مجله ی برترین های داخلی

  • ۰
  • ۰

در کشور ما لیزر موهای زائد از جمله‌ی خدمات پرتقاضای عمومی در جامعه است. شما می‌توانید همه روزه آگهی‌های زیادی را برای این خدمات ببینید. بررسی کلمات پر سرچ در گوگل نیز نشان می‌دهد که ایرانیان پیش از یافتن کلینیک لیزر موهای زائد به چند وب سایت سر زده ودر شبکه‌های اجتماعیدرباره آن بحث و گفتگو می‌کنند. اما لیزر موهای زائد چیست و چرا از اقبال خاصی برخوردار است؟

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش های موزدایی مزایایی دارد که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • سرمایه گذاری و صرفه جویی در هزینه: شاید در ابتدا این روش پرهزینه به نظر بیاید اما با توجه به اینه لیزر موهای زائد روشی دائمی محسوب میشود در بلند مدت از هدر رفت هزینه شما برای از بین بردن موهای زائد جلوگیری میکند.

  • اگر لیزر موهای زائد به طور درست و اصولی انجام گیرد با کمترین عوارض همراه خواهد بود و آسیبی به قسمت های مختلف بدن نخواهد زد.

  • این روش را میتوان روشی بدون درد نامید. اگرچه در برخی افراد که آستانه تحمل درد پایینی دارند ممکن است با درد همراه باشد ولی در بیشتر افراد بدون درد و با با حداقل درد همراه است. در مقایسه با روش هایی مانند اپیلاسیون درد ناچیزی دارد.

  • از بین رفتن جوش ها و موهای زیرپوستی به علت از بین بردن فولیکول های مو به طور دائمی.

  • این روش قابل استفاده برای همه نواحی بدن حتی نواحی است که امکان از بین بردن موها به وسیله بعضی از روش ها وجود ندارد.

  • این روش مناسب برای خانم ها و آقایان در کلینیک های مختلف است.

  • یک روش تایید شده از لحاظ علمی در جهان است.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می‌شود؟

همان طور که گفتیم موهای زائد یکی از مشخصات زیستی هستند که باید در طی میلیون‌ها سال روند فرگشتی حذف می‌شدند اما امروزه همچنان اثراتی از آن در انسان‌ها باقی مانده است. البته این موها مختص یک نژاد خاص نیست و در نژادهای سفید هم وجود دارد. هرچن در ژنتیک مردم خاورمیانه به دلیل وجود تراکم ملانین بیشتر به چشم می‌آیند. از این رو لیزر موهای زائد در این منطقه به شدت مورد توجه است.

در لیزر موهای زائد تکنیک کلی به این صورت است که پرتوهایی از این نور تقویت شده و پرانرژی به فولیکول‌های مویی تابانده می‌شود. فولیکول‌ها کیسه‌های کوچکی در زیر پوست هستند که در هر کدام از آن‌ها چند تار مو از یک تا چهار عدد رشد می‌کنند. این پرتو با گذشتن از پوست تنها بر ملانین‌ها اثر کرده و باعث بالا رفتن دمای آن، و در نتیجه تخریب فولیکول‌هایی که ملانین در آن‌ها قرار گرفته است می‌شود. لیزر موهای زائد کاربردهای زیادی در آقایان و خانم‌ها دارد. این کاربردها ممکن است زیبایی و یا درمانی باشند. گاهی نیز ممکن است لیزر موهای زائد با اهداف پیشگیری انجام شود.

آیا لیزر موهای زائد آقایان برای ایشان دردناک خواهد بود؟

یکیاز صحبت‌هایی که درباره‌ی لیزر موهای زائد آقایان و خانم‌ها زیاد گفته می‌شود وجود درد در فرآیند انجام عملیات است. باید گفت که این صحبت‌ا خیلی دقیق و صحیح نیست.

نخست اینکه ادراک درد در میان افراد گوناگون متفاوت است و افراد آستانه‌ی درد متفاوتی دارند. در مورد لیزر موهای زائد آقایان می‌توان گفت که افراد متوسط درد خاصی را احساس نخواهند کرد.

دوم این که استفاده از کرم‌های بی حس کننده پیش از انجام فرآیند نیز به حسن انجام کار کمک خواهد کرد.

سومین مورد قابل ذکر اثر فناوری دستگاه مورد استفاده در انجام لیزر موهای زائد است. دستگاه‌های نسل‌های جدید دارای سیستم‌های خنک کننده‌ای هستند که تحمل لیزر را آسان‌تر از آن چه پیش از این بوده می‌کنند. البته مهارت اپراتور هم دارای اهمیت به ویژه‌ای است.

 

  • ۰۰/۰۳/۳۰
  • montaer monta

لیزر موهای زائد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی