مجله ی برترین های داخلی

  • ۰
  • ۰

 

خدمات سئو جستجو فرآیند بهینه سازی صفحات وب و محتوای آنها است که توسط کاربران جستجو کننده اصطلاحات مربوط به وب سایت شما به راحتی قابل کشف است. اصطلاح خدمات سئو  همچنین روند آسان سازی صفحات وب را برای نرم افزار نمایه سازی موتور جستجو ، معروف به "خزنده" ، برای یافتن ، اسکن و نمایه سازی سایت شما توصیف می کند.

در حالی که مفهوم سئو نسبتاً ساده است ، بسیاری از تازه واردان سئو هنوز درباره مشخصات خاص سوالاتی دارند ، از جمله:

چگونه برای سایت خود یا سایت شرکت خود برای موتورهای جستجو "بهینه سازی" می کنید؟

از کجا می دانید که چقدر باید برای خدمات سئو  جستجو کنید؟

چگونه می توان مشاوره "خوب" خدمات سئو  را از مشاوره "بد" یا مضر خدمات سئو  جستجو کرد؟

شاید مهمترین جنبه بهینه سازی موتور جستجو این باشد که چگونه شما واقعاً می توانید از خدمات سئو  استفاده کنید تا به ایجاد ترافیک ، بازده و فروش بیشتر برای تجارت شما کمک کند.

خدمات سئو

چرا باید به سئو سایت اهمیت دهید؟

هر روز میلیاردها جستجو به صورت آنلاین انجام می شود. این به معنای مقدار بسیار زیادی از ترافیک خاص و پررنگ است.

بسیاری از مردم محصولات و خدمات خاص را با هدف پرداخت هزینه های این موارد جستجو می کنند. این جستجوها دارای هدف تجاری شناخته شده اند ، به این معنی که آنها با جستجوی خود به وضوح نشان می دهند که آنها می خواهند چیزی را که شما ارائه می دهید بخرند.

آغازگر خدمات سئو 

یک جستجوی جستجو مانند "من می خواهم ماشین بخرم" هدف تجاری مشخصی را نشان می دهد

افراد به دنبال هر نوع موضوعی هستند که مستقیماً با تجارت شما مرتبط باشد. فراتر از آن ، چشم اندازهای شما همچنین در جستجوی انواع مواردی هستند که فقط به شغل شما مربوط می شوند. اینها حتی فرصتهای بیشتری برای ارتباط با افراد و کمک به پاسخگویی به سوالات آنها ، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد برای آنها است.

آیا احتمالاً ویجت های خود را از منبعی قابل اعتماد دریافت می کنید که در هر چهار باری که برای کمک به مشکلی به گوگلمراجعه کرده اید یا کسی که هرگز نام او را نشنیده اید ، اطلاعات خوبی ارائه می دهد؟

در واقع چه چیزی برای ایجاد ترافیک جستجوگرها از موتورهای جستجو مفید است؟

توجه به این نکته مهم است که گوگل مسئول اکثر ترافیک موتورهای جستجو در جهان است. این ممکن است از یک صنعت به صنعت دیگر متفاوت باشد ، اما به احتمال زیاد گوگل بازیگر اصلی نتایج جستجو است که کسب و کار یا وب سایت شما می خواهد در آن نشان داده شود ، اما بهترین روش های ذکر شده در این راهنما به شما در موقعیت یابی سایت و سایت شما کمک می کند. همچنین محتوای آن برای رتبه بندی در سایر موتورهای جستجو.

خدمات سئو

اصول خدمات سئو  را بیاموزید

گوگل در بین موتورهای جستجو مسلط است ، اما در سایتهایی مانند یاهو و بینگ خواب نباشید

بنابراین چگونه گوگلتعیین می کند که کدام صفحات را در پاسخ به آنچه افراد جستجو می کنند برگرداند؟ چگونه می توانید این همه بازدید ارزشمند را به سایت خود برسانید؟

الگوریتم گوگل بسیار پیچیده است ، اما در سطح بالایی:

گوگل به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات مربوط به کیفیت بالا و مرتبط با جستجوی جستجوگر باشد.

الگوریتم گوگل با استفاده از "خزیدن" (یا خواندن) محتوای وب سایت شما و ارزیابی (الگوریتمی) تعیین اینکه آیا این محتوا با توجه به کلمات کلیدی موجود در آن و سایر عوامل (که به عنوان "سیگنال های رتبه بندی" شناخته می شود) مرتبط است یا خیر. .

گوگل"کیفیت" را با چندین روش تعیین می کند ، اما نمایه پیوند یک سایت - تعداد و کیفیت سایر وب سایت هایی که به یک صفحه و یک سایت به طور کلی لینک می شوند - از مهمترین آنهاست.

به طور فزاینده ای ، سیگنال های رتبه بندی اضافی توسط الگوریتم گوگل مورد ارزیابی قرار می گیرند تا تعیین کنند که یک سایت در چه رتبه ای قرار می گیرد ، مانند:

چگونه افراد با یک سایت درگیر می شوند (آیا آنها اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می کنند و در سایت باقی می مانند یا اینکه دوباره به صفحه جستجو باز می گردند و روی پیوند دیگری کلیک می کنند؟ یا اینکه آنها فقط لیست شما را در نتایج جستجو نادیده می گیرند و هرگز کلیک کنید؟)

سرعت بارگیری سایت 

چه مقدار محتوای منحصر به فرد یک سایت دارد (در مقابل محتوای "نازک" یا تکراری ، با ارزش کم)

صدها فاکتور رتبه بندی وجود دارد که الگوریتم گوگل در پاسخ به جستجوها در نظر می گیرد و گوگل به طور مداوم روند خود را به روز می کند و اصلاح می کند تا اطمینان حاصل شود که بهترین تجربه کاربر را دارد.

2- تحقیق در مورد کلمات کلیدی خدمات سئو  و بهترین روشهای هدف قرار دادن کلمات کلیدی

اولین قدم در بهینه سازی موتور جستجو این است که تعیین کنید در واقع برای چه چیزی بهینه سازی می کنید. این به معنای شناسایی اصطلاحاتی است که افراد در جستجوی آنها هستند ، همچنین به عنوان "کلمات کلیدی" شناخته می شوند که می خواهید وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بندی کند.

خدمات سئو

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید وقتی ویجت ها به دنبال "ویجت ها" می گردند و شاید وقتی چیزهایی مانند "خرید ابزارک" را تایپ می کنند ، شرکت ویجت شما نشان داده شود. شکل زیر حجم جستجو یا تعداد تخمینی جستجوها برای یک مدت خاص را برای مدت زمان مشخص نشان می دهد:

حجم جستجو برای کلمات کلیدی جستجوگرها

پیگیری کلمات کلیدی خدمات سئو  در بازه های زمانی مختلف

در تعیین کلمات کلیدی که می خواهید در سایت خود هدف قرار دهید چندین فاکتور اصلی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

حجم جستجو - اولین عاملی که باید در نظر گرفت این است که تعداد زیادی از افراد در جستجوی یک کلمه کلیدی مشخص هستند. هرچه تعداد بیشتری از افراد در جستجوی کلمه کلیدی باشند ، ظرفیت بالاتری نیز دارد.

سئو اینجا

اینکه کجای لیست گوگل قرار دارید مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که برای رفتن به رتبه های بالا نبردی بین سایت های مختلف ایجاد شده است که برای رسیدن به جایگاه بالاتر نیاز دارید از روش های تخصصی و حرفه ای تری کمک بگیرید تا پیروز میدان شوید. این هدفی است که نه تنها شما بلکه هزاران رقیب شما در سر دارد. رسیدن به جایگاه رویایی رتبه یک گوگل!

هدف کاری ما با هدف ورود شما به این فضا یکسان است در نتیجه سئو اینجا به شما کمک می کند تا در فضای وب رتبه مناسبی پیدا کنید و از آن با تمام قدرت محافظت نمایید. با کمک و راهنمایی های تخصصی سئو اینجا می توانید پیروز میدان جنگ رتبه های گوگل باشید.

  • ۹۹/۱۲/۰۶
  • montaer monta

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی