مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

درب شیشه ای اتوماتیک چقدر هزینه دارد

درب شیشه ای اتوماتیک از تجهیزاتی است که بسیاری افراد اطلاعات کافی درباره‌ی آن را ندارند. دلیل این امر، پیچیدگی ساختار و مکانیزم فنی آن‌ها از نظر مهندس؛ و نیز تخصصی بودن تک تک اجزای آن است. به این معنا، تا وقتی کسی واقعا نیاز به درب اتوماتیک شیشه ای پیدا نکند درباره‌ی آن به تحقیق نخواهد پرداخت.

با این وجود، احتمالا منابع کمی در وب فارسی به ارائه‌ی مطالبی در این بابا پرداخته‌اند. با توجه به این نیاز، در این یادداشت بر آن شدیم تا انواع درب‌های شیشه‌ای اتوماتیزه و موضوعات مهم که موجب تغییر در قیمت آن می‌شوند را به اختصار توضیح دهیم.

قیمت درب شیشه ای کشویی

درب شیشه ای اتوماتیک نوعی از دهای اتوماتیک است که به صورت کشویی باز و بسته می‌شود. در این نوع درب‌ها، شیشه‌ی سکوریت روی یک فریم سوار بوده، و روی ریل‌ها حرکت می‌کند. درب‌های ریلی فریم‌دار یادشده، از درب‌هایی است که ملاحظه‌ی آن‌ها در مبادی ورودی و خروجی ساختمان‌ها بسیار عادی است. معمولا بیشتر این نوع درها در اماکن تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گید.

درب شیشه ای اتوماتیک ارزان

درب شیشه ای اتوماتیک لابل

درب شیشه ای اتوماتیک لابل از انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ریلی است که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این موتور، از موتورهای آلمانی دانکر بهره برده و همچنین مجهز به سیستم‌های توقف اتوماتیک در برابر مانع است. این درب‌ها از تعمیرپذیری بالایی هم برخوردار بوده و امکان تعویض اجزای آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجود دارد.

درب شیشه ای اتوماتیک تاشو

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو را می‌توان مکانیزمی مشابه با درب‌های کشویی دانست. با این وجود، در این درب‌ها به جای حرکت افقی روی ریل، تنها لولاها روی ریل سوار بوده و هنگام بسته شدن، درب تا می‌شود. این درب‌ها در مقایسه با دیگر درب‌ها مزیت به خصوصی دارد که همان، باز شدن کامل چارچوب در هنگام باز شدن است.

درب شیشه ای اتوماتیک یونیک

درب اتوماتیک شیشه ای یونیک را باید نوعی خاص و کاربردی از ان درب‌ها دانست. این درب در مقایسه با سایر همتایان خود از بیشترین پشتیبانی پس از فروش برخوردار بوده و همچنین کیفیت خود را در عمل ثابت نموده است. این درب‌ها هم از موتورهای آلمانی دانکر استفاده کرده و با قدرتی بالغ بر ۱۰۰ وات قادر به انجام عملیات می‌باشد.

درب شیشه ای اتوماتیک کابا

در انتها، درب اتوماتیک شیشه ای کابا نامی است که اشاره به آن ضروری به نظر می‌رسد. درب‌های کابای اس ام ال، اس ال ایکس و اس ال آ از معتبرترین نام‌ها در امر درب‌های شیشه‌ای اتوماسیونیزه به شمار می‌روند. مدل اس ام ال مدلی است که حداقل تجهیزات را در میان سایر همتایان خود در اختیار دارد.

با این وجود، این درب هم مانند سایر درب‌های برندهای معتبر از موتور دانکر اروپایی استفاده کرده و می‌تواند درب‌هایی با وزنی حدود یکصد کیلوگرم را به حرکت درآورد.

درب اتوماتیک شیشه ای در تهران

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

در قیمت‌گذاری درب شیشه ای اتوماتیک باید به نکاتی چند توجه نمود. نخست، استفاده از برندهای مشهور یاد شده در بالا و یا خرید قطعات به صورت جداگانه برای آن‌هاست. دراین امر، چند مسأله اهمیتی مضاعف در مقایسه با دیگر مدل‌ها دارند. این اجزا شامل برد اصلی، اپراتور، چشمی سنسور، و فریم و شیشه‌ی سکوریت است. همچنین در مجاسبه‌ی هزینه‌ی نهایی باید به مسائلی مانند قیمت حمل و نقل و نصب در محل نیز توجه داشت.

قیمت برد درب اتوماتیک شیشه ای

برد درب شیشه ای اتوماتیک، مرکز فرمان و چیپست اصلی هوشمندسازی درب‌ها است. در حقیقت، این چیپ‌ها هستند که یک درب اتوماتیک شیشه ای را کامپیوتری و دارای قابلیت کنترل از راه دور و یا واکنش‌پذیری نسبت به اجسام می‌نمایند. به مانند دیگر اجزای درب‌های اتوماتیک، این اجزا نیز تولید کشورهای خاصی بوده و هر یک کیفیتی متمایز را ارائه می‌دهند.

آیا به این تجهیزات نیاز دارید؟

همان طور که ملاحظه می‌کنید، درب شیشه ای اتوماتیک می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. در ان مطلب هم از نظر مدل‌های کارکردی و هم از نظر برندهای مختلف به آن پرداختیم. با دیدگاهی که کسب کرده‌اید، احتمالا می‌توانید بهترین نوع درب اتوماتیک شفاف را برای خود انتخاب نمایید.

اگر به اطلاعات بیشتری درباره‌ی درب اتوماتیک شیشه ای نیاز داشتید، می‌توانید با شماره تلفن مندرج در وب سایت متین هوشمند تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز به صورت یکسره در طول ساعات اداری آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما و مشاوره ی رایگان هستند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی