مجله ی برترین های داخلی

  • ۰
  • ۰

خدمات نظافت

چگونگی خدمات نظافت آنلاین

امروزه با بیشتر شدن مشغله های خانواده ها به ویژه با روند روبه رشد بانوان شاغل و وقت نداشتن آنها برای نظافت و رسیدگی به کارهای منزل ،همچنین با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی نیست نگران کثیفی منزل و محل کارتان باشید، فقط کافی است که در سایت مای بانیکس خدمات مورد نظر خود را سرچ و انتخاب کنید،با مای بانیکس درهرزمان ومکانی که شما بخواهید فرد یا افراد مطمئن و قابل اعتماد و با هویت مشخص شده در مکان موردنظرتان حضور یابند، و مطابق میل و سلیقه شما کار نظافت منزل و یا محل کارتان را با بهترین کیفیت انجام میدهند. 

در واقع امروزه خدمات نظافت آنلاین از جمله کاربردی ترین سرویس هایی خدماتی هستند که همه خانواده ها به آن نیاز دارند. با پیشرفت تکنولوژی و دنیای اینترنت و وب اغلب افراد احتیاجات و خدمات مورد نیاز خود را از طریق گوشیهای هوشمند و یا از طریق سرچ در لپ تاپ های شخصی خود به صورت آنلاین جستجو می کنند.

خدمات نظافت

درنتیجه با توجه به نیاز روزافزون خانواده ها به سرویس نظافتی منزل ، سامانه خدمات درب منزل مای بانیکس یکی از کاربردی ترین وب سایت(mybanix.com) را در این زمینه عرضه کرده است.سایت مای بانیکس بهترین سامانهی آنلاین برای درخواست سفارش های خدماتی، نظافتی و فنی است که هم اکنون با ویژگی های جدید ایجاد شده است. 

چگونه یک فرد خوب و مطمئن را برای سرویس خدمات نظافتی منزل خود بیاییم!؟

برای نظافت منزل ومحل کار،پیدا کردن یک فرد نظافتچی مطمئن وحرفه‌ای در این روزهای پرمشغله به دغدغه بسیاری ازما تبدیل شده است. مای بانیکس مجموعه‌ای از نظافتچیهای خانم وآقای متخصص و مطمئن را گرد هم آورده تا شما بتوانید بدون دغدغه و ترس ، به راحتی برای نظافت منزل یا محل کار خود به نظافتچی‌های متخصص دسترسی پیدا کنید. علاوه براین وجود افراد مطمئن، برای انجام سایر سرویس خدمات نظافتی همچون قالی‌شویی، خشکشویی و ... نزدیکترین و مطمئن‌ترین سرویس‌دهنده‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید در اسرع وقت با ثبت سفارش سرویس خدماتی منزل خود به نزدیکترین سرویس‌دهنده دسترسی پیدا می کنید.

خدمات نظافت

کدام خدمات نظافتی منزل شما جزو وظیفه ی اصلی فرد نظافتچی ارسال شده توسط شرکت مای بانیکس میباشد؟

  • تی زدن کف و سرامیک های 
  • شستشو و تی کشیدن کف و دیوارهای منزل
  • نظافت و مرتب کردن اتاق خواب و سالن
  • گردگیری اثاثیه و جارو کشیدن کف سالن و اتاق خواب 
  • پاک کردن و دستمال کشیدن شیشه های پنجره ،درب ورودی منزل و ویترین ظرف ها
  • دستمال کشیدن کابینت ها و شستن لوازم آشپزخانه
  • نظافت سرویس بهداشتی و شستن حمام
  • شستن ظروف و قابلمه ها 

*دیوارشویی (این سرویس منحصرا توسط نظافتچی های آقا انجام میشود و توسط خانم ها قابل انجام نیست)*

جابجایی وسایل و مبلمان داخل منزل (این خدمت نیز به صورت محدود و برای اشیای سبک توسط نظافتچی آقا قابل انجام است. جابجایی اشیا و وسایل سنگین نیازمند حضور تعدادی کارگران ویژه این کاراست)

شستشوی فرش و قالیچه (این سرویس نیز برای قالیچه های کوچک و زیر 3 متر توسط نظافتچی های خانم و آقا انجام می شود. برای شستن فرش و قالیچه های بزرگتر نیاز به استفاده از خدمات قالیشویی  هست)

 

  • ۹۹/۱۰/۲۱
  • montaer monta

نظرات (۱)

چه جالب کاش رینوپلاستی در منزل هم داشتید :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی