مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

ترمیم ابرو با عمل کاشت ابرو و بررسی هزینه کاشت ابرو

ابروها در بالای چشم ها قرار دارند و در زیبایی صورت نقش موثری دارند. در بعضی از افراد به دلایل ژنتیکی یا بیماری های مختلف، ابروها دچار ریزش می شوند که بهترین روش برای ترمیم این عارضه استفاده از عمل کاشت ابرو است.

معرفی کاشت ابرو

کاشت ابرو طبیعی یک عمل زیبایی است که در آن پیوند مو (شاخه) به ناحیه ابرو منتقل می شود. این هدف این است که موهای جدید از طریق این پیوندها رشد کرده و ظاهر کامل تری ایجاد کنند.

پیوند موی ابرو از موهای بالای گوش شما گرفته می شود. جراح نه تنها موهای فردی ، بلکه فولیکول های مو را نیز منتقل می کند. این امر به شما اطمینان می دهد که موهای جدید قادر به رشد در ابروهای شما پس از ریزش موهای منتقل شده اولیه هستند.

پس از انجام بیهوشی عمومی ، جراح برش های کوچکی را در محل اهدا کننده فولیکول و همچنین محل پیوند در ابروهای شما ایجاد می کند. کل فرآیند حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

مزایا و معایب کاشت ابرو

طرفداران کاشت موی ابرو می دانند که موهای جدید طبیعی به نظر می رسند زیرا موهای خود فرد هستند. این روش همچنین ممکن است نیاز به آرایش ابرو را محدود کند.

با این حال ، موارد منفی این روش نیز گزارش شده است. مورد اول اینکه هزینه بر است. همچنین چندین ماه طول می کشد تا فولیکول های جدید "طول بکشد" تا نتایج کامل را مشاهده کنید. در نهایت ، این احتمال وجود دارد که این فولیکول های جدید موهای جدیدی تولید نکنند.

اقدامات احتیاطی و عوارض جانبی

یکی از خطرات احتمالی کاشت ابرو این است که فولیکول های جدید مو طبق انتظارات عمل نمی کنند. در چنین مواردی ، ممکن است مجبور شوید در آینده دوباره این روش را انجام دهید.

کاشت ابرو طبیعی

خطرات مربوط به خود جراحی نیز وجود دارد. در مورد عوارض احتمالی زیر با جراح خود صحبت کنید:

  • خون ریزی بیش از حد.
  • آسیب عصبی.
  • ورم.
  • کبودی.
  • عفونت.
  • زخم.

قبل از کاشت ابرو ، جراح سابقه پزشکی شما را با شما مرور می کند. اطمینان حاصل کنید که هرگونه بیماری زمینه ای زمینه ای ، و همچنین هرگونه دارو یا مکمل هایی که در حال حاضر مصرف می کنید ، به او اطلاع دهید.

پیوند ابرو ممکن است مناسب نباشد اگر موارد زیر را دارید:

  • آلوپسی آره آتا.
  • تریکوتیلومانیا.
  • اختلالات خونریزی.
  • سابقه عوارض مربوط به جراحی زیبایی.

هزینه کاشت ابرو در تهران

کاشت ابرو یک روش غیرپزشکی محسوب می شود. این بدان معناست که معمولاً تحت پوشش بیمه درمانی نیست. کاشت ابرو مشابه سایر روشهای زیبایی از جمله تزریق است.

هزینه کاشت ابرو در تهران بر اساس نیازهای فردی ، ارائه دهنده و محل زندگی شما متفاوت است. به طور متوسط ​​، این روش ممکن است از 8 میلیون تا 12 میلیون هزینه داشته باشد. در برآورد موارد اضافه در هزینه کاشت ابرو مربوط به خود مرکز ، جراح و متخصص بیهوشی (در صورت نیاز) گنجانده شده است.

یک استثنا از قانون بیمه درمانی این است که پیوند ابرو به دلیل ریزش مو در اثر تصادف یا بیماری پزشکی زمینه ای ضروری تشخیص داده شود. اگرچه چنین مواردی کمتر رایج است. شما همچنان مسئول هرگونه حق بیمه و کسورات مورد نیاز برنامه بیمه خود خواهید بود.

کاشت ابرو

همچنین آگاهی از هزینه های احتمالی خارج از روش اولیه بسیار مهم است. به عنوان مثال ، اگر بعد از مرحله بهبودی مایل به کاشت ایمپلنت هستید ، باید هزینه این هزینه را به ازای هزینه ارائه دهنده خود بپردازید.

بسیاری از ارائه دهندگان گزینه های پرداختی برای کمک به بیماران خود در جبران هزینه های عمل زیبایی خود دارند. این ممکن است به شکل تخفیف های ویژه ، تامین مالی یا برنامه های پرداخت باشد. قبل از رزرو کاشت ابرو ، از ارائه دهنده خود در مورد این گزینه ها سوال کنید.

جمع بندی

عوامل موثر بر مناسب بودن کاشت ابرو برای یک فرد و نیز هزینه کاشت ابرو بسیار گسترده هستند و تعدادی از آن ها فقط در این مقاله بیان شده اند. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید به سایت کلینیک آنیل مراجعه کنید.

  • montaer monta

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی