مجله ی برترین های داخلی

۸ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال خرید لباس کار برای شرکت یا کارگران خود هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم که به صورت عمده و با به صرفه ترین قیمت از تولیدی لباس کار، خرید کنید. با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی نیازی نیست شما حتما برای خرید لباس کار به صورت حضوری به خرید بروید و کافی است از گوگل و سایت های خرید لباس کار آنلاین استفاده کنید.

خرید لباس کار، یکی از مهمترین کارهایی است که باید برای افراد مشغول در شرکت یا مجموعه مورد نظر انجام شود. به طور کلی لباس کار هم برای حفظ امنیت کارکنان و هم برای جلوه بهتر شرکت، مفید است. ما در این مقاله به نکات مهمی که هنگام خرید لباس کار باید به آن توجه داشته باشید، اشاره خواهیم کرد تا اگر قصد انتخاب لباس کار را دارید، بتوانید بهترین و موثرترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

برای خرید لباس کار شما باید با انواع لباس کار نیز آشنا شوید وگرنه در انتخاب و خرید لباس کار به مشکل می‌خورید، اگر شما تولیدی لباس کار مناسبی را انتخاب کرده باشید به شما مشاوره مناسب نیز می دهند در صورتی که خیلی از تولیدی ها فقط به دنبال فروش محصولات بی کیفیت خود هستند.

خرید لباس کار

انواع خرید لباس کار

برای خرید لباس کار شما باید با انواع لباس کار نیز آشنا شوید وگرنه در انتخاب و خرید لباس کار به مشکل می‌خورید، اگر شما تولیدی لباس کار مناسبی را انتخاب کرده باشید به شما مشاوره مناسب نیز می دهند در صورتی که خیلی از تولیدی ها فقط به دنبال فروش محصولات بی کیفیت خود هستند.

لباس کار ساده

این نوع لباس بستگی دارد به نوع کار شما، تولیدی لباس کار باید یک سری از استانداردهای جهانی را رعایت کند. مثل:جنس پارچه و نخ به کار رفته در لباس، لباس کار استاندارد باید راحت باشد، کمتر دیده شده است که این نوع لباس ها دو تیکه باشند و معمولا از یک لباس یک تیکه استفاده می کنند.

لباس جوشکاری

به دلیل اینکه سوختگی و خرابی در لباس افراد جوشکار بسیار زیاد است و جتی امکان دارد خود فرد دچار سوختگی شود باید جنس این لباس بسیار ضخیم باشد و اکثرا از جنس کتان و جین برای این کار استفاده می شود. در این شغل باید لباس یک تکه باشد چون کل اعضای بدن در خطر سوختگی قرار داد.

قابلیت های ویژه هنگام خرید لباس کار

برخی قابلیت ها هستند که تولیدی های لباس کار با اضافه نمودن آنها به لباس، باعث تسهیل در استفاده و راحتی لباس می شوند. برای نمونه تغییر اندازه لباس، تنظیم درجه حرارت دستگاه، خروج از لباس در مواقع اضطراری و موارد دیگر. طبیعی است که وجود هر یک از این قابلیت ها در قیمت خرید لباس کار تاثیر به سزایی دارد.

برای مثال تنظیم درجه حرارت یکی از قابلیت هایی است که وجود آن در لباس معدنچی ها بسیار می تواند به بهبود عملکرد و حفظ سلامتی کمک کند.

نکته: توجه داشته باشید که هر یک از مواردی که در بالا به آن اشاره نمودیم، به صورت جداگانه و با توجه به درجه کیفی آن، در قیمت لباس کار تاثیر دارد. هر چه کیفیت این موارد بهتر و بیشتر باشد، هزینه خرید لباس کار نیز بیشتر خواهد شد.

خرید لباس کار مناسب

کلام آخر

لباس کار به نوعی یکی از مهمترین ابزار کار محسوب می شود که انتخاب و تهیه آن بسیار اهمیت دارد. مسئله مهمی که در زمان خرید لباس کار برای شما پیش می آید، قیمت لباس کار است. با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه، در زمینه هزینه خرید لباس کار نمی توان بازه مشخصی را تعیین نمود.

شرکت hto یکی از بهترین و با سابقه‌ترین مراکز موجود در زمینه عرضه انواع لباس کار است. شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات در صفحه اصلی وب سایت این شرکت به مقایسه، انتخاب و خرید لباس کار مورد نظر خود با اطمینان خاطر بپردازید.


 

  • montaer monta
  • ۰
  • ۰

درب شیشه ای اتوماتیک از تجهیزاتی است که بسیاری افراد اطلاعات کافی درباره‌ی آن را ندارند. دلیل این امر، پیچیدگی ساختار و مکانیزم فنی آن‌ها از نظر مهندس؛ و نیز تخصصی بودن تک تک اجزای آن است. به این معنا، تا وقتی کسی واقعا نیاز به درب اتوماتیک شیشه ای پیدا نکند درباره‌ی آن به تحقیق نخواهد پرداخت.

با این وجود، احتمالا منابع کمی در وب فارسی به ارائه‌ی مطالبی در این بابا پرداخته‌اند. با توجه به این نیاز، در این یادداشت بر آن شدیم تا انواع درب‌های شیشه‌ای اتوماتیزه و موضوعات مهم که موجب تغییر در قیمت آن می‌شوند را به اختصار توضیح دهیم.

قیمت درب شیشه ای کشویی

درب شیشه ای اتوماتیک نوعی از دهای اتوماتیک است که به صورت کشویی باز و بسته می‌شود. در این نوع درب‌ها، شیشه‌ی سکوریت روی یک فریم سوار بوده، و روی ریل‌ها حرکت می‌کند. درب‌های ریلی فریم‌دار یادشده، از درب‌هایی است که ملاحظه‌ی آن‌ها در مبادی ورودی و خروجی ساختمان‌ها بسیار عادی است. معمولا بیشتر این نوع درها در اماکن تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گید.

درب شیشه ای اتوماتیک ارزان

درب شیشه ای اتوماتیک لابل

درب شیشه ای اتوماتیک لابل از انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ریلی است که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این موتور، از موتورهای آلمانی دانکر بهره برده و همچنین مجهز به سیستم‌های توقف اتوماتیک در برابر مانع است. این درب‌ها از تعمیرپذیری بالایی هم برخوردار بوده و امکان تعویض اجزای آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجود دارد.

درب شیشه ای اتوماتیک تاشو

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو را می‌توان مکانیزمی مشابه با درب‌های کشویی دانست. با این وجود، در این درب‌ها به جای حرکت افقی روی ریل، تنها لولاها روی ریل سوار بوده و هنگام بسته شدن، درب تا می‌شود. این درب‌ها در مقایسه با دیگر درب‌ها مزیت به خصوصی دارد که همان، باز شدن کامل چارچوب در هنگام باز شدن است.

درب شیشه ای اتوماتیک یونیک

درب اتوماتیک شیشه ای یونیک را باید نوعی خاص و کاربردی از ان درب‌ها دانست. این درب در مقایسه با سایر همتایان خود از بیشترین پشتیبانی پس از فروش برخوردار بوده و همچنین کیفیت خود را در عمل ثابت نموده است. این درب‌ها هم از موتورهای آلمانی دانکر استفاده کرده و با قدرتی بالغ بر ۱۰۰ وات قادر به انجام عملیات می‌باشد.

درب شیشه ای اتوماتیک کابا

در انتها، درب اتوماتیک شیشه ای کابا نامی است که اشاره به آن ضروری به نظر می‌رسد. درب‌های کابای اس ام ال، اس ال ایکس و اس ال آ از معتبرترین نام‌ها در امر درب‌های شیشه‌ای اتوماسیونیزه به شمار می‌روند. مدل اس ام ال مدلی است که حداقل تجهیزات را در میان سایر همتایان خود در اختیار دارد.

با این وجود، این درب هم مانند سایر درب‌های برندهای معتبر از موتور دانکر اروپایی استفاده کرده و می‌تواند درب‌هایی با وزنی حدود یکصد کیلوگرم را به حرکت درآورد.

درب اتوماتیک شیشه ای در تهران

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

در قیمت‌گذاری درب شیشه ای اتوماتیک باید به نکاتی چند توجه نمود. نخست، استفاده از برندهای مشهور یاد شده در بالا و یا خرید قطعات به صورت جداگانه برای آن‌هاست. دراین امر، چند مسأله اهمیتی مضاعف در مقایسه با دیگر مدل‌ها دارند. این اجزا شامل برد اصلی، اپراتور، چشمی سنسور، و فریم و شیشه‌ی سکوریت است. همچنین در مجاسبه‌ی هزینه‌ی نهایی باید به مسائلی مانند قیمت حمل و نقل و نصب در محل نیز توجه داشت.

قیمت برد درب اتوماتیک شیشه ای

برد درب شیشه ای اتوماتیک، مرکز فرمان و چیپست اصلی هوشمندسازی درب‌ها است. در حقیقت، این چیپ‌ها هستند که یک درب اتوماتیک شیشه ای را کامپیوتری و دارای قابلیت کنترل از راه دور و یا واکنش‌پذیری نسبت به اجسام می‌نمایند. به مانند دیگر اجزای درب‌های اتوماتیک، این اجزا نیز تولید کشورهای خاصی بوده و هر یک کیفیتی متمایز را ارائه می‌دهند.

آیا به این تجهیزات نیاز دارید؟

همان طور که ملاحظه می‌کنید، درب شیشه ای اتوماتیک می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. در ان مطلب هم از نظر مدل‌های کارکردی و هم از نظر برندهای مختلف به آن پرداختیم. با دیدگاهی که کسب کرده‌اید، احتمالا می‌توانید بهترین نوع درب اتوماتیک شفاف را برای خود انتخاب نمایید.

اگر به اطلاعات بیشتری درباره‌ی درب اتوماتیک شیشه ای نیاز داشتید، می‌توانید با شماره تلفن مندرج در وب سایت متین هوشمند تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز به صورت یکسره در طول ساعات اداری آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما و مشاوره ی رایگان هستند.

 

  • montaer monta
  • ۰
  • ۰

امروزه استفاده ار خدمات سئو سایت در دنیای اینترنت بسیار متداول و رایج شده است. در همین راستا سوال بسیار مهمی پیش می آید و آن سئو چیست است. اگر قصد استفاده از سئو در سایت خود را دارید، اولین قدم برای شما آموزش سئو است. ما در این مقاله ابتدا به سوال اساسی سئو چیست پاسخ خواهیم داد و سپس به مراحل آموزش سئو اشاره خواهیم کرد.

آموزش سئو

سئو چیست

اولین مسئله ای که باید به آن جواب داده شود سئو چیست می باشد. زمانی که شما سایت خود را راه اندازی نموده اید، شاید وب سایت شما با وارد کردن آدرس ظاهر شود ولی نکته اصلی اینجا است که افراد مختلف نام سایت شما را نمی دانند و کلمه یا جمله مورد نیاز خود را در اینترنت جست و جو می کنند. برای این که بعد از جستجو سایت شما به مخاطب نشان داده شود، باید از سئو سایت استفاده کنید.

در جوابی کوتاه به سوال سئو چیست باید گفت سئو به کارهایی گفته می شود که در داخل و خارج سایت باید انجام شود تا رتبه سایت بهبود یافته و همچنین تعامل و بازدید کاربران نیز افزایش یابد.

مراحل آموزش سئو

آموزش سئو دو مرحله دارد که شامل این موارد است:

سئو خارجی

یکی از مهمترین موارد در آموزش سئو، سئو خارجی است و مجموعه کارهایی است که باید خارج از سایت انجام شود. سئو خارجی مراحل مختلفی دارد، مثل: بازاریابی محتوا، لینک سازی خارجی، ثبت نام در موتور جستجو، بوکمارک ها و پروفایل ها، نوشتن مقالات در وبسایت های معتبر و بسیاری موارد دیگر.

سئو داخلی

پس از جواب سوال سئو چیست شما به سئو داخلی نیاز خواهید داشت. سئو داخلی به کارهایی گفته می شود که در داخل سایت باید انجام شود. به طور کلی سئو داخلی شامل چند مرحله است که برخی از آنها عبارت هستند از: عنوان صفحه (title)، کلمات کلیدی (Keyword)، تولید محتوا، آدرس صفحه سایت، صفحات فرود (Landing) ، لینک سازی بین صفحات داخلی و موارد دیگر.

سئو چیست

کلام آخر

اگر قصد استفاده از سئو برای افزایش رتبه سایت و همچنین کاربران خود را دارید، شما به آموزش سئو سایت به صورت اصولی و استاندارد نیاز دارید. قبل از آموزش سئو باید پاسخ به سوال مهم سئو چیست را بدانید که ما در بالا به آن اشاره نموده ایم. با مطالعه مطلب بالا شما می توانید با اطلاعات اولیه کافی به آموزش سئو بپردازید.

مجموعه سئواینجا یکی از معتبر ترین مراکز فعال در زمینه خدمات و آموزش سئو می باشد که هدف خود را بر روی ارائه تخصصی خدمات و آموزش سئو گذاشته است. شما برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد آموزش سئو می توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

  • montaer monta
  • ۰
  • ۰

جراحی بینی

 

جراحی بینی یا رینوپلاستی عملی است که برای تغییر فرم بینی با در نظر گرفتن عوامل تنفسی انجام می‌شود. این عمل هم جنبه درمانی و هم جنبه زیبایی دارد. از جنبه‌های درمانی می‌توان به درمان پولیپ و انحراف اشاره کرد. جنبه زیبایی این عمل هم شامل کوچک و بزرگ کردن بینی و از بین رفتن قوز و و پهنای زیاد بینی می‌شوند. امروزه جراحی بینی متقاضیان زیادی دارد که همگی لازم دارند اطلاعاتی پایه از این عمل داشته باشند.

اقدامات قبل از جراحی بینی

مهم‌ترین کاری که قبل از عمل باید انجام دهید، صحبت کردن با پزشک در مورد بیماری‌های زمینه و همچنین انواع حساسیت‌ها و آلرژی‌های خود می‌باشد. همچنین باید تمامی آزمایش‌های تجویزشده توسط دکتر را انجام دهید. هشت ساعت قبل از عمل نباید چیزی بخورید و از دو هفته قبل از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون، مشروبات الکلی و سیگار خودداری کنید. توصیه می‌شود یک همراه داشته باشید.

انواع عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی یک روش تهاجمی برای بدن محسوب می‌شود و نیاز به بیهوشی دارد. این‌که کدام روش برای شما انتخاب می‌شود به فرم بینی‌، سلیقه شما و از همه مهم‌تر نظر پزشک بستگی دارد.

عمل بینی گوشتی

عمل بینی به روش باز

عمل بینی به روش باز بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که به دنبال تغییر زیادی در سایز بینی خود هستند. در این روش برش‌ها روی بینی بین حد فاصل لب و سوراخ بینی زده می‌شوند و با برداشتن پوست روی بینی جراح به تمامی نقاط بینی دسترسی پیدا می‌کند و تغییر شکل را اعمال می‌کند. سپس پوست بینی بخیه زده می‌شود و با آتل بسته می‌شود.

عمل بینی به روش بسته

در این روش برش‌ها در داخل بینی زده ‌می‌شوند و پس از عمل تا حد زیادی قابل رویت نیستند. عمل بینی به روش بسته معمولا برای افرادی که به دنبال ایجاد تغییرات جزئی در بینی خود هستند پیشنهاد می‌شود. از طرفی افرادی که از قبل جراحی بینی را انجام داده‌اند نیز برای ایجاد اصلاحات از این روش استفاده می‌کنند. این روش عوارض کمتری نسبت به روش باز دارد.

جراحی نوک بینی یا تیپ‌پلاستی

همان‌طور که از اسم این روش پیداست، تیپ‌پلاستی برای اصلاح نوک بینی استفاده می‌شود. در واقع افرادی که به جز غضروف بینی مشکلی در تیغه بینی خود نمی‌بینند و یا قصد تغییر در آن قسمت را ندارند از تیپ‌پلاستی استفاده می‌کنند. در این روش هم عوارض و بخیه‌ها از دو روش قبلی کمتر هستند.

عمل جراحی بینی

بینی گوشتی و استخوانی

بینی گوشتی پوست زخیم‌تر و غدد چربی بیشتری دارد. اغلب جهت تغییر در غضروف بینی و کاهش پهنای بینی اقدام به جراحی بینی می‌کنند. بینی استخوانی پوست نازک‌تری دارد و به همین دلیل نتیجه مطلوب‌تری بعد از عمل دارد. عمل بینی استخوانی بیشتر برای رفع قوز بینی انجام می‌شود. 

مراقبت‌ها برای عمل بینی گوشتی معمولا مهم‌تر است زیرا بعد از عمل امکان انحراف بینی به سمت پایین وجود دارد. البته برای جلوگیری از این اتفاق مقدار غضروف به نوک بینی پیوند می‌زنند. 

نکات بعد از عمل زیبایی بینی

بعد از عمل زیبایی بینی اطراف بینی، گونه‌ها و چشم‌‌ها متورم و کبود می‌شوند و ممکن است تا دو هفته ادامه داشته باشند. در این مدت از غذاهای رژیمی و سبک استفاده کنید. همچنین مدام بینی خود را با محلول مرطوب نگه دارید. تا 3 هفته از فعالیت‌های سنگین و ورزش کردن خودداری کنید و تا ۶ هفته در معرض نور شدید و مستقیم آفتاب قرار نگیرید.

همچنین با رعایت نکات پزشکی و مصرف داروهای تجویزشده، درد کمتری به همراه خواهید داشت. توجه کنید که توصیه‌های جراح خود را در اولویت قرار دهید. درست است که تجربه اطرافیان برای ما می‌تواند مفید باشد اما برای هر فرد با توجه به شرایط خودش نسخه تجویز می‌گردد. در نتیجه قبل و در طول جراحی بینی و بعد از آن با توصیه‌های پزشک همراه باشید.

  • montaer monta
  • ۰
  • ۰

SEOسئو چیست؟

 

 

سئو عبارتی است که به جای Search Engine Optimization استفاده می‌شود. بهینه سازی موتور جست‌وجو عبارت است از استفاده تکنیک‌های متنوع و نوین برای ارتقای رتبه سایت در نتایج موتور‌های جست‌وجو. برای فهم راحت تر مفهوم سئو به این مثال توجه کنید؛ وقتی شما کلمه سئو چیست را در گوگل وارد می‌کنید چند سایت اول را بررسی می‌کنید تا به اطلاعات کافی برسید. در سئو ما کمک می‌کنیم سایت شما جزو چند سایت اول باشد.

اهمیت سئو

اگر تا کنون آشنایی با سئو سایت نداشته باشید قطعا برایتان سوال پیش می‌آید که سئو چه اهمیتی دارد؟ در جواب این سوال باید چند مورد را بررسی کرد. اول این‌ که اهمیت سئو به همان اندازه است که تبلیغات فروشگاه‌های مختلف در میزان فروش آن‌ها تاثیرگذار است. تنوع سایت‌ها روز به روز بیشتر و هرکدام قابلیت‌های متنوع‌تری برای دریافت بازدید ارائه می‌دهند. هزاران سایت ایرانی و خارجی برتر برای جست‌وجو وجود دارند.

در این صورت باید از پیشرفت سایت و بالا رفتن رتبه آن ناامید شد؟ مسلما جواب این سوال منفی است. سئو در همین مقطع به شما کمک می‌کند و آینده سایت شما و آمار بازدید بالای سایت شما را تضمین می‌کند. شما با سئو کردن سایت خود به گوگل کمک می‌کنید تا زودتر سایت شما را شناسایی کند و در جایگاه بالاتری قرار دهد تا مخاطب‌های بیشتری به خود جذب کند.

تحلیل و بررسی سئو سایت شما

  خدمات سئو

خدمات سئو بسیار متنوع است و با توجه به بروزرسانی‌های موتورهای جست‌وجو مثل گوگل، بینگ، یاهو و غیره و تغییر الگوهای ربات‌های گوگل، دائما به‌روز می‌شود. گرچه تاکتیک‌های ثابت زیادی برای سئو سایت وجود دارد ولی جلو رفتن با مسیر پیشرفت تکنولوژی همیشه مؤثر بوده و نتایج فوق‌العاده‌ای داشته است. خدمات سئو به طور مختصر شامل برطرف کردن مشکلات فنی سایت، تولید محتوا، فعالیت در دایرکتوری هدف، ایجاد بکلینگ و غیره می‌باشد.

فروش سئو یا هزینه سئو؟

با توجه به توضیحاتی که در مورد سئو خواندید می‌توان متوجه شد که عبارت فروش سئو در واقع مفهومی ندارد. سئو شامل خدماتی است که توسط شرکت‌های سئو ارائه می‌شود. در نتیجه مانند هر کالای دیگری قابلیت خرید و فروش ندارد. اما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های سئو، درخواست خدمات سئو برای سایت خود بدهید. علاقمندان به یادگیری سئو نیز می‌توانند به همین شرکت‌ها مراجعه کنند.

در مورد هزینه سئو می‌توان نکات زیادی را بررسی کرد. در ابتدا باید بدانید که سئو سایت یک کار کوتاه مدت با نتیجه سریعی نیست. سئو به طور مداوم برای سایت شما لازم است و نتیجه گرفتن از یک سئو سایت درست، زمان می‌برد. هزینه سئو سایت به شرکت انتخابی شما، زمان صرف شده روی سایت، وضعیت قبل و بعد سایت در یک بازه زمانی و غیره بستگی دارد. 

اهمیت سئو بر کسب و کار اینترنتی

انتخاب شرکت سئو

برای سئو سایت شما باید اطلاعاتی از سایت خود را در اختیار شرکت سئو قرار دهید. در نتیجه باید انتخابی مطمئن در مورد مجموعه انتخابی خود داشته باشید. یک شرکت سئوی خوب باید تجربه کار با سایت‌های شناخته‌شده و معتبری داشته باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌ها نتیجه کار یک شرکت سئو را ببینید. جدای از این موضوع با بررسی جایگاه سایت شرکت سئو به مهارت آن‌ها در ارتقای رتبه سایت پی ببرید.

پیشنهاد ما

ممکن است برای انتخاب یک شرکت سئوی مناسب با چالش‌های زیادی مواجه شوید. از طرفی نگرانی‌های موجود در مورد نحوه عملکرد سئوکارها هم کاملا طبیعی است. شرکت سئواینجا به طور اختصاصی روی سئو سایت کار می‌کند و تجربه این شرکت در ارائه خدمات سئو کاملا برای شما قابل رویت است. 

با مراجعه به سایت سئواینجا اطلاعات بیشتری در مورد سئو بدست می‌آورید و مقالات متعددی از تمامی مراحل سئو سایت مشاهده می‌کنید. با انتخاب سئواینجا به نتایج باورنکردنی از رتبه سایت خود در جست‌وجوها می‌رسید.

  • montaer monta
  • ۰
  • ۰

ایزوگام یک عایق پلیمری است که از قیر و الیاف مصنوعی ساخته می‌شود. این عایق برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب و برف به کار می‌‌رود. یک عایق به طور متوسط 10 سال عمر می‌کند که در صورتی که از آن به درستی نگه داری شده و تعمیرات آن به طور منظم انجام شود، حتی بیش از این مقدار هم می‌تواند عمر کند.

انواع ایزوگام

ایزوگام های مختلفی در بازار وجود دارد که بر مبنای موارد مختلف تقسیم بندی می‌شوند. از نظر مواد سازنده، ایزوگام ها یا پلیمری هستند یا دمیده محسوب می‌شوند. از نظر روکش ایزوگام ها به 3 نوع روکش آلومینیومی، بدون روکش و روکش سنگریزه تقسیم می‌شوند. عایق ها همچنین یا تک لایه هستند یا دو لایه. از لحاظ ظاهری هم دو نوع عادی و برش خورده دارند.

کاربرد ایزوگام

پوششی از ترکیب الیاف مصنوعی و قیر که به کمک گرما روی پشت بام چسبانده می‌شود. ایزوگام از ساختمان در برابر رطوبت باران و برف و  همچنین نم محافظت می‌کند. یک عایق به طور میانگین می‌تواند تا 10 سال عمر مفید داشته باشد که نگهداری مناسب و انجام تعمیرات دوره ای می‌تواند این مقدار را افزایش دهد.

جمع بندی

اجرای یک عملیات عایق کاری موفق به موارد و عوامل متعددی بستگی دارد و این عملیات باید توسط تیمی حرفه ای و متخصص انجام شود تا دوام ایزوگام و سلامت آن تضمین شود. برای اطمینان از اینکه کار خود را به حرفه ای ها سپرده اید، ارتباط و کسب مشاوره از ایزوگام ایران گزینه ای ایده آل است.

  • montaer monta
  • ۰
  • ۰

امروزه از مشتقات نفتی به میزان گسترده ای در صنایع و کسب و کار های مرتبط با ساختمان استفاده می‌شود. یکی از مهم ترین موارد این کاربرد ها، مبحث مربوط به عایق کاری است. قیر به عنوان یکی از اصلی ترین و معروف ترین مشتقات نفتی، ماده سازنده اصلی قیرگونی است و در ایزوگام نیز کاربرد دارد.

ایزوگام و قیرگونی که دو نوع اصلی عایق کاری محسوب می شوند، دارای انواع و کاربرد های مختلفی هستند. هزینه نسبتا قابل توجه آنها نیز باعث شده است تا خریداران نیاز به دقت در هنگام خرید داشته باشند. در این نوشته نکات موثر در خرید ایزوگام و عوامل موثر بر قیمت آسفالت را بررسی می‌کنیم.

نکات مهم در خرید ایزوگام

یکی دیگر از مسائل مهم درباره ایزوگام، خرید آن است که مبلغ خرید ایزوگام تابعی از قیمت آن است. فاکتورهای زیادی در زمان خرید ایزوگام باید در نظر خریدار باشد که این عوامل تعیین کننده قیمت ایزوگام هستند

برند

تعداد لایه

ایزوگام در دو نوع تک لایه و دو لایه تولید می‌شود. ایزوگام تک لایه یک لایه پلی استر دارد که دوخته شده و ایزوگام دولایه یک لایه tissue نیز اضافه دارد که در هنگام خرید ایزوگام باید به آن توجه شود.

پوشش خارجی

یک عایق ایزوگام می‌تواند دارای سه حالت از نظر پوشش باشد: دارای روکش آلومینیومی باشد، دارای روکش سنگریزه ای باشد و یا بدون روکش عرضه شود. در هنگام خرید ایزوگام حتما به تفاوت این موارد توجه داشته باشید زیرا برای هر کاربرد، باید نوع خاصی از ایزوگام استفاده شود.

طرح پوشش

یک عایق ایزوگام  معمولا دارای دو نوع طرح پوششی است. ایزوگام یا دارای پوشش عادی هستند یا پوشش برش خورده روی آن ها کار شده است.

نصب یا عدم نصب ایزوگام توسط شرکت فروشنده

اینکه شرکت فروشنده، پس از خرید ایزوگام توسط شما، آیا نصب و اجرای ایزوگام را انجام می‌دهد یا نه مسئله ای است که در قیمت و سایر هزینه های مربوط به ایزوگام نیز موثر است.

مواد سازنده

مواد سازنده ایزوگام و اینکه چه نوع موادی درآن با چه درصد خلوصی به کار رفته باشند، عاملی مهم در تعیین کیفیت آن هستند. ایزوگام ها معمولا یا از قیر 60/70 ساخته می شوند یا اینکه در ساخت آن ها نفت کوره (مازوت) استفاده می‌شود. ایزوگام حاصل از قیر کیفیت و دوام بسیار بیشتری نسبت به ایزوگام حاصل از مازوت دارد.

بررسی عوامل موثر بر قیمت آسفالت

آسفالت به عنوان یکی از پرکاربرد ترین مشتقات نفتی محسوب می‌شود. آسفالت دارای کاربرد های گسترده و متنوعی در راهسازی، عایق کاری ساختمان و... دارد. آسفالت دارای انواع متعدد و مختلفی است ولی عواملی که بر قیمت آسفالت تاثیر می‌گذارند، تقریبا برای همه انواع آسفالت یکسان هستند.

عواملی که قیمت آسفالت  را تعیین می‌کنند

متراژ فضا:

همانند اجرای ایزوگام و قیرگونی، متراژ بنا درباره قیمت آسفالت هم از عوامل موثر به حساب می‌آید. برای بررسی قیمت اجرای آسفالت بر روی متراژ مشخص شده سه مورد زیر اهمیت دارند:

  • هزینه تراشه آسفالت
  • قیمت آسفالت بر مبنای هر تن
  • قیمت آسفالت با توجه به متراژ آسفالت کاری

زیر سازی:

برای اجرای یک پروژه آسفالت نیاز است تا سطح زیر آن بهینه سازی شود. برای زیر سازی مناسب اقدامات زیر انجام می‌شود که مقدار و گستردگی در قیمت آسفالت موثر است:

  • هموار سازی سطح
  • شیب سازی
  • پاکسازی سطح

تعمیرات و ترمیم آسفالت:

برای ساخت آسفالت از مواد نفتی استفاده می‌شود که این مواد در برابر مواد مختلف و شرایط آب هوایی متفاوت رفتار های یکسانی نشان نمی‌دهند. قیمت آسفالت بسته به مقاومت و میزان پایداری هر نوع آسفالت متفاوت است.

جمع بندی

ایزوگام و آسفالت دو ماده از مواد پرکاربرد در ساختمان هستند که به دلیل کاربرد بسیار زیاد، هزینه و قیمت آنها در بازار اهمیت زیادی دارد. در این مقاله عوامل موثر بر خرید ایزوگام و قیمت آسفالت مورد بررسی قرار گرفت که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ایزوگام ایران مراجعه کنید.

  • montaer monta
  • ۰
  • ۰

امروزه عایق بندی مکان های مختلف خانه ها و ساختمان ها به یکی از مهمترین کارها در زمان ساخت و ساز تبدیل شده است. مسئله اصلی که مطرح می شود، قیمت قیرگونی و ایزوگام است که دو نوع از رایج ترین عایف بندی های موجود می باشد. ما در این مقاله می خواهیم به عواملی که در قیمت قیرگونی و ایزوگام تاثیر مستقیم دارند، بپردازیم تا در صورت نیاز به این عایق ها بتوانید بهترین انتخاب ممکن را بر اساس نیاز خود داشته باشید.

قیمت قیرگونی

نوع قیرگونی و ایزوگام

اولین عاملی که در قیمت قیرگونی و ایزوگام تاثیر به سزایی دارد، نوع و تعداد لایه های عایق است. طبیعتا هر چه نوع عایق با کیفیت تر و تعداد لایه های آن بیشتر باشد، قیمت قیرگونی و ایزوگام نیز افزایش خواهد داشت.

میزان مقاومت

میزان مقاومت عایق در برابر فشارهای اجسام سنگین و همچنین عومل محیطی (بارش باران و برف شدید)، در قیمت قیرگونی و ایزوگام بسیار تاثیرگذار است. طبیعتا مقدار مقاومت عایق کاملا به نحوه تولید و کیفیت مواد اولیه آن بستگی دارد. برای مثال هزنیه اجرا و پیاده سازی ایزوگام و یا قیرگونی در فضاهای خشک با محل های شرجی و بارانی متفاوت است.

کاربرد

کاربرد عایق بسته به مکانی که باید در ان پیاده سازی شود، متفاوت است. همین امر سبب می شود که قیمت قیرگونی و همینطور ایزوگام تغییرات زیادی داشته باشد. برای نمونه می توان گفت که هزینه اجرای ایزوگام یا قیرگونی در فضای بام ساختمان با سرویس های بهداشتی متفاوت است.

ضخامت و وزن ایزوگام و قیرگونی

میزان وزن و ضخامت عایق نیز در قیمت قیرگونی و ایزوگام برای عایق بندی موثر است. باید توجه داشته باشید که این امر با توجه به محل مورد نظر و یا کاربردهای مختلف عایق متفاوت می باشد.

مساحت فضا

میزان فضای مورد نظر جهت پیاده سازی و اجرای عایق، در قیمت قیرگونی و ایزوگام تاثیرگذار است. طبیعتا هرچه مساحت فضا بیشتر باشد، هزینه اجرای عایق بندی نیز افزایش خواهد داشت.

نکته: باید توجه داشته باشید که همه عواملی که در بالا به آن اشاره نمودیم، هر کدام به صورت جداگانه در قیمت قیرگونی و ایزوگام تاثیرگذار هستند و طبعا هرچه کیفیت این عایق ها بهتر باشد، قیمت آنها نیز افزایش خواهد داشت.

ایزوگام

کلام آخر

عایق بندی ساختمان ها، امروزه به یکی از کارهای حیاتی برای محافظت از ساختمان در برابر عوامل داخلی و خارجی تبدیل شده است. ما در این مقاله به عوامل مختلفی که در قیمت قیرگونی و ایزوگام تاثیرگذار هستند اشاره نمودیم تا در صورت نیاز به عایق بندی ساختمان و تهیه آن، اطلاعات مفیدی داشته باشید.

مجموعه ایزوگام ایران یکی از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز کشور در زمینه اجرا، تعمیر و همچنین خرید انواع عایق می باشد که شما می توانید با مراجعه حضوری به شعب مختلف این شرکت از آخرین قیمت قیرگونی و ایزوگام اطلاع پیدا کرده و با اطمینان خاطر، خرید خود را انجام دهید.

  • montaer monta