مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

مراحل کاشت مو چگونه است؟

 

 

کاشت مو شامل برداشتن گرافت‌های کوچک از ناحیه اهدا کننده و برش آن به قطعات کوچک‌تر برای استفاده به عنوان پیوند است. سپس این پیوندها به ناحیه طاس یا نازک پوست سر منتقل می‌شوند. پیوندهای ایجاد شده به این روش از نظر اندازه و شکل متفاوت هستند. 

کاشت مو چقدر طول می کشد؟

به طور کلی، چندین جلسه جراحی ممکن است برای رسیدن به سیری رضایت بخش مورد نیاز باشد و معمولاً بین هر جلسه فاصله زمانی چند ماهه توصیه می‌شود. ممکن است دو سال طول بکشد تا نتیجه نهایی را با یک سری پیوند کامل مشاهده کنید. پزشک شما تصمیم می گیرد که بهترین روش کاشت مو برای شما کدام شیوه است.

میزان پوشش مورد نیاز شما تا حدودی به رنگ و بافت موهای شما بستگی دارد. موهای درشت، خاکستری یا رنگ روشن پوشش بهتری نسبت به موهای ظریف و تیره دارند. تعداد شاخه‌های بزرگ پیوند شده در جلسه اول برای هر فرد متفاوت است ، اما میانگین آن حدود 50 است. برای مینی پیوندها یا میکرو پیوندها، تعداد آن‌ها در هر جلسه می تواند تا 700 باشد.

کاشت مو در تهران

مراحل قبل از کاشت مو

درست قبل از جراحی، ناحیه اهدا کننده کوتاه می شود تا گرافت ها به راحتی قابل دسترسی و برداشتن باشند. برای پیوند پانچ، پزشک شما ممکن است از ابزار مخصوص لوله مانند ساخته شده از فولاد کربنی تیز، استفاده کند که پیوند گرد را از محل اهداکننده خارج می کند تا در ناحیه تحت پوشش جایگزین شود؛ به طور معمول در خط موی جلویی کاشت انجام می‌شود. 

در مورد سایر انواع پیوندها، پزشک از چاقوی جراحی برای برداشتن قسمت‌های کوچکی از موهای سر موی سر استفاده می کند؛ که به قسمت‌های کوچک تقسیم شده و به سوراخ‌های کوچک یا شکاف‌های داخل پوست سر پیوند زده می‌شود. هنگامی که پیوند انجام می‌شود، پزشک ممکن است مقادیر کمی از محلول نمک را به پوست سر تزریق کند تا قدرت مناسب پوست حفظ شود. 

مراحل بعد از کاشت مو

پزشک شما در برداشتن و قرار دادن پیوندها بسیار مراقبت می کند تا مطمئن شود موهای کاشته شده در جهت طبیعی رشد کرده و رشد مو در محل اهدا کننده تحت تأثیر منفی قرار نمی‌گیرد. پس از اتمام جلسه پیوند، پوست سر تمیز شده و با گاز پوشانده می‌شود. ممکن است مجبور شوید یک یا دو روز از بانداژ فشاری استفاده کنید. برخی از پزشکان به بیماران خود اجازه می‌دهند بدون بانداژ بهبود یابند.

هزینه کاشت مو بدون تراشیدن سر

هزینه کاشت مو چقدر است؟

همان‌ طور که در مورد هزینه کاشت مو فکر می کنید ، به یاد داشته باشید که ریزش مو ثابت نیست ، اما به احتمال زیاد به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و در آینده نیاز به کاشت مو دارید. از عوامل موثر در انتخاب روش درمانی، فاکتور هزینه های جانبی آن است. در ادامه به ذکر برخی از عوامل موثر در این هزینه‌ها می‌پردازیم:

  • مقدار و تعداد گرافت‌های گرفته شده از بانک مو

  • لوکیشن کلینیک و نوع تجهیزات مورد استفاده

  • میزان شهرت و حسن نام اپراتور

  • مساحت طاسی سر که تحت درمان قرار می‌گیرد

  • بررسی نوع ریزش مو

در حال حاضر کاشت مو در کلینیک‌های معتبر از 4 یا 5 میلیون شروع شده و نسبت به عوامل دیگر، بیشتر می‌شود.

کلینیک زیبایی کاشت مو

برای کاشت مو در کلینیک‌های معتبر می‌توانید به سابقه کلینیک نگاه کنید یا از افراد مختلف در مورد تجربه‌هایشان بپرسید. پیشنهاد ما در این زمینه کلینیک زیبایی آنیل است. این کلینیک با کادر ماهر و مجرب خود و دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته آماده خدمت رسانی به داوطلبان کاشت مو است.

  • montaer monta

هزینه کاشت مو

کاشت مو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی