مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

عمل بینی عروسکی

در ابتدا می خواهیم تفاوت بین بینی عروسکی و بینی طبیعی را توضیح دهیم . عمل بینی عروسکی جزء عمل های پر طرفدار شناخته شده. حالت استاندارد بینی زیبا اینگونه است که باید زاویه بین لب و بینی 90 درجه باشد. البته تا 105 درجه را هم جزء بینی های عروسکی میدانند. فرق بین بینی عروسکی و بینی طبیعی در این است.

عمل بینی عروسکی

بینی نیمه عروسکی 

یکی از رایج ترین عمل های زیبایی، عمل بینی نیمه فانتزی است. هدف از جراحی پلاستیک از بین بردن ناهنجاری بینی تا حد ممکن و ایجاد ایجاد ظاهری ایده آل است ؛ اما تفاوت در سلیقه افراد و روند جراحی باعث ایجاد تغییرات زیادی در مورد عمل بینی عروسکی شده. در این مقاله به انواع مختلف عمل بینی عروسکی می پردازیم.

مدل طبیعی

ابتدا در مورد مدل طبیعی عمل بینی می پردازیم. البته ، مدل طبیعی به معنای حفظ برخی از نقایص اولیه بینی اصلی نیست ، بلکه به معنای مطابقت کامل بینی با سایر قسمت های صورت است.در این نوع جراحی پس جراحی بینی عوارض چندان زیادی از خمله زخم و... ندارند. به عبارت دیگر ، اگر افراد بعد از جراحی بینی، بیمار را ببینند ، متوجه نمی شوند که عمل بینی انجام داده اند. در جراحی طبیعی بینی ، فقط ظاهر بینی قابل حل است و نوک بینی باریک و قائم نخواهد شد. همچنین مهمترین ویژگی بینی طبیعی ، عدم انحنای بینی است. این مدل فرم بینی بیشتر مناسب آقایان است و آقایان آن را بیشتر دوست دارند.

مدل عروسکی

در جراحی بینی فانتزی ، بینی شکل کوچکتر از حد معمول دارد ، نوک بینی به سمت بالا بالا می رود و پل بینی خم می شود. بینی فانتزی ممکن است کاملاً مصنوعی به نظر برسد زیرا پشت بینی بیش از حد خمیده است یا نوک بینی بیش از حد به سمت بالا است که بینی را از شکل طبیعی خارج می کند. اندازه بینی دالی ممکن است با سایر قسمتهای صورت نیز متناسب نباشد و غیر طبیعی به نظر برسد. اما با وجود همه این موارد ، مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته است.

بینی دالی برای هر چهره مناسب نیست.

بنابراین زنانی که می خواهند جراحی بینی فانتزی انجام دهند باید فرم صورت خود را در نظر بگیرند.

دکتر تهران بیوتی  با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.



  • montaer monta

نظرات  (۱)

برای خرید پودر سنگ بیاید اینجا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی