مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

هزینه عمل زیبایی بینی و عوامل موثر بر آن

تعداد انجام عمل بینی در سالهای اخیر بسیار افزایش یافته و همچنان در حال افزایش است. اما درصد کمی از این افراد به دلایلی مانند شکستگی بینی یا مشکلات تنفسی تحت جراحی بینی قرار می گیرند. اکثر داوطلبان عمل زیبایی بینی، این جراحی را برای زیبایی و به هدف تغییر فرم بینی شان انجام می دهند. سوالات بسیاری ممکن است درباره جراحی بینی وجود داشته باشد اما یکی از مهمترین آن ها درباره هزینه عمل زیبایی بینی است. در این مقاله می خواهیم درباره عواملی که در هزینه عمل زیبایی بینی تاثیر دارند صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر هزینه عمل زیبایی بینی چیست؟

هزینه های عمل بینی شامل هزینه های قبل و بعد عمل نیز می شوند. مواردی مانند آزمایش خون، عکس آتلیه و سی تی اسکن از هزینه های پیش از عمل هستند. بعضی از افراد فکر می کنند عکس آتلیه همان عکس سی تی اسکن است و نیازی به وجود هر دو نیست در حالی که این دو باهم فرق می کنند. در عکس آتلیه معمولا پزشک با دید بازتری مشکلات بینی را می بیند و عیب و نقص های آن را بیان میکند. هزینه آتلیه در سال ۹۹ به طور میانگین بین ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

عمل زیبایی بینی

هزینه جراح عمل زیبایی بینی

بیشتر هزینه در جراحی بینی مربوط به دستمزد جراح است. شاید دقت کرده باشید که هزینه جراحی بینی بسیار متغیر و متفاوت است و تنها عاملی که باعث این حجم از تفاوت شده همین دستمزد پزشک است. گاهی حتی هزینه عمل زیبایی بینی منطقه به منطقه هم فرق می کند، اما مورد اصلی که تعیین کننده دستمزد جراح است میزان سابقه و مهارت اوست.

طبیعی است که هرچقدر تجربه پزشک بیشتر باشد هزینه ای که دریافت می کند هم بیشتر است. شما نباید توقع داشته باشید هزینه جراحی که ۱۵ سال سابقه عمل زیبایی بینی دارد با یک جراح تازه کار یکسان باشد. جراحی که سابقه و تجربه زیادی دارد با تمام مشکلاتی که ممکن است در حین جراحی و همچنین پس از عمل برای بیمار پیش بیاید به خوبی آشناست و با دقت نظر کامل گام برمی دارد، پس کاملا واضح است که دستمزد چنین پزشکی زیاد باشد.

هزینه بیهوشی پس از جراحی

پزشکان در اکثر مواقع، بیهوشی کامل را تجویز میکنند چون بیمار در بیهوشی موضعی، بعد از عمل، درد خیلی زیادی را باید تحمل کند. بنابراین درصورت تجویز بیهوشی کامل توسط پزشک، باید هزینه پزشک بیهوشی پرداخت بشود.

هزینه عمل زیبایی بینی

استخوانی، گوشتی بودن بینی

عمل بینی گوشتی به دلیل اینکه پوست ضخیم و غضروف نرمی دارد، بسیار سخت تر از عمل بینی استخوانی است. به همین دلیل معمولا هزینه عمل بینی گوشتی بیشتر از عمل بینی استخوانی است. عمل بینی استخوانی در صورتی که پلیپ یا انحراف بینی شاملش نشود نسبت به جراحی گوشتی کمتر است. عمل ترمیمی نیز وقتی اتفاق می افتد که بیمار یک بار بینی اش را عمل کرده ولی از نتیجه عمل خود راضی نیست یا اینکه دچار مشکلات تنفسی شده است. به همین دلیل عمل دیگری برای اصلاح بینی انجام می شود که حساس تر و سخت تر است. بنابراین هزینه عمل ترمیمی بیشتر است.

هزینه عمل زیبایی در مجموعه دکتر تهران بیوتی

مجموعه دکتر تهران بیوتی یک کلینیک مجهز در تهران با داشتن جراحان باتجربه و چیره دست است. با این وجود هزینه عمل زیبایی بینی در کلینیک دکتر تهران بیوتی منصفانه و پایین است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی