مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

خرید تتر یا خرید دلار؟

تتر یک ارز رمزنگاری شده مبتنی بر بلاک چین است که ریشه در ایالات متحده دارد. تاریخچه بحث برانگیزی دارد، زیرا یکی از اولین ارزهای رمزنگاری شده است که ارزش خود را مستقیماً به یک ارز فیات موجود که دلار می‌باشد پیوند داده است. در اصل گفته می‌شد که نرخ تتر به دلار آمریکا معادل 1 دلار است، اگرچه این ارزش از آن زمان تغییر کرده است.

این توکن‌ها که به طور رسمی به عنوان "Realcoin" شناخته می‌شدند ، در حال حاضر تحت نام USDT معامله می شوند. سرمایه‌گذاری روی ارزهای رمزنگاری شده بسیار محبوب شده است و یک مشاور مالی می تواند به شما در شروع کار برای خرید تتر کمک کند. در این مقاله به توضیح چگونگی خرید تتر و نرخ تتر می‌پردازیم.

خرید تتر از تترلند

تتر چیست؟

تتر یک ارز دیجیتال منبع باز و بلاک چین نظیر به نظیر است. بلاک چین اجازه می دهد تا داده‌ها در مکان‌های مختلف به ترتیب زمانی ذخیره شوند. بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده دیگر نیز از بلاک چین استفاده می کنند.

به صورت تئوری می‌توان گفت که تتر به یک ارز فیات که دلار آمریکا است، وابسته است؛ در واقع نرخ تتر معادل 1 دلار آمریکا می‌باشد. به همین خاطر است که از تتر به عنوان "استیبل کوین" یاد می‌شود. این رمزارز متفاوت از ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم است که قیمت آنها در نوسان قابل توجهی قرار دارد و ارزش آن‌ها بیشتر بر اساس حدس و گمان تعیین می‌شود.

با این اوصاف گزارشی از CryptoCompare نشان می دهد که تقریبا 80 درصد از معاملات بیت کوین در تتر انجام می شود که آن را به منبع اصلی نقدینگی رمزارز تبدیل می‌کند.

 

خرید تتر

به صورت عمومی مانند بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده، می‌توان خرید تتر را از طریق هر صرافی جهانی مانند Kraken ، Binance یا Kriptomat انجام داد. اکثر مبادلات ارزهای دیجیتال جهانی به طور مشابه کار می‌کنند. شما یک حساب ایجاد می‌کنید ، اطلاعات شخصی خود را پر کرده و با توجه به نرخ تتر، به مقدار دلخواه ارز فیات به حساب خود واریز می‌کنید. سپس می‌توانید از پولی که واریز می‌کنید برای خرید تتر و سایر ارزهای رمزنگاری شده استفاده کنید.

در کشور ما نیز از طریق صرافی‌های آنلاین می‌توان اقدام به خرید تتر کرد. البته اکثر این صرافی‌ها کارمزد زیادی بر روی نرخ تتر می‌گیرند ولی در تترلند شما می‌توانید با یک قیمت خوب و واقعی اقدام به خرید تتر کنید.

هنگامی که خرید تتر را انجام می‌دهید، می‌توانید آن را با ارزش بازار آن معامله کنید یا خرید تتر به صورت مجدد انجام دهید. همچنین ممکن است بخواهید از یک کیف پول رمزنگاری شده برای ذخیره دارایی‌های رمزنگاری شده خود استفاده کنید.

تتر چیست

سخن پایانی

بهتر است پیش از خرید تتر به مطالعه بیشتر درباره آن و صرافی‌های معتبر که خرید تتر انجام می‌دهند داشته باشید. در سایت تترلند شما می‌توانید از نرخ تتر به صورت لحظه‌ای آگاه شوید و اقدام به خرید تتر کنید. همچنین شما می‌توانید تترهای خریداری شده خود را از طریق تترلند به فروش بگذارید.

منبع: https://tetherland.net

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی