مجله ی برترین های داخلی

  • ۰
  • ۰

معیار شما برای انتخاب مرکز فروش عمده لباس کار چیست؟ آیا اصلا به فکر انتخاب فروشگاه فروش عمده لباس کار مختص خود افتاده‌اید؟

لباس کار از جمله وسایل مهم حفاظتی برای فردی است که در این گونه مشاغل، مشغول به کار است. همه افراد شاغل بیشترین زمان روز خود را در محل کارشان می گذرانند و لباس کار آن ها لباسی است که بیشترین زمان در طول روز از آن استفاده می‌کنند. استفاده نکردن از لباس کار مناسب می تواند باعث صدمات جبران ناپذیری برای کارگران شود. بسیاری از ارباب کارگاه‌های صنعتی و تولیدی دغدغه‌ی پیدا کردن فروشگاهی هستند که به شکل تخصصی به فروش عمده لباس کار می‌پردازند.

چرا فروش عمده لباس کار با اهمیت شمرده می‌شود؟

یکی از استانداردهای جدید حفاظت صنعتی و اچ اس ای که برای تمامی کارگاه‌ها الزامی است، استفاده از لباس کار می‌باشد. این امر برای افزایش امنیت فردی در هنگام کار غیر قابل چشم‌پوشی است. به همین دلیل کارفرمایان مشاغلی مانند جوشکاری، صنعتی، ساختمان سازی و مانند آن نیاز به تأمین کننده‌ای مطمئن برای فروش عمده لباس کار دارند.

فروش عمده لباس کار صنعتی

فروش عمده لباس کار برای تأمین کننده هم به راحتی صورت نمی‌پذیرد. زیرا کارفرمایان می‌خواهند بهترین نوع لباس کار را برای کارکنان خود انتخاب کنند. معیارهای آنان بسیار سخت‌گیرانه بوده و متوجه تأمین امنیت با لباس‌های کار با کیفیت می‌باشد.

این دلایل می‌توانند به تنهایی دلیل کافی برای اهمیت فروش عمده لباس کار باشند. شرکت ها می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌ها که در حوزه فروش عمده لباس کار فعالیت می‌کنند، برای کارکنان خود لباس کار مناسب تهیه کنند.

نکات مهم در انتخاب از فروشگاه های فروش عمده لباس کار

برای انتخاب فروشگاه مناسب فروش عمده لباس کار خود می‌توانید به معیارهای مهمی توجه کنید. اعتبار برند، شهرت و محبوبیت آن میان مشتریان، توجه آنان به نیازهای مشتریان و نیز، تخصصی بودن حوزه‌ی کار آن‌ها است.

البته شما می‌توانید به کیفیت محصولات آنان نیز برای ارزیابی فروشگاه توجه کنید. که لباس کار چیزی که هر روز و به مدت طولانی از آن استفاده می‌کنند. به همین علت جنس لباس کار بسیار مهم و قابل اعتناست. هرچه الیاف به کار رفته در پارچه مورد استفاده در لباس کار طبیعی تر باشد آن لباس تبادل حرارتی آسانتری را انجام خواهد داد.

بهترین فروشگاه فروش عمده لباس کار

بستگی به شغل فرد لباس کار وی هم متفاوت است برای مثال لباس های ضد حریق، لباس های نسوز، لباس های عایق حرارت و سرما، لباس‌هایی که برای کار در مجاورت کوره ها ساخته شده‌اند. هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد.

  • لباس کار باید به گونه ای تولید شده باشد که در شرایط کاری مختلف آب و هوایی و ساعات مختلف شبانه روز امکان دیده شدن فرد را فراهم کند.

  • پارچه لباس کار باید مرغوب و باکیفیت باشد و با گذشت زمان دچار آب رفتگی یا از این دست مشکلات نشود.

  • جنس پارچه بکار رفته در تولید لباس کار باید کاملا متناسب با شغل فرد باشد برای مثال آتش نشان ها لباس های ضد حریق و عایق گرما به تن می کنند.

  • برای کارهایی مانند جوشکاری لباس کار فرد باید حتما دارای پیش بند از جنس چرم و یا هر جنسی متناسب با شغل فرد داشته باشد.

  • لباس کار باید کاملا متناسب و اندازه با بدن فرد باشد نه تنگ و نه گشاد و باید آزادی حرکت برای فرد ایجاد کند.

بهترین گزینه فروش عمده لباس کار

 هنگام خرید لباس کار به فروشگاه‌هایی مراجعه کنید که اقدام به فروش لباس کار با کیفیت و مرغوب می‌کنند. یونکس یکی از فروشگاه معتبر در زمینه فروش عمده لباس کار فعال در کشور است. شما می‌توانید با انتخاب این فروشگاه، بهترین کیفیت لباس کار و دیگر تجهیزات را در اختیار داشته باشید.

 

  • ۰۰/۰۴/۱۴
  • montaer monta

فروش عمده لباس کار

نظرات (۳)

سلام و خسته نباشید 

مرسی از اطلاعات خوبتون 

می خواستم بپرسم دستکش ایمنی هم جزو لباس کار محسوب می شود؟

سلام  

اطلاعاتتون بسیار جامع و کامل بود فقط من یه سوالی برام پیش اومده، دستکش ایمنی ضد برش از چه جنسی است؟

پاسخ:
سلام. جنس ضد برش

ببخشید برای خرید لباس کار عمده باید به کدوم بازار بریم؟

پاسخ:
میدان گمرک یا رازی کنونی بورس این نوع الوازماست. اما رد دروان کونایی میتوانید از منزل و از طریق اینترنت هر چیزی که نیاز دارید را با نازل‌ترین قیمت تهیه کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی