مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

چگونگی خرید اتریوم در ایران

اتریوم اولین بار در سال 2013 توسط فردی به نام ویتالیک بوترین، یک برنامه نویس روس که تنها 19 سال سن داشت به بازار معرفی گردید. هدف او ارائه یک رمزارز مشابه بیت کوین با قابلیت های بیشتر بود. او در وایت پیپر اتریوم که در همان سال منتشر کرد، به توضیح کامل پلتفرم نرم افزاری غیرمتمرکز اتریوم پرداخت. امروزه اتریوم رتبه دوم را در بازار ارزهای دیجیتال به خود اختصاص داده است.

در این مطلب به چگونگی خرید اتریوم در ایران خواهیم پرداخت، اما قبل از آن بیایید ببینیم ویژگی های اصلی این رمزارز چیست. این شبکه، یک پلتفرم نرم افزاری متن باز و قابل برنامه ریزی است که امکان توسعه برنامه های غیرمتمرکز بر پایه تکنولوژی بلاک چین را فراهم کرده است. دیگر ویژگی اتریوم این است که تمامی تراکنش ها و معاملات در آن به صورت فرد به فرد انجام می شود. ویژگی مهم دیگر آن این است که امکان اجرایی کردن قراردادهای هوشمند بدون نیاز به نهاد نظارتی، دولت یا گروهی خاص در آن وجود دارد.

برای خرید اتریوم در ایران، ابتدا باید در یک صرافی ارز دیجیتال حساب کاربری ایجاد کنید، سپس مراحل احراز هویت را انجام دهید. پس از انجام مراحل احراز هویت باید نسبت به شارژ حساب کاربری خود اقدام کنید و سپس می توانید به خرید اتریوم در ایران یا حتی فروش آن بپردازید.

پس از ایجاد حساب کاربری، برای واریز ریال و یا واریز دارایی های دیجیتال، هیچ گونه کارمزدی از شما گرفته نخواهد شد. فقط در صورت انجام مبادلات هرید یا فروش رمزارز یا برداشت به صورت رمزارز یا ریال است که از شما کارمزد کسر خواهد شد. خرید تمامی رمزارز ها چه اتریوم چه بیت کوین شرایط یکسانی خواهد داشت.

برای خرید اتریوم در ایران هم میتوانید با ریال این کار را انجام دهید هم با تتر. در این مرحله با توجه به حجم خرید درصدی از معامله به عنوان کارمزد از حساب شما کسر می شود.

 

  • montaer monta

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی