مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی از آن دسته از عمل هایی است که بیشتر افراد گمان می کنند بسیار سخت است . خیلی ها بر این باورند که بینی های گوشتی پس از جراحی فرم بدتری نسبت به قبل پیدا می کنند.

جراحی بینی گوشتی

آیا بینی گوشتی قبل از عمل به حالت قبلی برمی گردد؟

ینی گوشتی به دسته ای از فرم های بینی می گویند که افراد با این فرم بینی تمایل به عمل زیبایی بینی دارند. بینی گوشتی شرایط خاصی دارد که همین شرایط باعث دشواری عمل بینی گوشتی شده اند. درباره ی جراحی بینی گوشتی تصورات و تردیدهای مختلفی وجود دارد. در ادامه به طور مفصل جراحی بینی گوشتی را توصیف می کنیم و صحت برخی از این تصورات را مورد سنجش قرار می دهیم.

ابتدا باید بینی گوشتی را تعریف کنیم. به بینی هایی با پوست ضخیم و غدد چربی فراوان و سوراخ های باز پوست ، بینی گوشتی گفته می شود. در این نوع بینی معمولاً غضروف ضعیف است و قسمت عمده بینی شامل پوست و چربی در زیر آن و غدد چربی است. در این نوع بینی معمولاً نوک بینی پایین است و آلا (بال بینی) باز و ضخیم است. به دلیل هورمون جنسی مردانه و پوست چرب در مردان ، این نوع بینی ها معمولاً در مردان دیده می شود.

جراحی بینی گوشتی

در گذشته ، برای اصلاح این نوع بینی و برای جراحی زیبایی بینی ، آنها قسمت های غضروف را بیش از حد از بین می بردند. نتیجه این عمل فرورفتگی و زخم شدن پوست به دلیل خالی بودن فضای زیر آن است. معمولاً بیماران فکر می کنند که برداشتن پوست مفید است اما به نظر می رسد که برداشتن پوست می تواند باعث ایجاد زخم های شدید شود ، بنابراین توصیه نمی شود. در تجربیات دکتر کاظمی ، تقویت غضروف و استفاده از غضروف تیغه میانی یا سپتوم برای تقویت نوک بینی و به طور کلی بافت غضروف بهترین تأثیر را دارد. قدمت کلوملا نوعی غضروف تیغه ای است که جراح آن را به صورت خوشه درست می کند و در زیر نوک بینی قرار می گیرد و بدین وسیله سعی در بالا بردن نوک بینی و تقویت آن دارد.

یکی از موارد مفید در جراحی زیبایی بینی گوشتی پایه آلار ، برداشت دقیق آلا به منظور کوچک سازی آلا است. بهترین روش برای جراحی بینی بیماران با پوست ضخیم جراحی باز است. در جراحی نزدیک از آنجا که نوک بینی خیلی خوب دیده نمی شود و دسترسی به نوک بینی محدود است ، نتیجه جراحی زیبایی بینی گوشتی چندان خوب نیست. بیماران با پوست ضخیم باید انتظار معقولی نسبت به جراحی داشته باشند و باید بدانند که بینی آنها هرگز مانند بینی بیمارانی نخواهد بود که پوست مناسب دارند.

آیا بینی های گوشتی قبل از عمل به حالت قبلی برمی گردند؟

یک سوال که مرتباً از دکتر کاظمی پرسیده می شود این است که آیا در جراحی زیبایی بینی گوشتی بینی قبل از عمل به حالت قبلی برمی گردد یا خیر؟ من باید پاسخ دهم که در صورت گرفتن نتیجه کامل ، پس از شش ماه هیچ تغییر عمده ای در بینی اتفاق نمی افتد و به همان شکل باقی می ماند.

برای ارائه مثالی در این باره می توان گفت وقتی توپ فوتبال از بین می رود مانند یک توپ فوتبال است ، به دلیل ضخامت چرم اطراف آن ، تخلیه و چین و چروک کامل مدت زیادی طول می کشد. همین اتفاق در بینی گوشتی رخ می دهد زیرا پوست ضخیم است ، کاهش اندازه بینی مدت زیادی طول می کشد ، بنابراین بیماران باید حداقل یک سال صبر کنند تا نتیجه نهایی را بدست آورند ، اما معمولاً پس از شش ماه نتیجه ثابت می شود و به حالت گذشته برنمی گردد.

یکی از مواردی که تهران بیوتی همواه تاکید کرده است، مشاهده سابقه و تجربه تیم جراحی مربوط به هر مل است. یکی از راه های پی بردن به سابقه ی پزشک و دستیاران وی مشاهده تصاویر قبل و بعد عمل زیباجویان است. با افتخار و تجربه 20 ساله، شما را به مشاهده نمونه هایی از این تصاویر دعوت میکنیم.

 

  • montaer monta

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی