مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

راهنمای خرید سیم کارت ایرانسل کارکرده

سیم کارت ایرانسل مزایای بسیاری دارد و بسیاری از افراد به دلیل خدماتی که این اپراتور به آنها ارائه می دهد، خرید یک سیم کارت ایرانسل را ترجیح میدهند. 

سیم کارت ایرانسل

در این مقاله ضمن بررسی مزایای خرید سیم کارت، نکاتی که باید قبل از خرید این سیم کارت بدانید را بیان خواهیم کرد. پس اگر قصد خرید این سیم کارت را دارید، این مقاله میتواند به شما کمک کند.

چالش های خرید سیم کارت کارکرده

از آنجا که سیم کارت ایرانسل کارکرده در مقایسه با سیم کارت های صفر قیمت مناسب تری دارد و شماره های رند بیشتری نیز دارد؛ بازار پر رونقی یدا کرده است. اما مانند هر کالای دیگری که خریداری میکنید، خرید سیم کارت هم چالش های خاص خود را دارد. در این مطلب به بررسی چالش های موجود در خرید یک سیم کارت ایرانسل کارکرده خواهیم پرداخت.

قیمت سیم کارت ایرانسل

از مهمترین چالش های پیش رو برای خرید سیم کارت ، قیمت آن است. ممکن است دیده باشید که بسیاری از شماره های مشابه وجود دارند که قیمت های بسیار متفاوتی دارند. علت این امر این است که قیمت سیم کارت به خصوص سیم کارت ایرانسل کاملا به تقاضای آن برمیگردد.

برای رفع این چالش تنها یک راه وجود دارد و آن مراجعه به افراد متخصص و مراکز حرفه ای و معتمد است. پیشنهاد میکنم در این زمینه از وب سایت رند استفاده کنید. در این وب سایت علاوه بر تنوع شماره های موجود شما میتوانید سیم کارت ها را با قیمت معقول و متناسب با پارامترهای قیمت گذاری مشاهده کنید.

صحت اطلاعات اعلامی در خرید سیم کارت ایرانسل

ممکن است در هنگام خرید سیم کارت ایرانسل کارکرده تعاریف و مزیت هایی از فروشنده آن بشنوید که که در واقع حقیقت ندارند. ممکن است گفته شود که سیم کارت فعال شده و هرگز از آن استفاده نشده است یا این موضوع گفته شود که این سیم کارت برای یک مدت طولانی خاموش بوده است.

حتی ممکن است در مورد مالک سیم کارت به شما اطلاعات غلط داده شود که در بسیاری از مواقع این اطلاعات اشتباه برای جلب اعتماد خریدار داده می‌شود.

خرید سیم کارت

شما میتوانید برای این چالش، صحت اطلاعات را بررسی کنید. به ویژه زمانی که فروشنده درخواست قیمت بالاتری برای سیم کارت کرده است، این بررسی ها میتواند بسیار مفید باشد. شما میتوانید این کار را با استعلام از اپراتورها یا تحقیق انجام دهید. همچنین می توانید از کارشناسان در این زمینه کمک بگیرید.

زنگ خوردن زیاد سیم کارت ایرانسل کارکرده

شاید یکی از اصلی ترین چالش ها برای خرید سیم کارت ایرانسل تماس های زیاد است که با صاحب جدید سیم کارت گرفته می‌شود. که احتمال این موضوع در شماره های رند بیشتر است.

به دلیل این چالش، خرید خطی که برای مدتی خاموش بوده است و احتمال تماس‌های مکرر با آن کمتر است، میتواند یک مزیت باشد.

همچنین شما می‌توانید هنگام خرید یک سیم کارت از مالک قبلی بخواهید تا با ارسال پیامک یا به هر روش دیگری به مخاطبان خود اطلاع دهد که سیم کارت را واگذار نموده است. همچنین با تغییر مشخصات پروفایل شبکه‌های مجازی متصل به شماره، می‌توانید این پیام را به مخاطبان خود برسانید. این اقدامات میتوانند تا حدودی در کاهش تماسها با سیم کارت کارکرده موثر باشند.

خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه

ایرانسل از جمله اپراتورهایی است که همیشه امکان خرید یک سیم کارت با شماره های دلخواه کاربرانش را ایجاد میکند و همواره طرح هایی برای ایجاد این امکان برای افراد دارد.

بنابراین می توان گفت یکی دیگر از مزیت های سیم کارت ایرانسل این است که شما میتوانید بدون محدودیت شماره مورد نظرتان را خریداری کنید. این موضوع حتی زمانی که شماره دلخواه شما خیلی رند باشد هم در صورتی ک این شماره از قبل توسط شخص دیگری خریداری نشده باشد، شما میتوانید آن را خریداری کنید.

حتی اگر قصد خرید سیم کارتی دارید که قبلا فرد دیگری آن را خریداری کرده است، میتوانید از طریق وب سایت رند شماره مورد نظر را بیابید و در صورت امکان آن را خریداری کنید. لازم به ذکر است که شما میتوانید انواع سیم کارت رند را در وب سایت رند خریداری کنید. دلیل پیشنهاد این وب سایت این است که رند از اعتبار بالایی برخوردار است و دامنه گسترده ای از خطوط تلفن همراه را با تنوع بالا و قیمت های متفاوت ارائه می دهد و هر سلیقه ای را پوشش میدهد.

  • montaer monta

نظرات  (۱)

به نظرم این چالش‌ها برای خرید سیم کارت 0912 کارکرده هم وجود داره و باید خیلی به اون ها دقت کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی