مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

معجزه میکرونیدلینگ

داشتن پوستی با طراوت و شاداب یکی از خواسته هایی است که ارتباط خاصی با سن و جنسیت ندارد. چرا که این روزها تقریبا طیف وسیعی از افراد به دنبال روش های مختلف جهت جوانسازی پوستشان هستند. امروزه تغییرات زیاد آب و هوایی، آلودگی شهری و از همه مهم‌ تر خستگی زیاد افراد باعث شده است، که بیشتر مردم به دنبال روشی درمانی برای بهبود پوست و بازگشت طراوت و شادابی آن باشند.

میکرونیدلینگ روشی فوق‌العاده تاثیرگذار جهت از بین بردن عوارض پوستی و جوان‌سازی پوست است. حتی برخی از متخصصان پوست از آن برای درمان بیماری‌های مختلف پوستی استفاده می‌کنند. یک بررسی در سال 2018 نشان داد که میکرونیدلینگ یک روش ایمن و مؤثر برای جوان سازی پوست و درمان جای زخم و چین‌وچروک است.

در بیانیه مطبوعاتی آکادمی پوست بسیاری از مجله‌های معتبر نیز آمده است که افراد با جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ می‌توانند انتظار کاهش ظاهر منافذ بزرگ، خطوط ریز و چین‌وچروک، زخم‌ها و علائم کشش را داشته باشند. از جمله فواید جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ می‌توان به بخش‌های پایین اشاره کرد.

مزایای میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ عبارت است از قراردادن سوزن‌های کوتاه بسیار ظریف به پوست برای جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود. این روش شامل استفاده از چندین سوزن ریز و استریل برای سوراخ شدن پوست و ایجاد ضربه فیزیکی است. میکرونیدلینگ با ایجاد ضربه به پوست، تولید کلاژن و سایر عوامل بهبودی را افزایش می‌دهد. دستگاهی مانند قلم که در انتها حاوی سوزن‌های ظریف و استریل است، برای ایجاد سوراخ‌های ریزی در اپیدرم استفاده می‌شود.

افزایش سن باعث کاهش کلاژن در پوست می‌شود و در ایجاد چین‌وچروک و سایر علائم پیری نقش دارد. پوست همچنین می‌تواند کلاژن را به دلیل آسیب‌دیدگی، مانند زخم آکنه، کشیدگی یا سایر زخم‌ها از دست بدهد. کلاژن یک پروتئین ضروری است که به پوست کمک می‌کند تا دارای بافتی صاف، جوان و کش‌دار باشد. این ضربه‌ها باعث ایجاد مجدد لایه عمیق‌تر پوست می‌شود. این روش به ‌عنوان درمان القایی کلاژن نیز شناخته می‌شود و همه افراد بدون محدودیت سنی و فارغ از جنسیت می توانند بهره ببرند.

این دستگاه با ایجاد زخم‌های کنترل‌شده بدن شما را فریب می‌دهد تا فیبروبلاست را به همه سوراخ‌های کوچک بفرستد و کلاژن بیشتری ایجاد کند. این روش ایمن و مؤثر برای انواع پوست بسیار مناسب است.

محبوب‌ترین دستگاه (و مقرون‌به‌صرفه) میکرونیدلینگ، معروف به درمارولر، شامل سوزن‌های ریز است که قطر آنها از 0.5 و 2.5 میلی‌متر است. اما، اگر احتمال زخم‌های متعدد سوزن برای شما کمی ناخوشایند به نظر می‌رسد، بدانید که سوراخ‌ها بیشتر شبیه خارهای سوزنی است که فقط در سطح پوست وارد می‌شوند.

عوارض میکرونیدلینگ

دستگاه میکرونیدلینگ خانگی

گرچه با حضور در کلینیک می‌توانید پس از دو تا سه جلسه به پیشرفت‌های چشمگیری در پوست دست یابید، ولی می‌توانید در مقیاس کوچک این درمان را با دستگاه میکرونیدلینگ خانگی شروع کنید و با زمان زیادتری جلو بروید.

قرار دادن سوزن در پوست چیزی شبیه به چیزی است که فقط یک فرد حرفه‌ای باید از عهده آن بر آید، در نتیجه هیچ فایده‌ای از میکرونیدلینگ در خانه حاصل نمی‌شود. به همینعلتدستگاه‌ها خاصی ساخته شده‌اند تا بتوان این کارا با مهارت کم‌تر و در منزل نیز انجام داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت ویکی درمان مراجعه کنید.

  • montaer monta

میکرونیدلینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی