مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

مزوتراپی مو

مزوتراپی مو

از دست دادن موهای خود در هر سن و شرایطی ناراحت‌کننده است. امروزه اکثر ما به دنبال راهی برای درمان ریزش موهای سر خود هستیم تا طی چند سال آینده شاهد طاسی سر خود نباشیم. استفاده از شامپوهای مخصوص و یا دمنوش‌های گیاهی تا حدی به افرادی که ریزش موی شدیدی ندارند، کمک می‌کند. اما مزوتراپی مو شیوه نوینی در زمینه کاهش ریزش مو سر است.

 

مزوتراپی مو چیست ؟

کلمه مزو  به سلول های بنیادی جنینی برمی‌گردد. زمانی که بدن انسان هنوز شکل نگرفته و جنین چند هزار سلول دارد، سه لایه سلول بنیادی تشکیل می‌شود. اکتودرم، مزودرم و اندودرم نام این سه لایه است که هر کدام بعدها قسمت‌های مختلف بدن را تشکیل می‌دهند. به عنوان مثال در مورد پوست، سلول های بنیادی اکتودرم، سطح خارجی پوست (5 لایه اول پوست) یا اپیدرم را تشکیل می‌دهند و سلول های بنیادی مزودرم، درم یا لایه میانی پوست را تشکیل می‌دهند.

مزوتراپی مو به معنای تقویت ساقه و پیاز مو، توسط تزریق داروهای مورد نیاز فولیکول مو می‌باشد. مزوتراپی یک عمل زیبایی نیست بلکه تنها یک روش برای پروتئین رسانی به ریشه مو است. پزشک متخصص با معاینه بررسی ریزش مو، جنس ساقه و استحکام پیاز مو، تشخیص می‌دهد که چه موادی باید به ریشه موهای شما تزریق شود.

مزوتراپی مو چند جلسه است ؟

مزوتراپی مو به عوامل مختلفی از جمله الگوی ریزش مو شما و سن شما متفاوت است مزوتراپی برای همه یکسان نیست که تعداد جلسات معین برای آن مشخص کرد ؛ اما به طور کلی باید بدانید که فقط با یه جلسه انجام نمی‌شود. در مزوتراپی مو ما فولیکول‌های مو را تقویت می‌کنیم. گاهی این روش با یک جلسه نتیجه موثری می‌دهد و گاهی متخصص شما توصیه به انجام مزوتراپی موی سر یک الی دو بار در سال می‌کند. همچنین فواصل این جلسات بنا به وضعیت رشد موهای شما، متفاوت است.

مزوتراپی مو از چه سنی مناسب است ؟

مزوتراپی مو برای افرادی که به سن بلوغ رسیدند مناسب است زیرا سطح هورمون های آن‌ها ثابت است. مزوتراپی مو  برای بانوان بعد از دوره بلوغ تا 60 سال کاملا جواب می‌دهد. در مردان بالای 40 سال که طاسی شدید در سر خود دارند نیز نتایج مطلوبی حاصل نمی‌شود. برای اطلاعات بیشتر بهتر است با متخصص خود مشورت کنید تا بهترین راه را به شما پیشنهاد دهد .

 

 

 

آیا مزوتراپی مو عوارض دارد ؟

در پاسخ به این سوال باید توضیح دهیم که در طی مزوتراپی موی سر، هیچ گونه دردی توسط مراجعه کننده حس نمی‌شود. حتی اگر آستانه درد شما پایین باشد نیز می‌توانید از بی‌حسی موضعی استفاده کنید. گاها ممکن است پوست سر ملتهب شود و نسبت به محلول استفاده شده، واکنش منفی نشان دهد.

این عوارض بسیار نادر هستند، همچنین به زودی از بین می‌روند. تنها کافی است به متخصص مورد اعتماد خود مراجعه کنید و تجویزهای او را دقیق انجام دهید. او می‌تواند محلول مزوتراپی شما را تعویض کند و از موادی استفاده کند که موجب بروز حساسیت نشوند.

قیمت مزوتراپی مو

هزینه مزوتراپی مو با توجه به محلول‌های استفاده شده در کلینیک مورد نظر، متفاوت است. هر جلسه مزوتراپی مو در تهران بین 500 الی 900 هزار تومان هزینه دارد. قیمت مزوتراپی مو و تمامی نکات مربوط به آن، در جلسات مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنیل به شما عزیزان توضیح داده می‌شود. برای اطمینان از انجام موثرترین روش درمان ریزش مو، با متخصصان آنیل در تماس باشید.

 

 

 

  • montaer monta

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی