارد

هر جراحی به هدف اصلاح یک عضو از بدن انجام می شود. این اصلاح می تواند به جهت برطرف کردن یک عارضه مانند غده سرطانی یا عملکرد نامطلوب عضو باشد یا ارتقای زیبایی اعضایی مانند بینی، چشم و گوش. جراحی بینی یکی از جراحی هایی است که بیشتر به عنوان یک عمل زیبایی شناخته شده است. در حالی که موارد بسیاری وجود دارد که جراحی بینی به هدف اصلاح و درمان انجام می شود . جراحی بینی به اشکال مختلفی انجام می شود که می تواند اختلالات بسیاری را برطرف کند. در صورتی که یک مشکل تنفسی یا بویایی در یک فرد تشخیص داده شود که دلیل آن در بینی آن فرد باشد، به احتمال بسیار زیاد با یک جراحی می توان این مشکل را برطرف کرد. خوب است بدانید موارد درمانی عمل بینی اصلا کم نیستند و افراد بسیاری با این جراحی درمان می شوند.

جراحی بینی

موارد درمانی جراحی بینی

علت طیف وسیعی از موارد مشکل تنفسی و بویایی را می توان در بینی جست. در صورت تشخیص پزشک و تایید وجود اخلال در بینی می توان با جراحی آن را برطرف کرد.

خر و پف کردن یکی از مواردی است که می تواند به دلیل وجود عامل مسدود کننده در بینی به وجود بیاید. صدایی که از مجراهای تنفسی بلند می شود معمولا به دلیل تنگ بودن و زاویه دار بودن مجرای بینی است. پولیپ بینی یا انحراف بینی نیز می توانند باعث خروپف کردن در خواب شوند. شاید جالب باشد که بدانید با یک جراحی و باز شدن مجرای تنفسی بینی مشکل خروپف کردن نیز حل می شود و دیگر افراد خانواده از دست شما شاکی نخواهند بود!

دشواری تنفس و گرفتگی بینی از دیگر مشکلاتی است که می تواند ریشه در بینی داشته باشد. وجود مانع در بینی، منحرف شدن و گرفتگی مجرای بینی و پولیپ بینی می توانند باعث این مشکلات شوند. با جراحی بینی درمانی می توان این موارد را نیز رفع کرد و اگر شما این علائم را دارید مراجعه به یک پزشک متخصص گوش و حلق و بینی حتما توصیه می شود.

اختلال در بویایی از دیگر مشکلاتی است که می تواند برای بینی رخ دهد. بویایی از حواس بسیار مهم انسان است که نبود آن برای انسان می تواند بسیار اذیت کننده باشد. عوامل مختلفی می توانند بینی انسان را مختل کنند که پولیپ بینی یکی از آن هاست. جراحی بینی به راحتی می تواند بویایی را به شما بازگرداند. جراحی پولیپ بینی یکی از ساده ترین جراحی های بینی به شمار می رود.

جراحی بینی درمانی

نتیجه گیری

عمل بینی در جامعه ما بیشتر به عنوان یک جراحی زیبایی شناخته شده است. دلیل آن هم محبوبیت بسیار کاربرد زیبایی این جراحی است. ولی مشکلات بسیاری وجود دارد که ممکن است در زندگی روزمره شما را آزار دهد اما ندانید و با جراحی بینی قابل حل باشد. در صورتی که به چنین مشکلاتی برخوردید باید حتما به پزشک مراجعه کنید و اگر پزشک دستور به جراحی داد، برای آن اقدام کنید. علاوه بر آن امکان انجام همزمان عمل زیبایی و درمانی در یک جراحی وجود دارد. کلینیک دکتر تهران بیوتی یکی از کلینیک های زیبایی است که این امکان را فراهم کرده است. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

  • montaer monta

جراحی بینی

نظرات  (۱)

عمل بینی گوشتی هم ممکنه ضروری باشه یه وقتایی؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی