مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

بهترین جراح بینی گوشتی چه خصوصیاتی دارد؟

عمل زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های جراحی در ایران محسوب می‌شود. افرادی که بینی گوشتی دارند همواره به دنبال بهترین جراح بینی گوشتی بوده‌اند. عمل بینی گوشتی نیاز به مهارت بیشتری دارد؛ به همین دلیل افرادی که بینی گوشتی دارند، باید در انتخاب دکتر عمل بینی دقت زیادی به خرج دهند.

بینی گوشتی چیست؟

بینی گوشتی دارای پوستی کلفت، پهنای نسبتاً زیاد و بافت غضروفی و استخوانی ضعیف است. از دیگر خصوصیات بینی گوشتی  وجود منافذ پوست باز است. 

تفاوت عمل بینی گوشتی و استخوانی

بینی‌های گوشتی به نسبت بینی‌های استخوانی پوستی ضخیم تر دارند. همین امر کار جراح را مشکل تر می‌کند. چرا که جراح نباید تغییری در پوست بینی ایجاد کند. او با تغییر لایه‌های زیر پوست به فرم دادن بینی می‌پردازد.

 

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

خصوصیات بهترین جراح بینی گوشتی

یک جراح بینی باید بتواند بینی گوشتی را به گونه‌ای عمل کند که پس از گذشت سال‌ها، تغییری در فرم بیرونی و ظاهری بینی ایجاد نشود. خصوصیات بهترین جراح بینی گوشتی از این قرار است:

  • داشتن مدرک تخصصی در زمینه تخصص گوش و حلق و بینی یا جراحی زیبایی و پلاستیک

  • داشتن حس زیبایی شناسی و انتخاب مدل بینی متناسب با چهره افراد

  • داشتن تجربه کاری زیاد

جراحی بینی گوشتی با لیزر

به تازگی در طیف گسترده‌ای از جراحی های زیبایی از لیزر استفاده می‌شود. از مزیت های لیزر عدم نیاز به بیهوشی و نقاهت کم و بی دردسر است. اما در زمینه جراحی بینی گوشتی با لیزر، باید گفت که چنین چیزی وجود ندارد. از لیزر برای ترمیم بینی و انجام برخی کارهای اصلاحی می‌توان استفاده کرد، اما عمل بینی به طور کامل با لیزر انجام نمی‌شود.

 

خصوصیات بهترین جراح عمل بینی گوشتی

چگونه بهترین جراح عمل بینی گوشتی را پیدا کنیم؟

در ابتدا می‌توان فهرستی از جراحان بینی گوشتی آماده کرد. قیمت و نمونه کار هر کدام را به صورت جداگانه بپرسید و در جایی برای خود ثبت کنید. برای دیدن نمونه کار هر جراح می‌توانید به مطب وی مراجعه کرده و از بیماران وی پرس و جو کنید. البته دیدن سایت یا شبکه‌های اجتماعی مربوط به جراح نیز خالی از فایده نیست.

کلام آخر

در انتها باید گفت که به تازگی افراد با بینی‌های گوشتی و استخوانی، هر دو می‌خواهند که بینی طبیعی داشته باشند؛ بنابراین با مراجعه به بهترین جراح بینی طبیعی و مشورت با او، می‌توان عمل بینی خوبی را انتظار داشت. برای خواندن مطالب بیشتر در حوزه سلامت و زیبایی می‌توانید به مجله ویکی درمان مراجعه کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی