مجله ی برترین های داخلی

  • ۰
  • ۰

امروزه همه به دنبال زیبایی و جذابیت صورت و بدن خود هستند. با پیشرفت علم و تکنولوژی راه های زسیدن به زیبایی به کمک متد ها، روش ها و جراحی های زیبایی آسان تر شده است. یکی از راه های رسیدن به زیبایی داشتم بینی خوش فرم و متناسب صورت است. همانطور که می دانید جراحی بینی در ایران، یکی از پر طرفدار ترین جراحی هایی است که انجام می شود و سالانه افراد زیادی به این عمل زیبایی رو می آورند. عمل بینی روش های زیادی از جمله عمل بینی طبیعی، عمل بینی فانتزی، عمل بینی نیمه فانتزی، عمل بینی عروسکی و غیره دارد. ما در این مقاله قصد داریم در مورد کلیت جراحی بینی و عمل بینی با روش لیزر شما را آشنا کنیم.

عمل بینی با لیزر

جراحی لیزر بینی برای رفع انسداد بینی

پویایی تنفس بینی

ما ابتدا توضیح می دهیم که چگونه آناتومی بینی خاص شما بر توانایی شما در تنفس از طریق بینی تأثیر می گذارد. توانایی تنفس خوب از طریق بینی به دو ساختار بسیار مهم داخل بینی شما بستگی دارد: تیغه بینی و توربین بینی. اگر نوارهای اسکار ناشی از آسیب بینی یا جراحی های قبلی ، پولیپ یا کیست های داخل بینی شما وجود دارد که مانع تنفس شما می شود.

تیغه بینی

تیغه بینی مانند دیواره ای است که از غضروف و استخوان تشکیل شده است و قسمت داخلی بینی شما را به مجاری تنفسی راست و چپ تقسیم می کند. برای اینکه جریان هوای آزاد در مجاری بینی شما امکان پذیر باشد ، تیغه بینی شما باید مستقیم باشد. اگر تیغه بینی شما کج (در اصطلاح پزشکی "انحراف" داشته باشد) مجرای تنفسی بینی شما مسدود می شود.

توربین های بینی

توربین ها طومارهای بزرگی از استخوان در دیواره های کناری بینی شما هستند. استخوان مخروطی با پوشش بینی ضخیم و صورتی پوشیده شده است که شامل بسیاری از عروق خونی بزرگ است. وقتی به داخل بینی نگاه می کنید ، تیرها شبیه استوانه های حجیم و صورتی رنگ هستند که دارای اتصالات استخوانی به دیواره جانبی بینی هستند. وظیفه آنها گرم کردن و مرطوب کردن هوایی است که از بینی شما به پشت گلو و سپس از طریق جعبه صدا و لوله تنفس وارد ریه ها می شود.

مواردی درباره عمل بینی با لیزر

  • این روش جراحی بدون نیاز به برش است و بر روی استخوان یا غضروف ها تغییراتی ایجاد نمی‌کند.

  • تاثیر آن بیشتر بر پوست بینی است و باعث صاف و شفاف شدن پوست می‌شود.

  • آکنه های موجود در پوست را درمان می‌کند.

  • پوست صورت را نازک می‌سازد.

 

چه  شرایطی برای عمل بینی با لیزر مهم است؟

  • فرد باید از سن جهش رشد عبور کرده باشد.

  • فرد باید بدون مشکل انعقادی در بدن خود برای عمل بینی با لیزر مراجعه کند.

  • بیمار باید از نظر روانی سالم و با ثبات باشد.

  • عمل بینی با لیزر در دسته عمل های سرپایی قرار می‌گیرد زیرا بیهوشی عمومی در آن استفاده نمی‌شود و فقط بی حسی موضعی صورت می‌گیرد. فرد در طول عمل بینی با لیزر هوشیار است و نیاز به آمادگی های مخصوص اتاق عمل و جراحی های تهاجمی ندارد.

جراحی بینی

جراجی بینی

جراحی تغییر شکل بینی یکی از پیچیده ترین روش هایی است که توسط جراحان پلاستیک انجام می شود و برای تسلط بر آن چندین دهه تمرکز مصمم لازم است. دکتر ماس با استفاده از تکنیک های پیشرفته رینوپلاستی ساختاری ، می تواند شکل ، اندازه یا برآمدگی نوک را تغییر داده ، برجستگی پشتی را برداشته و سوراخ های بینی را اصلاح کند تا بینی با بقیه صورت بدون تعارض غیر طبیعی یا جراحی به تعادل زیبایی برسد.

نگاه کن در حالی که حجم یا ابعاد اضافی در صورت نیاز کاهش می یابد ، برای ثبات ترین و دائمی ترین نتایج ، تکنیک های بازسازی بینی ساختاری باز او همچنین شامل استفاده از پیوندهای غضروفی کوچک است که از داخل بینی گرفته شده است ، که برای حمایت و بازسازی مناطق مورد نظر در داخل مورد استفاده قرار می گیرد. چارچوب بینی این امر پایدارترین ، قابل پیش بینی ترین و دائمی ترین نتایج ممکن از جراحی را تضمین می کند. برش های ریز در قاعده بینی بین سوراخ های بینی بطور دقیق بسته می شوند تا عملاً جای زخم غیرقابل تشخیص باقی بماند.

جمع بندی

حتما به نکات یاد شده در مورد جراحی بینی و عمل بینی به روش لیزر توجه کنید. در انتخاب کلینیک درمانی و پزشک بسیار دقت کنید تا به نتیجه ی دلخواه خود برسید. به توصیه های پزشک دقت کنید، مراقبت های قبل و بعد از جراحی را انجام دهید تا به بینی شما آسیبی وارد نشود. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده عکس جراحی بینی به ما مراجعه فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی