مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

عمل بینی نیمه فانتزی

جراحی زیبایی بینی دارای انواع مختلفی از جمله عمل بینی نیمه فانتزی ، فانتزی، عمل بینی به روش بسته و... است که هر کسی با توجه به سلیقه و همچنین فرم صورتی که دارد، دارای این حق انتخاب است که یکی از انواع آن را برگزیند. البته در این انتخاب پزشکان با توجه به تجربه ای که دارند مشاوره و راهنمایی های لازم را به فرد خواهند داشت. این راهنمایی به این دلیل است که بهترین نوع جراحی بینی در برنامه قرار گیرد و نتیجه برای فرد مطلوب باشد.

عمل بینی نیمه فانتزی

خصوصیات بینی نیمه فانتزی

بینی هایی که نیمه فانتزی هستند به لحاظ ساختاری و فرم ظاهری مابین بینی طبیعی و بینی فانتزی قرار دارند.

شماره 1- بینی های نیمه فانتزی قوس دارند اما نه به شدت بینی های فانتزی

شماره 2- به این معنا که استخوان بینی کوچک است نه به اندازه بینی فانتزی

شماره 3- پل بینی ظریف شده است اما به کوچکی بینی فانتزی و به اندازه پل بینی طبیعی نیست.

ویژگی های بینی فانتزی

شماره 1- نوک بینی فانتزی بسیار سربالا است. یعنی زاویه نوک بینی با لب بالایی بیش از از نود درجه است. جراح بینی این درجه را تا 100 تا 105 درجه فرم می دهد.

شماره 2- قوس روی بینی شدید است زیرا که نوک بینی بالاتر از پل بینی کشیده شده است.

شماره 3- پل بینی ظریف و کوچک می باشد.

شماره 4- استخوان بینی در بینی های فانتزی بسیار ریز هستند.

عمل بینی نیمه فانتزی

عوارض عمل بینی 

ورم بینی های غیر گوشتی بعد از عمل به مدت 9 ماه تا یک سال ادامه پیدا می کند، در حالی که این زمان در بینی های غیر گوشتی بین 18 تا 24 ماه است و ممکن است در مواردی منجر شود تا گوشت اضافه به وجود آید، که برای جلوگیری از آن به بیماران کورتون تزریق می شود. این بخشی از عوارض عمل بینی می باشد.

بینی نیمه فانتزی بهتر است یا طبیعی

در بینی های طبیعی بر خلاف بینی های فانتزی و نیمه فانتزی،؛ خبری از نوک سربالای بینی و همچنین قوس نیست، در این نوع بینی ها، فرم طبیعی بینی حفظ شده و جراحی بینی، در حین انجام آن، تنها بر روی رفع ایرادات بینی تمرکز می کند.

همانطور که میدانید تنها تفاوت میان بینی های طبیعی و نیمه فانتزی، در فرم ظاهری آن می باشد و بارزترین تفاوت آن ها، در میان میزان فاصله بین لب بالا و نوک بینی است، این فاصله در بینی های نیمه فانتزی بین 95 الی 100 درجه است.

شرایط لازم برای انجام عمل بینی نیمه فانتزی

به طور کلی متقاضیان عمل بینی نیمه فانتزی باید آخرین مراحل بلوغ و رشد را گذرانده باشند.علاوه بر این، بیماران باید از سلامت کلی برخوردار باشند و سیگار نکشند. اگر هم استعمال دخانیات دارند، باید حداقل دو هفته پیش از عمل آن را کنار بگذارند.

عمل بینی نیمه فانتزی

پیش از جراحی بینی، جراح باید اطمینان حاصل کند که بیمار از فرآیند جراحی، مزیت‌ها و معایب آن آگاهی کامل دارد. سوابق پزشکی شما یکی از مهم‌ترین سوالاتی است که پزشک از شما می‌پرسد. 

از جمله سابقه انسداد بینی، جراحی و هر نوع دارویی که مصرف می‌کنید. اگر اختلال خونریزی مانند هموفیلی دارید، ممکن است گزینه مناسبی برای جراحی زیبایی بینی نباشید. همچنین، در مورد انگیزه شما برای جراحی هم احتمالاً سؤالاتی پرسیده می‌شود. معاینات فیزیکی و آزمایشگاهی شامل آزمایش خون هم جزو مقدمات پیش از عمل است.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.


 

  • montaer monta

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی