مجله ی برترین های داخلی

  • ۰
  • ۰

مشاوره سئو این روزها بسیار محبوب شده است ، و دلیل خوبی هم دارد ...

اینترنت به سرعت در حال رشد است بنابراین رتبه بندی در موتورهای جستجو مانند Google بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد!

با این حال ، ممکن است به عنوان یک صاحب مشاغل این سوالات  را از خود بپرسید:

مشاور سئو چیست؟

- متخصص سئو در واقع چه کاری انجام می دهد؟

- آیا لازم است شخصی را استخدام کنم تا برای وب سایت شرکت من سئو انجام دهد؟

بیایید جستجو کنیم و به شما کمک کنیم به این سوالات  پاسخ دهید

مشاور سئو چیست و چرا به آن احتیاج دارم؟

خوب ، به طور معمول یک "مشاور" از هر نوع متخصص یک موضوع خاص است و به آنها برای مشاوره دادن در مورد آن موضوع توسط افراد یا شرکتهایی که به آن نیاز دارند پرداخت می شود. بنابراین از این طریق یک مشاور سئو  تفاوتی ندارد. آنها متخصص بهینه سازی موتور جستجو هستند و از طرف مشاغل و صاحبان سایت به آنها پرداخت می شود تا به آنها در مورد چگونگی کسب رتبه های بالاتر ، بازدید بیشتر هدفمند و در نهایت سود بیشتر برای وب سایت هایشان مشاوره دهند.

مشاوره سئو

مشاوره سئو

حداقل ، یک مشاور حرفه ای یا یک شرکت مشاوره سئو  باید در زمینه های زیر دارای تجربه و تخصص زیادی باشد (به علاوه موارد بسیار بیشتر)

*** به دنبال یک مشاور حرفه ای سئو برای کمک به تجارت خود هستید؟ برای تماس با ما اینجا کلیک کنید ***

سئو در صفحه

این مواردی است که شما در سایت خود انجام می دهید. بیشتر افراد تمایل دارند که سئو  را به عنوان یک استراتژی خارج از سایت در نظر بگیرند ، که به طور معمول به معنای ایجاد لینک و سیگنال های اجتماعی است ، اما موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از اینکه تکنیک های دیگر کار کند ، در سایت شما انجام شود. اساساً وب سایت شما باید "موتور جستجوگرانه" باشد تا بتواند رتبه بندی خوبی داشته باشد ، مهم نیست که چه کاری انجام می دهید ، و مشاور سئو شما باید بتواند در زمینه کارهایی که باید در سایت خود انجام دهید به شما مشاوره دهد تا آماده رتبه بندی شود.

در اینجا برخی از فاکتورهای داخلی وجود دارد که شرکت مشاور شما باید بتواند به شما کمک کند:

مشاوره سئو

(توجه: من در مورد هیچ کدام از اینها جزئیات زیادی ندارم ، زیرا در صورتی که این پست به کتاب کاملی تبدیل می شود. متخصص بهینه سازی موتور جستجوگر شما می تواند تمام جزئیات را در اختیار شما قرار دهد - و مطمئن شوید که این کار را انجام می دهید ، یا واگذار نمی کنید آنها را استخدام کن!)

* برچسب های عنوان - درست دریافت برچسب عنوان بسیار دشوارتر از آن است که فکر می کنید. و یک برچسب عنوان به درستی بهینه سازی شده می تواند برای سئو معجزه کند.

* برچسب های توضیحات - تقریباً همان چیزی که در مورد این عنوان وجود دارد می توان در مورد این برچسب گفت. برای بهینه سازی موتور جستجو در سایت بسیار مهم است اما "درست شدن" آسان نیست مگر اینکه حرفه ای باشید.

* برچسب های متا - علاوه بر عنوان و توضیحات ، بسیاری از برچسب های متای دیگر نیز وجود دارد که بسته به وب سایت و شرایط خاص شما ممکن است مهم باشد یا نباشد. استاد راهنمای جستجوگرها که استخدام می کنید باید بتوانند در این مورد به شما مشاوره دهند.

* محتوای با کیفیت - مهمترین قسمت هر وب سایت و حیاتی برای دستیابی به رتبه بندی بالای موتور جستجو. اما آیا شما واقعاً صفحاتی هستید که از دیدگاه گوگل ، بینگ ، یاهو و سایر موتورهای جستجو با محتوای واقعاً با کیفیت خوب نوشته شده اند؟ احتمالاً اینطور فکر می کنید اما ممکن است تعجب کنید!

* تراکم کلمه کلیدی - مورد دیگری که نمی خواهید آن را بهم بزنید. خیلی کم و ممکن است هرگز به خاطر اصطلاحاتی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید خیلی زیاد رتبه بندی نکنید و به دلیل بهینه سازی بیش از حد مجازات شوید. خط خوبی برای راه رفتن است!

* LSI (نمایه سازی معنایی پنهان) - خلاصه اساسی LSI این است که محتوای یک وب سایت توسط Google و سایر SE جستجو می شود که در آن رایج ترین کلمات یا عبارات ، به همراه مترادف و کلمات مرتبط با آنها ، به عنوان کلمات کلیدی برای هر صفحه

مثلا؛ اگر عنوان صفحه شما "حقایق مربوط به حیوانات" باشد ، موتورهای جستجو انتظار دارند که کلمات دیگری را در محتوای صفحه مرتبط با آن پیدا کنند - مانند سگ ، گربه ، پرنده و غیره ...

مشاوره سئو

این به شما کمک می کند تا رتبه بالاتری داشته باشید زیرا SE متوجه می شود که صفحه / سایت شما واقعاً در مورد موضوع است. بعلاوه ، شما ممکن است علاوه بر کلمات کلیدی اصلی خود ، از نظر LSI رتبه بندی کنید.

* ساختار سایت - آیا صفحات شما از داده های ساختاری برای پشتیبانی لیست ها استفاده می کنند؟ آیا موتورهای جستجو می توانند سایت شما را به راحتی جستجو کنند؟ آیا مسائل محتوای تکراری به درستی در سایت انجام می شود؟ آیا طراحی سئو دوستانه است؟ اینها همه مواردی است که مشاور شما باید بتواند به شما بگوید و در صورت لزوم به شما کمک کند آنها را اصلاح کنید.

* عنوان ها - آیا عنوان و زیر عنوان شما از برچسب های HTML صحیح و کلمات کلیدی مناسب استفاده می کند؟

* سرعت سایت - این اهمیت سئو  افزایش می یابد زیرا همه چیز در اینترنت سریعتر و سریعتر می شود. افراد بی تاب نیستند بنابراین سایت شما برای دستیابی به بهترین نتیجه باید خیلی سریع بارگیری شود.

* سازگار با موبایل - سایتها در دستگاه هایی مانند تلفنهای هوشمند و میزها بسیار متفاوت از آنچه در رایانه های معمولی نشان داده می شوند ، نشان داده می شوند. جهان در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای است و این روزها افراد بیشتری از طریق رایانه از طریق دستگاه های تلفن همراه آنلاین می شوند. بنابراین بسیار مهم است که سایت شما برای موبایل دوستانه باشد و به درستی برای آن بهینه شده باشد.

* داده های ساختاری / نشانه گذاری طرحواره - داده های ساختار یافته به موتورهای جستجو مانند Google اجازه می دهد سایت شما را به درستی درک کنند ، که می تواند به سئو کمک زیادی کند.


 

  • ۹۹/۱۲/۰۴
  • montaer monta

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی