مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

لیزر موهای زائدآقایان در کلینیک لیزر موهای زائد معتبر

وجود موهای زائد برای تمامی افراد آزار دهنده است و همه می‌خواهند، که از شر این موها خلاص شوند، این امکان در کلینیک لیزر موهای زائد امکان پذیر است. این روز ها لیزر موهای زائد آقایان بسیار رواج یافته و اکثرا برای از بین بردن آنها به ظور دائم به کلینیک ها مراجعه می‌کنند.

لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان چگونه انجام می‌شود؟

در این روش یک دستگاه لیزر وجود دارد که اپراتور با استفاده از درجه می‌تواند میزان قدرت آن را کم یا زیاد کند، در جلسات اول معمولا برای اینکه شوک به تار موها وارد شد درجه را بالاتر می‌برند اما رفته رفته بسته به میزان و حجم و ضخامت تار موها این درجه کم یا زیاد خواهد شد. برای از بین بردن قطعی این تار موها بهتر است که دارای موهای تیره و نسبتا ضخیم باشید چرا که در غیر این صورت احتمال افزایش تعداد و تیره شدن آنها می‌باشد.

بهترین گزینه برای افرادی که دارای تار موهای روشن هستند، این است که با استفاده از موم رویش مو های خود را کم کنند. گرچه بعد از مراجعه به کلینیک لیزر موهای زائد پزشک یا اپراتور مخصوص به شما مشاوره خواهد داد.


کلینیک لیزر موهای زائد

انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد معتبر

برای از بین بردن تار موها به طور دائم بهتر است که به کلینیکی مراجعه کنید که شناخت کافی نسبت به کاری که انجام می‌دهد داشته باشد تا با اشتباه کوچکی به شما و پوستتان آسیب نرساند. یکی از این آسیب دیدگی ها احتمال سوختن پوست توسط اشعه لیزر می‌باشد.

محل های قابل درمان برای لیزر

لیزر موهای زائد آقایان بسیار رواج یافته به صورتی که آنها در تمامی نقاط بدن خود این کار را انجام می‌دهند، از بین بردن تار موها در قسمتی از صورت، روی سینه، زیر بغل و ... امکان پذیر می‌باشد.

 

  • montaer monta

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی