مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

چهره ای زیبا با پروتز صورت و پروتز گونه

 

یکی از راه‌های فرم دادن به صورت، پروتز صورت و پروتز گونه است. روش‌های زیادی برای پروتز صورت و پروتز گونه وجود دارد که بنا به شرایط فیزیکی صورت شما و نظر پزشکتان، یکی از آن‌ها انتخاب می‌شود. 

پروتز صورت برای کدام قسمت صورت استفاده می شود؟

از پروتز در نواحی مثل گونه و فک هم استفاده می‌شود که متقاضیان زیادی دارد. گاهی اوقات از پروتز در بافت‌های نرم مثل لب هم استفاده می‌کنند. البته این روش خیلی توصیه نمی‌شود اما برای افرادی که حجم لب زیادی می‌خواهند، نتیجه مطلوبی دارد.

بهترین قسمت برای قرار گرفتن پروتز مناطقی است که استخوان صورت در آنجا به طور کامل رشد نکرده است. برای مثال برای افرادی که چانه کوچکی دارند، میتوان پروتز به استخوان چانه اضافه کرد. در این روش اغلب پروتز با پیچ به استخوان وصل می‌شود تا از عوارضی مثل جابجایی پروتز جلوگیری شود. در این روش هم پروتز دائمی است هم شمایل زیبایی به صورت شما می‌دهد.

یکی از روش‌های فرم دهی به اجزای صورت، پروتز با چربی است. در این پروتز از چربی بدن که جزوی از بافت خود بدن است استفاده می‌شود در نتیجه عفونت‌های ناحیه پروتز شده کاملا کاهش می‌یابد. از طرفی ماندگاری مناسب‌تری هم دارد. در این روش احتمال سازگاری و قرینه ماندن اجزای صورت بسیار بیشتر است و یک روش کم‌تهاجم به شمار می رود.

 

 پروتز گونه چگونه انجام می شود؟

با استفاده از تصویربرداری و سی تی اسکن صورت پزشک بررسی می‌کند که امکان این کار وجود دارد یا نه؟ سپس پروتز ها را ساخته، و برشی در داخل دهان ایجاد می‌کند تا ایمپلنت ها در محل مناسب گذاشته شوند. سپس ایمپلنت ها در موقعیت خود قرار گرفته تا فرم گونه مورد نظر شما به دست آید. برای بستن زخم ها از بخیه استفاده می‌شود. برخی از افراد درخواست بزرگ تر شدن از حالت نرمال را دارند در این صورت پروتز بر روی استخوان گونه قرار می‌گیرد.

 

تفاوت بین فیلر گونه و پروتز گونه 

برخلاف بسیاری از درمان ها و عمل های زیبایی صورت و فیلرهای تزریقی که نیاز به مراقبت و تکرار منظم دارند، پروتز یک راه دائمی برای تقویت ساختار صورت شما است. اگر گونه های بدون فرم به دلیل ژنتیک دارید و یا حجم آن در اثر افزایش سن کاهش یافته است، کاشت گونه ممکن است یک گزینه عالی برای شما باشد.

کلام آخر

اگر با بالا رفتن سن یا تغذیه نامناسب، حادثه و یا استعمال دخانیات و حتی مسائل ارثی صورت زیبا و صاف و گونه های برجسته و زیبا ندارید راه های زیبایی و درمان برای رفع این مشکل وجود دارد. اگرچه ایمپلنت های پوستی می‌توانند ظاهر شما را از جهات مختلف بهبود بخشند، اما قادر به رفع نواقص قابل توجه صورت نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در هر دو مورد پروتز صورت و پروتز گونه به سایت ویکی درمان https://wikidarman.com مراجعه کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی