مجله ی برترین های داخلی

  • ۰
  • ۰

لایه‌برداری عمیق و سطحی، امروزه یکی از روش‌های اصلی در زمینه جوان‌سازی غیر‌تهاجمی پوست است. سادگی این روش و درد کم آن باعث می‌شود تا در اکثر موارد نتایج خوبی حاصل شود. هیدرودرم ابریژن، به عنوان روشی جهت داده شده برای بازسازی فعال پوست و تحریک آن است. امروزه از این روش برای جوان سازی بسیار استفاده می‌شود. اما بسیاری از افراد به این دلیل که نمی‌دانند هزینه هیدرودرم ابریژن چقدر است؟ به سراغ آن نمی‌روند.

با گذر روز‌ها و ماه ها، عمر نیز می‌گذرد و مشهود ترین اتفاقی که می‌افتد، پیر شدن و بالا رفتن سن است که عوارض خود را بر روی چهره نمایان می‌کند. با پیشرفت علم و تکنولوژی دانشمندان راه هایی را برای جوانسازی پوست ابداع کردند که تاثیر چشمگیری بر روی چهره دارند. ما امروز در این مقاله می‌خواهیم دو تا از این روش‌ها را با هم بررسی کنیم و اطلاعاتی را راجع به هر کدام در دسترس شما قرار دهیم؛ روش اول هایفوتراپی و روش دوم هیدرودرم ابریژن است.

هیدرودرم ابریژن چیست

هیدرودرم ابریژن به طور کلی اینگونه معرفی می‌شود که یک روش برای پاکسازی و آبرسانی عمیق پوست است که با استفاده از دستگاهی به نام دستگاه هیدرودرمی انجام می‌شود. در این روش لایه برداری، پاکسازی و آبرسانی پوست به طور همزمان انجام می‌شود. هیدرودرم ابریژن به نام‌های دیگری نیز شناخته می‌شود که عبارتند از: (فیوژن صورت- میکرودرم ابریژن آب- آکوا درم ابریژن- میکرودرم ابریژن مرطوب )

هیدرودرم ابریژن

هیدرودرم ابریژن روشی در دسترس و بسیار موثر است که برای پیشگیری و درمان این عارضه‌ها استفاده می‌شود. پوست به علت قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، مواد آلاینده موجود در هوا، استرس‌های روزانه، بالا رفتن سن، هوای خیلی سرد، استفاده بیش از حد از مواد آرایشی و یا رژیم غذایی نامناسب، استعمال سیگار و غیره مستعد از دست دادن آب و خشکی می‌شود، در اثر این پدیده پوست شادابی اولیه خود را از دست می‌دهد و کدر،تکیده، پیر و بیمار به نظر می‌رسد.

مزایای هیدرودرم ابریژن

این روش که پاکسازی و لایه برداری حرفه ای پوست است، مزایای زیادی دارد. از هیدرودرم ابریژن می‌توان برای انواع پوست از جمله حساس استفاده کرد و نتایج کاربرد آن با نتایج تهاجمی‌تر قابل مقایسه است. 

این روش کاملاً بدون درد است و باعث قرمزی، تحریک، احساس گرفتگی و خشکی بعد از انجام آن نمی‌شود. تفاوت اصلی این فناوری جدید این است که از کریستال‌ها برای لایه‌برداری در طی مراحل استفاده نمی‌شود و باعث لایه‌برداری نرم و لطیف از سلول‌های مرده پوست می‌شود. 

هم‌زمان با لایه‌برداری، سرم‌های حاوی آنتی اکسیدان، مواد مرطوب‌کننده، پاک‌کننده و ضد التهاب به طور متوالی در لحظه برای باز‌شدن منافذ بر روی پوست تمیز استفاده می‌شوند. آب‌رسانی فعال پوست در حین انجام آن، هیدرودرم ابریژن را از سایر روش‌های تجدید پوست از طریق ابریژن متمایز می‌کند.

هایفوتراپی چیست

هایفو یا HIFU که به معنای امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا است. در این روش با استفاده از امواج فراصوت و دستگاه‌های قدرتمند به کمک علم پزشکی اقدام به جوانسازی پوست صورت شما می‌کنند. 

روش کار این دستگاه‌ها به این صورت است که امواج فراصوت را به صورت لایه ای و متمرکز، به بخش مشخصی از پوست شما می‌تابانند که این عمل با تحریک سلول‌های پوستی شما باعث تولید کلاژن می‌شود.

جالب است بدانید که از تکنولوژی هایفوتراپی برای درمان تومور‌های سرطانی استفاده می‌شود.

هایفوتراپی چیست

کاربرد‌های هایفوتراپی 

از کاربرد‌های این تکنولوژی نوین می‌توان به عواملی همچون سفت کردن پوست‌های شل شده صورت که معمولا در گونه‌ها و پلک‌ها به وجود می‌ایند، درمان پوست هایی که نازک شده اند، از بین بردن خط‌ها و چین و چروک اطراف فک و به طور کلی از بین بردن چین و چروک‌های صورت اشاره کرد.

نکات قابل توجه در هایفوتراپی

از مزایای هایفوتراپی می‌توان به انعطاف پذیری بالا، نتایج سریع و ماندگار و تعداد جلسات کم اشاره کرد که در مقایسه با روش‌های دیگر بسیار حائز اهمیت هستند. اما معایب آن فقط این است که در سنین بالا و یا با وجود چین و چروک‌های فراوان شاید این روش مناسبی نباشد. لازم به ذکر است که افرادی که دچار بیماری‌های خونی و یا اختلالات خونی هستند و یا ایمپلنت دارند نباید هایفوتراپی انجام دهند. همچنین بعد از تزریق ژل در محل مورد نظر این روش توصیه نمی‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی