مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

آشنایی با ایزوگام

ایزوگام یک عایق پلیمری است که از قیر و الیاف مصنوعی ساخته می‌شود. این عایق برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب و برف به کار می‌‌رود. یک عایق به طور متوسط 10 سال عمر می‌کند که در صورتی که از آن به درستی نگه داری شده و تعمیرات آن به طور منظم انجام شود، حتی بیش از این مقدار هم می‌تواند عمر کند.

انواع ایزوگام

ایزوگام های مختلفی در بازار وجود دارد که بر مبنای موارد مختلف تقسیم بندی می‌شوند. از نظر مواد سازنده، ایزوگام ها یا پلیمری هستند یا دمیده محسوب می‌شوند. از نظر روکش ایزوگام ها به 3 نوع روکش آلومینیومی، بدون روکش و روکش سنگریزه تقسیم می‌شوند. عایق ها همچنین یا تک لایه هستند یا دو لایه. از لحاظ ظاهری هم دو نوع عادی و برش خورده دارند.

کاربرد ایزوگام

پوششی از ترکیب الیاف مصنوعی و قیر که به کمک گرما روی پشت بام چسبانده می‌شود. ایزوگام از ساختمان در برابر رطوبت باران و برف و  همچنین نم محافظت می‌کند. یک عایق به طور میانگین می‌تواند تا 10 سال عمر مفید داشته باشد که نگهداری مناسب و انجام تعمیرات دوره ای می‌تواند این مقدار را افزایش دهد.

جمع بندی

اجرای یک عملیات عایق کاری موفق به موارد و عوامل متعددی بستگی دارد و این عملیات باید توسط تیمی حرفه ای و متخصص انجام شود تا دوام ایزوگام و سلامت آن تضمین شود. برای اطمینان از اینکه کار خود را به حرفه ای ها سپرده اید، ارتباط و کسب مشاوره از ایزوگام ایران گزینه ای ایده آل است.

  • montaer monta

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی