مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

عمل بینی و عوارض آن

قبل از انجام هرگونه جراحی زیبایی باید از مزایا و معایب آن آگاه باشیم. باید در نظر بگیریم که آیا می توان با خطرات احتمالی عمل مقابله کرد یا خیر. در جلسه مشاوره با پزشک حتما اطلاعات لازم درباره عوارض عمل بینی را پرس و جو کنید. معمولا انتظارات فرد از عمل با تکنیک پزشکی مطابقت ندارد.در این حالت شما باید به جراح خود اعتماد کنید تا بتواند با در نظر گرفتن همه جوانب شما را به خواسته مطلوبتان برساند. 

عوارض عمل بینی

عوارض عمل بینی چیست؟

هر نوع جراحی علاوه بر مزایا، خطرات و عوارضی نیز به همراه دارد. عمل بینی نیز زا این موضوع پیروی می کند و ممکن است عوارضی در پی داشته باشد. در اینجا چند مورد از این عوارض را بیان می کنیم .

شماره 1- نیاز به ترمیم و جراحی مجدد

شماره 2- واکنش آلرژیک به بیهوشی

شماره 3- اختلال تنفسی

شماره 4- تورم و کبودی

شماره 5- نتیجه نامطلوب و ظاهر نامناسب بینی

شماره 6- باقی ماندن جای زخم و بخیه

شماره 7- خون ریزی (فرد هر از چند گاهی مدام دچار خون دماغ می شود)

شماره 8- تغییر رنگ پوست و ایجاد کیست

شماره 9- از بین رفتن حس لامسه در پوست بینی و اطراف آن

شماره 10- ابتلا به عفونت

عوارض عمل بینی

علت کبودی چشم بعد از جراحی بینی چیست؟ 

کبودی چشم بعد از جراحی بینی یک موضوع کاملا طبیعی است و فراموش نکنید که جراحی بینی در هر دو حالت باز و بسته، از تهاجمی ‌ترین جراحی ‌های زیبایی محسوب می ‌گردد و چون صورت بیمار فشار زیادی را در طول جراحی تحمل می ‌کند پس ایجاد کبودی و التهاب بعد از جراحی، موضوع قابل انتظاری است.

در طول عمل جراحی زیبایی بینی برای درمان مشکلات تنفسی و یا خلق فرم جدیدی در بینی، جراح گاها مجبور می شود که استخوان بینی را بشکند تا تغییر شکل به راحتی رخ دهد این موضوع باعث بروز ورم و کبودی در ناحیه چشم، بینی و گونه می‌شود که البته از بین رفتن آن‌ها روند عادی دوران بهبود بیمار می ‌باشد.

بهترین جراح بینی تهران

یکی از تکنیک ها برای یافتن بهترین جراح بینی تهران ، آن است که نمونه کارها و نتایج جراح های وی را دنبال کنید و همینطور نظرات بیماران را پرس و جو کنید، بدین ترتیب به خوبی می توانید میزان رضایت از جراح بینی مورد نظر را بیابید و با اطمینان خاطر برای عمل بینی به او مراجعه نمایید.

از سوی دیگر بهترین جراح بینی می تواند با تجربه ای که در زمینه عمل دارد به مراجع خود مشاوره دهد که برای مثال فلان مدل بینی برای ساختار کلی صورت وی متناسب تر است و بهترین مدل بینی برای او است.  مراجعه کننده می تواند به مشاوره های جراح بینی گوش فرا دهد تا بهترین نتیجه رقم بخورد.

عوارض عمل بینی

ویژگی هایی که بهترین جراح بینی تهران باید داشته باشد

شماره 1- سابقه کاری موفق و کارنامه کاری قابل دفاع

شماره 2- آشنایی با اصول زیبایی شناختی

شماره 3- ارائه مشاوره های دقیق به مراجعین خود در زمینه مدل های مختلف بینی و پیشنهاد دادن مدل بینی خاص که افراد می توانند آن مدل بینی را بعد از جراحی داشته باشند

شماره 4- آگاهی از جدید ترین و به روز ترین تکنیک های جراحی

شماره 5- آگاهی در زمینه نوین ترین تئوری های علمی در زمینه عمل بینی

شماره 6- تخصص و آگاهی عمیق آکادمیک و علمی در زمینه فعالیت های درمانی و عمل بینی

شماره 7- مهارت در بکارگیری انواع تکنیک های عمل بینی

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.

  • montaer monta

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی