مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

فروش پودر سنگ برای چه کارهایی انجام می شود ؟

برای ساخت یک آپارتمان همواره باید از مصالح مناسب استفاده کرد که یکی از مهمترین آنها پودر سنگ است چون در قسمتهای مختلفی از یک ساختمان کاربرد زیادی دارد. 

فروش پودر سنگ با کیفیت 

با توجه به کاربرد زیادی که پودر سنگ دارد امکان خرید آن با قیمتی ویژه و ارزان به صورت عمده  و بسته بندی فراهم شده است و فروش پودر سنگ در سایت پودرسازان قم انجام می شود و در مدت زمان مشخصی برای آنها ارسال میشود.

پودر سنگ چیست و چگونه تولید می شود ؟

آرد سنگ یا پودر سنگ یا خاک سنگ که به زبان لاتین به آن  Rock Flour می گویند؛ به مواد ریز و آرد مانندی که حاصل از کوبیده شدن و ساییدن سنگ ها برروی هم به دو نوع طبیعی و مصنوعی استخراج میشود. در طبیعت بر اثر ساییده شدن لایه های مختلف زمین و کانی های موجود در سطح زمین و برخورد سنگ ها با یکدیگر، قسمتی از آن به صورت پودر و آرد در می آید. اما برای تولید صنعتی پودر سنگ از دستگاه ها و ابزار آلات مختلف و ماشین آلات مرتبط به سنگ کوبی استفاده می شود که به وسیله ی فک های قدرتمند و نیروی مکانیکی این دستگاه ها اقدام به کوبش و خرد کردن سنگ ها می کنند و در درجات و دسته بندیهای مختلف به تولید آرد سنگ اقدام می کنند.

فروش پودر سنگ بر اساس قیمت آنها :

بعد از استخراج  پودر سنگها از معادن و کانی سنگ های مختلف ،پودر سنگ ها را براساس ذرات دانه های آنها دسته بندی می کنند ،به عنوان مثال خاک سنگ دانه درشت ماسه ای،خاک سنگ نرم و آرد مانند،یا خاک سنگ سفید رنگ ،خاکستری ،کرمی یا قهوه ای و...سپس برای فروش پودر سنگ این دسته بندی ها را در وزن های مختلف بسته بندی و برای مصارف و کاربردهای متنوع آماده و به کارخانه ها و مغازه های مصالح فروشی ارسال می شود.

بسته بندی پودر سنگ در وزن های 20 تا 50 کیلوگرمی و به صورت کیسه ای و فله ای انجام می شود که معمولا برای مصارف عمده بسته بندی به صورت فله ای رایج تر و به صرفه تر است. قیمت خاک سنگ فله ای در بازار مصالح بر اساس کاربرد و وزن آنها متفاوت است، به طور مثال میانگین قیمت یک فله ی 20 کیلوگرمی در بازار مصالح داخلی البته به نوع کیفیت سنگ آن هم بستگی دارد اما معمولا حدود 16000 تومان تا 20000 تومان به فروش میرسد.

فروش خاک سنگ به دو صورت فله ای و کیسه ای یا پاکتی به مشتریان انجام میگیرد. که شرکت پودرسازان قم  در سه نوع ساختمانی ، مل و جوشقان ممتاز تولید به صورت فله ای به بازار عرضه می گردد .

فروش پودر سنگ فله ای

فروش پودر سنگ کربنات کلسیم یا پودر سنگ آهک در نوع مصارف صنعتی معمولا به صورت فله ای انجام می شود . این امر سبب کاهش تامین هزینه مواد اولیه برای صاحبان صنعت و کسب و کارهای ساخت و ساز می گردد.

فروش پودر سنگ ارزان

فروش پودر سنگ کیسه ای

فروش خاک سنگ برای کاربردهای ساختمانی به صورت کیسه ای انجام می گردد. گرچه فروش به صورت فله ای نیز در این بخش رایج می باشد.اما در حوزه هنر برای مثال برای ساخت مجسمه های تزئینی و یا ایجاد یک اثر نقاشی فروش فله ای رایج تر است.

اگر نیاز به خرید پودر سنگ دارید به شما پیشنهاد می شود به شرکت های معتبری که در فروش پودر سنگ با کیفیت و ارسال به موقع آن متعهد هستند مراجعه کنید یکی از این شرکت ها پودر سازان می باشد.




 

نظرات  (۱)

در این مقاله می توانید درباره پودر سنگ جوشقان اطلاعات کافی به دست آورید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی