مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

سفر به ایران برای رینوپلاستی

رینوپلاستی به معنای عمل زیبایی بینی است که در زبان عامیانه انگلیسی به آن (Nose job) نیز گفته می شود، رینوپلاستی یکی از پرطرفدارترین اعمال جراحی در دنیا و در ایران است که سالانه افراد زیادی جهت رسیدن به بینی ایده آل دست به انجام آن می زنند.

بینی در زیبایی چهره افراد تاثیر بسیار به سزایی دارد و اندکی تغییر در ظاهر آن می تواند صورت فرد را زیباتر و حتی در بعضی مواقع زشت تر کند. بنابراین باید افراد باید جراحی را انتخاب کنند که در عین داشتن تجربه ی عمل های فراوان با تمام چالش های این جراحی آشنا باشد و بتواند بهترین بینی را با توجه به بقیه عناصر صورت طراحی کند.

رینوپلاستی در ایران

سالانه نزدیک به 150 هزار جراحی بینی در ایران انجام می شود. این آمار نسبت به جمعیت کشور در مقایسه با سایر کشورها، بسیار زیاد است. ایران در بین 10 کشور اول دنیا دارای دارای رتبه سوم است.

عمل رینوپلاستی

البته متقاضیان خارجی جراحی رینوپلاستی در ایران ، جزو آمار جراحی های پلاستیک در ایران محاسبه می شوند و در افزایش آمار این جراحی و قرار گرفتن ایران در مقام اول کشورهای دنیا در زمینه جراحی بینی تاثیرگذار هستند. شیوع کرونا نتوانسته آمار جراحی‌های زیبایی بینی را چندان کاهش دهد.

هزینه رینوپلاستی در ایران چه قدر است؟

بسته به محل انجام جراحی ( دولتی یا خصوصی) و هزینه دستمزد جراح، قیمت ها می تواند بسیار متفاوت باشد. افرادی که از خارج ایران مراجعه می کنند باید علاوه بر این هزینه ها، هزینه های اقامت و بلیط خود را نیز در نظر بگیرند.

خوشبختانه پکیج های مختلف به بیماران عزیز این امکان را داده است تا بتوانند بر حسب نیاز خود جزئیات هزینه‌ها را سفارشی کنند. احتمالا با هزینه 1500 تا 2200 دلاری، بسته به این که می خواهید در چه هتلی اقامت و در چه کلینیکی عمل داشته باشید، می‌توانید در ایران عمل رینوپلاستی انجام دهید.

هزینه ی رینوپلاستی به تفکیک شامل موارد زیر است:

  • هزینه ی اقامت بیمار و همراه وی در بیمارستان 

  • هزینه اتاق عمل و بیهوشی

  • هزینه داروهای تجویزی

  • هزینه دستمزد جراح

  • هزینه آزمایشات تشخیصی و تصویربرداری

تنها درصد بسیار کمی از جراحی های رینوپلاستی نیاز به جراحی ترمیمی پیدا می کنند و حتی در بعضی موارد جراح هزینه ی ترمیم بینی بیمار قبلی خود را تقبل می‌کند.

تحقیق درباره بترین کلنیک عمل رینوپلاستی

خوشبختانه کشور ایران در زمینه ی جراحی های ترمیمی بینی نیز بسیار معتبر است و بیماران زیادی که از جراحی اولیه خود ناراضی بوده اند، از سر تا سر دنیا به علت تبحر جراحان ایرانی و قیمت پایین خدمات درمانی و زیبایی به کشور ایران مراجعه می کنند.

جراح رینوپلاستی را اینترنتی انتخاب کنید!

در قرن ۲۱ و عصر ارتباطات شما می‌توانید بدون زحمت دادن به خود و مراجعه به کلینک‌های مختلف، از بهترین جراحان به صورت اینترنتی وقت مشاوره حضوری بگیرید. به شما استفاده از خدمات وب سایت پزشکی زیبایی دکتر تهران بیوتی را توصیه می‌کنیم. اطلاعات بیشتر را در وب سایت ما بیابید. 

  • montaer monta

رینوپلاستی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی