مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

لیفت بینی و سینه بدون جراحی

 

 عمل بینی یکی از پرطرفدار ترین عمل زیبایی محسوب می‌شود، جراحی بینی انواع مختلفی دارد که پزشک با توجه به نیاز فرد نوع عمل را تعیین می‌کند. امروزه روش های جدیدی برای رفع برآمدگی و و فرو رفتگی در بینی را بکار می‌گیرند، چرا که خیلی از قادر به انجام این عمل نیستند، حالا یا مشکلات مالی مانع این کار می‌شود و یا ترس از جراحی و بد فرم شدن است که جلوی آنها را می‌گیرد. یکی از این روش های نوین لیفت بینی بدون جراحی است.

لیفت بینی

روش های لیفت بینی بدون جراحی 

لیفت بینی بدون جراحی می‌تواند گزینه خوبی باشد تا کسانی که تغییرات محدودی را می‌خواهند انجام دهند بدون نیاز به جراحی و هزینه زیاد  به نتیجه خوبی برسند. پر کننده ها یکی از این روش ها شمرده می‌شوند، پر کننده همان ژل یا فیلر است که با تزریق فرم دلخواه را به فرد می‌دهد و در صورتی که بینی به آن فرم مورد نظر شبیه نشود و یا با کلیت صورت همخوانی نداشته باشد، می‌توان آن را تخلیه کرد و اگر نه به مرور زمان، جذب و از بین خواهد رفت.

لیفت بینی با نخ بخیه

یکی دیگر از روش های لیفت بینی بدون جراحی، استفاده از نخ می‌باشد که در این روش پزشک با قرار دادن نخ بخیه در جایگاه درست در داخل بینی و ثابت کردن آن فرم بینی را درست می‌کند. این روش هم مانند روش قبلی ماندگاری دائمی ندارد به دلیل اینکه این نخ ها جذب می‌شوند.

لیفت بینی

لیفت سینه با نخ

با بالا رفتن سن و بارداری سینه ها دچار افتادگی می‌شوند و کسانی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند با انجام لیفت سینه با نخ تناسب را در میان فرم سینه و بدنشان به وجود می‌آورند. لیفت سینه با نخ با مقداری درد همراه است به همین دلیل در این حین از بی حسی استفاده می‌کنند، پزشک با استفاده از سوزن و نخ سینه ها را بالا برده و در همان نقطه ثابت می‌کند، این روش نیز ماندگاری و دوام بالا ندارد و باید چندین بار انجام شود تا به نتیجه دلخواه برسد.

لیفت سینه

لیفت سینه با نخ خاردار

لیفت سینه با نخ خاردار نیز مانند روش قبلی است با این تفاوت که نخ ها زخیم تر هستند و ماندگاری بیشتری دارند این روش در برخی از افراد تا 5 سال دوام می‌آورد، همچنین به علت زخامت بیشتر درد نیز بیشتر می‌شود.

عوارض لیفت سینه با نخ

یکی از اصلی ترین عوارض های احتمالی ایجاد عفونت بعد از لیفت می‌باشد به دلیل اینکه این کار نیاز به دقت ظرافت دارد و باید تمامی وسایل  به طور دقیق ضدعفونی شوند. انتخاب یک کلینیک خوب می‌تواند کمک کند که با این مشکل مواجه نشوید. احساس درد تا چند روز بعد از لیفت سینه با نخ بسیار طبیعی است، همچنین در نواحی سینه با کبودی هایی مواجه می‌شوید که بعد از گذشت چند وقت از بین خواهند رفت.

کلام آخر 

ترس از عمل جراحی در بسیاری از انسان ها وجود دارد و اکثرا به دنبال راه های کم هزینه و بدون جراحی هستند تا همان نتیجه را به آنها بدهد. جراحی بینی و سینه هر دو متقاضیان زیادی دارد، ولی آیا همه این ریسک را می‌کنند که زیر تیغ جراحی بروند؟ خیر، همین امر موجب شده پزشکان با روش های بدون جراحی این خدمات را به بیماران بدهند، لیفت بینی بدون جراحی و لیفت سینه هر دو بدون اینکه بیهوش شوید انجام می‌شود، تنها با این تفاوت که ماندگاری جراحی را نخواهند داشت، با مراجعه به سایت ویکی درمان https://wikidarman.com/ اطلاعات دقیق تری را در این زمینه کسب کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی