مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

عوامل موثر در قیمت قیرگونی و ایزوگام

امروزه عایق بندی مکان های مختلف خانه ها و ساختمان ها به یکی از مهمترین کارها در زمان ساخت و ساز تبدیل شده است. مسئله اصلی که مطرح می شود، قیمت قیرگونی و ایزوگام است که دو نوع از رایج ترین عایف بندی های موجود می باشد. ما در این مقاله می خواهیم به عواملی که در قیمت قیرگونی و ایزوگام تاثیر مستقیم دارند، بپردازیم تا در صورت نیاز به این عایق ها بتوانید بهترین انتخاب ممکن را بر اساس نیاز خود داشته باشید.

قیمت قیرگونی

نوع قیرگونی و ایزوگام

اولین عاملی که در قیمت قیرگونی و ایزوگام تاثیر به سزایی دارد، نوع و تعداد لایه های عایق است. طبیعتا هر چه نوع عایق با کیفیت تر و تعداد لایه های آن بیشتر باشد، قیمت قیرگونی و ایزوگام نیز افزایش خواهد داشت.

میزان مقاومت

میزان مقاومت عایق در برابر فشارهای اجسام سنگین و همچنین عومل محیطی (بارش باران و برف شدید)، در قیمت قیرگونی و ایزوگام بسیار تاثیرگذار است. طبیعتا مقدار مقاومت عایق کاملا به نحوه تولید و کیفیت مواد اولیه آن بستگی دارد. برای مثال هزنیه اجرا و پیاده سازی ایزوگام و یا قیرگونی در فضاهای خشک با محل های شرجی و بارانی متفاوت است.

کاربرد

کاربرد عایق بسته به مکانی که باید در ان پیاده سازی شود، متفاوت است. همین امر سبب می شود که قیمت قیرگونی و همینطور ایزوگام تغییرات زیادی داشته باشد. برای نمونه می توان گفت که هزینه اجرای ایزوگام یا قیرگونی در فضای بام ساختمان با سرویس های بهداشتی متفاوت است.

ضخامت و وزن ایزوگام و قیرگونی

میزان وزن و ضخامت عایق نیز در قیمت قیرگونی و ایزوگام برای عایق بندی موثر است. باید توجه داشته باشید که این امر با توجه به محل مورد نظر و یا کاربردهای مختلف عایق متفاوت می باشد.

مساحت فضا

میزان فضای مورد نظر جهت پیاده سازی و اجرای عایق، در قیمت قیرگونی و ایزوگام تاثیرگذار است. طبیعتا هرچه مساحت فضا بیشتر باشد، هزینه اجرای عایق بندی نیز افزایش خواهد داشت.

نکته: باید توجه داشته باشید که همه عواملی که در بالا به آن اشاره نمودیم، هر کدام به صورت جداگانه در قیمت قیرگونی و ایزوگام تاثیرگذار هستند و طبعا هرچه کیفیت این عایق ها بهتر باشد، قیمت آنها نیز افزایش خواهد داشت.

ایزوگام

کلام آخر

عایق بندی ساختمان ها، امروزه به یکی از کارهای حیاتی برای محافظت از ساختمان در برابر عوامل داخلی و خارجی تبدیل شده است. ما در این مقاله به عوامل مختلفی که در قیمت قیرگونی و ایزوگام تاثیرگذار هستند اشاره نمودیم تا در صورت نیاز به عایق بندی ساختمان و تهیه آن، اطلاعات مفیدی داشته باشید.

مجموعه ایزوگام ایران یکی از معتبرترین و با سابقه ترین مراکز کشور در زمینه اجرا، تعمیر و همچنین خرید انواع عایق می باشد که شما می توانید با مراجعه حضوری به شعب مختلف این شرکت از آخرین قیمت قیرگونی و ایزوگام اطلاع پیدا کرده و با اطمینان خاطر، خرید خود را انجام دهید.

  • montaer monta

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی