مجله ی برترین های داخلی

  • ۰
  • ۰

خانم های شاغل به دلیل کمبود وقت ، نیاز دارند که در کنار همه ی کارها ، بتوانند به آرایش و سلامتی پوست خود برسند. وقتی که شما شاغل هستید، آرایش کردن صبح زود و به موقع حاضر شدن در محل کار یک چالش اساسی محسوب می شود. 

معمولا صبح ها بعد از شستن صورت ، در آینه متوجه عیب های ظاهری پوست می شوید و چه بهتر از این که با استفاده از یک کرم پودر مرغوب ، بتوانید آن ها را سریع رفع کنید.

خوشبختانه شاهد آن هستیم که خانم های زیادی هستد که به خوبی این مسئله را مدیریت کرده اند و با ظاهر مرتب و آرایش خوب و کامل در محل کار حاضر می شوند.

در این مقاله همراه ما باشید که راز آرایش سریع و مرتب خانم های شاغل را برای شما بازگو کنیم.

آرایش سریع با کرم پودر استیکی

خانم های شاغل از چه کرم پودری استفاده می کنند؟

خانم های شاغل قطعا از کرم پودر استفاده می کنند تا بتوانند در طول روز و در محیط کاری آرایش مرتبی داشته باشند و این آرایش زیبا می تواند در تاثیرگذاری و اعتماد به نفس آن ها نقش بسزایی داشته باشد.

کرم پودر انواع مختلفی دارد اما بهترین گزینه برای خانم هایی که مشغله زیاد دارند و وقت نمی کنند زمان زیادی برای آرایش کردن بگذارند کرم پودر استیکی است. 

کرم پودر استیکی چیست؟

کرم پودر استیکی نوعی کرم پودر فشرده است که مانند رژ لب درون یک محفظه قرار می گیرد و شما با چرخاندن قسمت پایین آن می توانید کرم پودر را خارج کنید.

استفاده بسیار آسان و راحتی دارد فقط کافی است که کرم پودر جامد را روی صورتتان بکشید و با دست یا یک پد آن را روی صورتتان پخش کنید.

پوشش دهی کرم پودر جامد

 

برای هر نوع پوستی، کدام نوع کرم پودر مناسب است؟

در استفاده از کرم پودر استیکی کمی دقت کنید. این کرم پودر به هر پوستی نمی سازد. اگر پوستی خشک دارید بهتر است از این نوع کرم پودر استفاده نکنید. کرم پودر جامد میزان کمی چربی در مواد اولیه اش دارد که باعث می شود چربی پوست را کنترل و کم کند. این کرم پودر بهترین پیشنهاد برای خانم شاغلی است که پوست چرب و مختلط دارد. کرم پودر جامد روی این نوع پوست ها بهتر می نشیند.

چه نوع کرم پودری برای لکه های تیره مناسب است؟

اگر اطلاعات شما در زمینه آرایشی زیاد است می دانید که هر چه رنگدانه های موجود در کرم پودر بیشتر باشد پوشانندگی و کاور بالاتری دارد. رنگدانه های موجود در کرم پودر جامد زیاد است و می تواند تمام قسمت ها و لکه های تیره پوستتان را بپوشاند و صورت یک دست و صافی را به شما دهد. گاهی این لکه ها به قدری پر رنگ هستند که با کرم پودر کمرنگ می شوند ولی محو نمی شوند. در این حالت بهترین گزینه استفاده از کانسیلر است. کیف خانم شاغل برای این همه وسیله آرایشی جا ندارد. کرم پودر استیکی می تواند جای کانسیلر را بگیرد و سیاهی دور چشم هایتان و لکه های تیره پوست شما را به خوبی بپوشاند.

چرا استفاده از کرم پودر جامد استیکی محبوب است؟

دلیل بزرگی که خانم های شاغل از این نوع کرم پودر استفاده می کنند این است که خیلی سریع می توانند آرایش خود را شروع کنند و آماده شوند.

این کرم پودر جای خیلی کمی از کیف شما را اشغال می کند و وزن زیادی ندارد. سبکی و کوچکی این نوع کرم پودر باعث محبوبیت آن شده است.

ماندگاری کرم پودر جامد چقدر است؟

در طول روز یک خانم مخصوصا اگر شاغل هم باشد چند مرتبه دست خود را روی صورتش می کشد این باعث می شود که آرایش از روی صورت پاک شود. در نتیجه خانم های شاغل دوست دارند از کرم پودری استفاده کنند که دوام و ماندگاری زیادی روی پوست داشته باشد. کرم پودر استیکی این نیاز خانم ها را برطرف کرده است.

 

ماندگاری بالا کرم پودر روبی سان

جمع بندی

خانم های شاغل در کنار زیبایی به سلامت پوستشان هم می اندیشند در نتیجه از کرم پودری استفاده می کنند که مرغوب و با کیفیت باشد. از آنجایی مواد آرایشی و مخصوصا کرم پودر در مدت زمان طولانی برای شاغلین استفاده می شود، اهمیت مرغوبیت و کیفیت لوازم آرایشی بسیار زیاد است.

سعی کنید تمام لوازم آرایشی تان به خصوص کرم پودر که به طور مستقیم روی پوستتان قرار می گیرد را از فروشگاه های معتبر آرایشی خریداری کنید. می توانید یک کرم پودر استاندارد با قیمت مناسب و پوشش دهی کامل را از سایت روبی سان خریداری کنید و زیبایی و سلامت پوست را با هم داشته باشید. 

کرم پودر های روبی سان از مواد اولیه طبیعی و با کیفیت مثل عسل ساخته شده اند تا در ساعات طولانی مدت استفاده از آن ها، از سلامت پوست شما محافظت کند.


 

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • montaer monta

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی