مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

نکاتی درباره کاشت مو و کاشت ابرو

کاشت مو یک روش نوین در جراحی مو است که در آن فولیکول های مو را از ناحیه اهدایی برمی دارند و آنها را به ناحیه گیرنده پیوند میزنند. منظور از ناحیه اهدایی قسمت های کناری و پشت سر است و منظور از ناحیه گیرنده قسمت هایی از سر که موی آن دچار ریزش شده و کم پشت شده است. نکته بسیار مهمی که درباره کاشت مو وجود دارد این است که افرادی که قصد انجام این کار را دارند باید از بانک موی بسیار مناسبی برخوردار باشند.

تمام کسانی که موهایشان نازک شده یا دچار ریزش مو شده اند و موهای آنها کم پشت شده، واجد شرایط کاشت مو هستند. جالب است بدانید که کاشت مو هیچ محدودیت سنی خاصی ندارد و تنها نکته ای که مهم است این است که فرد به بلوغ فکری رسیده باشد و از جراحی کاشت موی خود انتظارات عجیبی نداشته باشد.

کاشت ابرو

اکثر خانم ها بر این باورند که تاتو و هاشور بهترین روش های پرکردن و فرم دهی به ابرو هستند، اما باید بدانید که این روش ها همگی موقتی هستند و بعد از مدتی نیاز به ترمیم دارند. اما کاشت ابرو یک روش دائمی برای ترمیم و فرم دهی به ابرو می باشد. این روش به صورت دائمی زیبایی را به صورت شما می بخشد. در این روش مو ها را از ناحیه اطراف سر یا کناره های گوش برمی دارند و به نواحی ابرو پیوند می زنند، به همین دلیل است که نتایج آن کاملا طبیعی می باشد.

روش های مختلفی که برای کاشت ابرو استفاده می شود تقریبا مشابه روش های کاشت مو است، از این رو است که کاشت ابرو را می توان نوعی کاشت مو در ناحیه ابرو دانست. در این روش، علاوه بر موها، ارگان مورد نیاز برای تولید تار مو نیز منتقل می شود. به همین دلیل است که نتایج کاشت ابرو دائمی است و برای همیشه باقی می ماند و می تواند ابروهایی حتی بهتر از روز اول برای شما به ارمغان بیاورد.

 

  • montaer monta

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی