مجله ی برترین های داخلی

  • ۰
  • ۰

وقتی می خواهید یک نام دامنه برای سایت خود ثبت کنید ، باید از طریق یک ثبت کننده یا یک میزبان وب که سرویس را ارائه می دهد مراجعه کنید. در بیشتر موارد ، این گزینه ها تجربه کافی مناسبی را ارائه می دهند. با این حال ، اگر از انتخاب خود راضی نیستید ، همیشه می توانید دامنه خود را به خانه دیگری منتقل کنید.

تعدادی از دلایل وجود شما برای ایجاد این سوییچ وجود دارد. میزبان وب دیگری ممکن است نرخ تجدید کمتری به شما پیشنهاد دهد ، یا ممکن است رابطه داشته باشید که با استفاده از آن احساس راحتی بیشتری می کنید. در هر صورت ، روند جابجایی پیچیده نیست و شما باید بتوانید آن را به سرعت تکمیل کنید.

در این مقاله ، ما در مورد اینکه چرا شما می خواهید نام دامنه خود را انتقال دهید صحبت خواهیم کرد. و برای آموزش انتقال دامنه مواردی را به شما می گوییم.

آموزش انتقال دامنه

چرا ممکن است نیاز آموزش انتقال دامنه داشته باشید؟

اگر از قبل وب سایتی دارید ، به احتمال زیاد خودتان مراحل ثبت دامنه را انجام می دهید. آنچه ممکن است شما ندانید این است که دامنه ها به ثبت کننده یا میزبان وب در جایی که برای اولین بار از آنجا دریافت کرده اید ، پیوند دارند. این لزوماً چیز بدی نیست - فقط به این معنی است که افراد دیگر نمی توانند دامنه شما را شکار کنند و شما نمی توانید هزینه های تمدید را از طریق یک سیستم دیگر پرداخت کنید.

با این اوصاف ، شرایطی وجود دارد که ممکن است بخواهید دامنه خود را به یک سرویس جایگزین منتقل کنید. این موارد شامل شرایطی است که باید آموزش انتقال دامنه را یاد بگیرید:

شما فکر میکنید ثبت کننده از شما برای تمدید هزینه بیش از حد هزینه می گیرد. قیمت های تمدید دامنه از پلت فرم به سیستم عامل دیگر متفاوت است. با تغییر خدمات ممکن است بتوانید پس انداز کنید.

ثبت کننده جدید شما تجربه بهتری را ارائه می دهد. استفاده از برخی از سیستم عامل ها فقط راحت تر از سایر سیستم عامل ها است. اگر میزبان وب یا ثبت نام شما از رابط کاربری قدیمی استفاده می کند ، مدیریت دامنه های شما می تواند دردناک باشد.

گزینه فعلی شما فاقد گزینه های پشتیبانی با کیفیت است. اگر راه خود را در مورد DNS ها ، سوابق نام و غیره نمی دانید ، تغییر تنظیمات دامنه شما ممکن است مشکل باشد. این بدان معناست که شما می خواهید یک تیم پشتیبانی جامع داشته باشید که بتواند در مورد هر مشکلی که دارید به شما کمک کند.

نام

شما می خواهید آموزش انتقال دامنه را فرا بگیرید و تمام دامنه های خود را به یک سیستم عامل منتقل کنید. اگر چندین سایت را اجرا کنید ، ممکن است چند دامنه در چندین ثبت کننده ثبت شده باشد. این یک حرکت مناسب از نظر امنیتی است ، اما همچنین مدیریت آنها را پیچیده تر می کند.

مطمئناً ، اگر از انتخاب میزبان یا ثبت کننده فعلی خود راضی هستید ، نیازی نیست شما به فکر انتقال دامنه های خود باشید. از طرف دیگر ، اگر شما با یکی از سناریوهای فوق شناخته شوید ، احتمالاً می خواهید گزینه های دیگری را جستجو کنید.

اگر به هر کدام از دلایل بالا قصد انتقال دامنه را دارید به سایت نام مراجعه کنید و آموزش انتقال دامنه را فرا بگیرید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی