مجله ی برترین های داخلی

  • ۰
  • ۰

امروزه به دلیل پیدایش سبک های زندگی ناسالم و نیز برخی بیماری های ژنتیکی و اختلالات فیزیولوژیک، روند ریزش مو در افراد به خصوص مردان رشد زیادی داشته است که باعث شده بسیاری از مردان و زنان به دنبال جبران و کاهش عوارض از طریق پیوند کاشت مو باشند. اما پرسش اصلی این است که یک کلینیک کاشت مو که به این منظور انتخاب می شود، باید چه ویژگی هایی داشته باشد و اصولا مراحل کاشت مو چیست؟

کاشت مو سر چگونه انجام می شود؟

یکی از دغدغه‌های مهم کاندید‌های پیوند مو در خصوص مراحل کاشت مو طبیعی است. اغلب این افراد تمایل دارند تا اطلاعات جامعی را در خصوص اینکه کاشت مو چگونه انجام می‌شود به دست بیاورند تا از استرس آن‌ها برای روز انجام عملیات کاشت مو کاسته شود. البته در حال حاضر با پیشرفت فناوری شاهد ورود روش‌های گوناگونی به عرصه کاشت مو طبیعی هستیم. با این حال مراحل پیوند مو در تمامی آن‌ها یکسان بوده و تفاوت اصلی مربوط به روشی است که گرافت‌ها از بانک مو برداشته و در محل مورد نظر کاشته می‌شوند. طبق این گفته می‌توان کلیت مراحل کار را در یک کلینیک کاشت مو به چند مرحله زیر دسته‌بندی کرد:

آماده ‌سازی بانک مو

اولین مرحله پیوند فولیکولی مو با آماده‌سازی بانک مو به منظور برداشت گرافت‌ها شروع می‌شود. در این مرحله پزشک متخصص طبق صلاح‌دید خود ناحیه دهنده را استریل کرده و سپس بی‌حسی موضعی در آن بخش از بدن اعمال می‌کند. بعد از اینکه بانک مو کاملا بی‌حس شد نوبت به مرحله بعدی کار می‌رسد.

برداشت گرافت‌ها از بانک مو

دومین مرحله مربوط به برداشت گرافت‌ها از بانک مو است. همان طور که گفته شد روش‌های مختلفی برای کاشت موی سر وجود دارند. در نتیجه شیوه برداشت گرافت در هر روش سبک خاص خود را دارد اما در تمامی روش‌ها باید این مرحله از کار با دقت و تخصص بسیار بالایی انجام گیرد. اینکه کدام روش برای بیمار اعمال شود بعد از انجام تمامی بررسی‌های لازم و در نظر گرفتن انتظارات بیمار از کاشت مو تعیین می‌شود.

کلینیک کاشت مو

آماده‌سازی گرافت‌ها برای کاشت

بعد از اینکه گرافت‌ها با موفقیت از بانک مو برداشته شدند نوبت به آماده‌سازی آن‌ها برای کاشت می‌رسد. در این مرحله از کار پزشک گرافت‌ها را با توجه به متدی که برای آن در نظر گرفته زیر میکروسکوپ قوی به صورت تار به تار در آورده و آماده کاشت می‌کند.

 

آماده‌سازی ناحیه کاشت

اکنون که تمامی مراحل برداشت و آماده‌سازی گرافت‌ها سپری شدند می‌توان عملیات کاشت مو را انجام داد. اما قبل از شروع به کار باید منطقه کاشت همانند بانک مو آماده‌سازی شود. برای این منظور ناحیه کاشت استریل شده و این بار بی‌حسی موضعی در این ناحیه اعمال می‌شود.

 

انجام عملیات کاشت مو

آخرین مرحله از کاشت مو طبیعی مربوط به انجام عملیات اصلی است. به این معنا که در این بخش کاشت گرافت‌های آماده‌سازی شده انجام می‌شود و با اتمام کار کل پروسه نیز به پایان می‌رسد. همان طور که گفته شد فناوری که برای کاشت مو به کار برده می‌شود با توجه به روش عمل می‌تواند از بیماری به بیمار دیگر متفاوت باشد. اینکه چه روش کاشتی انتخاب شود به عوامل متعددی بستگی دارد و باید به پیشنهاد پزشک متخصص بعد از انجام بررسی‌های لازم انتخاب شود.

 

معیارهای بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

اما چگونه باید بهترین کلینیک کاشت مو در تهران را بازشناخت. باید گفت که برای این امر، معیارهای مشخصی وجود دارد. با دقت در این معیارهای می‌تونید از حصول بهترین نتیجه اطمینان حاصل کنید.

کاشت مو

مجوزهای معتبر کلینیک

مسلما بهترین کلینیک کاشت مو در تهران دارای مجوزهای لازم بهداشتی و درمانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشک هست. یک کلینیک درجه یک و با صلاحیت همیشه از قانون پیروی کرده و اقدامات خود را زیر نظر مراجع ذی‌صلاح به پیش می‌رود.

بنابراین پیش از انتخاب کلینیک کاشت مو خود حتما از وجود مجوزهای قانونی وزارت در آن و قانونی بودن فعالیت آنان اطمینان حاصل کنید.

پزشکان معتبر

یکی دیگر از معیارهای که می‌توان برای انتخاب مناسب ترین کلینیک کاشت مو در تهران در نظر داشت، پزشکان آن مجموعه هستند. مسلما پزشکان برتر در یک مجموعه موجب فخر آن هستند و برای هر کلینیکی اعتبار به همراه می‌آورند.

مکان کلینیک

دیگر المانی که می‌توانید برای انتخاب کلینیک کاشت مو خود در نظر داشته باشید، محل کلینیک در تهران است. بهترین کلینیک ها در تهران بهترین ملک‌ها را خریداری کرده و در مناطق در دسترس تهران حضور دارند.

معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

با توجه به موارد بیان شده، ذکر این نکته ضروری است که امروزه افراد بسیاری مدعی این هستند که می توانند با مناسب ترین خدمات و نازل ترین قیمت خدمات کاشت مو را انجام دهند که با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، کلینیک زیبایی آنیل یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران است که شما عزیزان می توانید از آن استفاده کنید.

  • ۰۰/۰۶/۱۲
  • montaer monta

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی