مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

اطلاعات کامل درمورد مشاوره حقوقی

 

آیا تا به حال برای شما هم مشکل یا بحران حقوقی پیش آمده که نمی دانید چطور آن را برطرف کنید؟ آیا سوالات حقوقی زیادی دارید که جوابی برای آنها پیدا نکرده اید؟ آیا تمام قانون را زیر و رو کرده اید اما باز هم به نتیجه ای نرسیده اید؟ کاملا طبیعی است که همه ما در قانون و حقوق سررشته نداریم. در تک تک این موقعیت ها نیاز به یک متخصص و وکیل داریم. اما گاهی به هر دلیلی نمی خواهیم که به وکیل مراجعه کنیم، در چنین شرایطی بدون شک مشاوره حقوقی بهترین گزینه است.

مشاوره حقوقی کیست؟

مشاور حقوقی کسی است که از تمام قوانین مدنی، قضایی و کیفری اطلاعات کامل داشته و در شرایط مختلف می تواند مسائل را به خوبی تحلیل کند و راه حل های درست به موکل یا طرف قرارداد خود بدهد. 

مشاوره حقوقی

در چه اموری می توانیم مشاوره حقوقی بگیریم؟

مشاور حقوقی معمولا وکیل است و در زمینه های مختلف مانند بحران های حقوقی، مشاوره درباره قوانین کیفری، خانواده، حقوقی، قوانین قضایی، چک و سفته، ارث و میراث، تنظیم دادخواست و هر نوع مشاوره حقوقی دیگری تخصص دارد. 

علت اهمیت مشاوره حقوقی

اگر شما بخواهید خودتان به دنبال راه حل بحران حقوقی تان باشید باید مدت زمان زیادی را در کتاب های قانون جستجو کنید و در آخر ممکن است باز هم جوابتان را پیدا نکنید. از طرفی قوانین با ادبیات حقوقی نوشته شده اند و در خیلی از موارد فهم درست این جملات برای ما بسیار سخت است. مشاور حقوقی یا وکیل، با تجربه های زیادی که دارد به راحتی می تواند در حل این مشکلات و بحران ها کمکتان کند. راهی که شما تازه در اول آن قرار دارید توسط مشاور حقوقی بارها و بارها طی شده و با تمام مشکلات احتمالی که ممکن است در این مسیر برای شما پیش بیاید آشناست و می تواند به شما راهنمایی کند.

نحوه انجام مشاوره حقوقی

بسیاری از موسسات حقوقی معتبر مانند شهرداد مشاوره حقوقی دارند و حتی بعضی از این موسسه ها مشاوره حقوقی رایگان ارائه می دهند. شما می توانید با شماره تلفن شهرداد تماس بگیرید و از مشاوران حقوقی که ۲۴ ساعته به صورت حرفه ای مشغول ارائه راه حل به موکلان هستند کمک بگیرید. اکثر این مشاوره های حقوقی به تلفنی یا صورت آنلاین انجام می شوند و  به وکیل آنلاین معروفند. 

خدمات مشاوره حقوقی

مدت زمان مشاوره حقوقی چقدر است؟

این مدت زمان به شما و موضوعی که درباره آن خواستار مشاوره هستید بستگی دارد. معمولا در موسسه های حقوقی بسته های ۱۵ دقیقه، ۳۰ دقیقه و حتی ۶ ساعته نیز وجود دارد. به دلیل اینکه مسائل حقوقی پیچیدگی زیادی دارند برای یک مشاوره حقوقی معمولی باید حداقل ۳۰ دقیقه زمان صرف بشود.

مشاوره حقوقی شهرداد

موسسه شهرداد متشکل از وکلا و مشاوران حقوقی زبده ای است که سوابق زیادی در زمینه قوانین کیفری، قضایی دارند و در هر مشکل یا بحرانی می توانند به شما کمک کنند. شما می توانید از طریق سایت شهرداد یا اپلیکیشن حقوقی این موسسه با وکلا و مشاوران آن در ارتباط باشید.

  • montaer monta

شهرداد

مشاوره حقوقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی