مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

پاسخ به مهم ترین سوالات درباره عمل زیبایی بینی

آیا می دانید سهم بینی از زیبایی صورت چقدر است؟ تحقیقات نشان می دهد 15 درصد از زیبایی چهره به بینی بستگی دارد. با دانستن این حقیقت دیگر از آمار بالای عمل زیبایی بینی در دنیا تعجب نخواهید کرد. اما محبوبیت عمل بینی دلایل مختلف دیگری نیز دارد زیرا تنها بینی نیست که در زیبایی چهره تاثیر دارد. اما این دلایل چیست؟ سوال بسیار خوبی است. در این مقاله می خواهیم جواب این سوال و سوالات دیگر درباره عمل زیبایی بینی را به شما بدهیم، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

تاثیر عمل زیبایی بینی

چرا افراد، عمل زیبایی بینی انجام می دهند؟

انسان ها به طور طبیعی و از زمانی که به دنیا می آیند عاشق زیبایی هستند و به اشیا و مناظر زیبا علاقه نشان می دهند. تا اینکه در سن جوانی و بزرگسالی سعی می کنند با لوازم آرایش، لباس های تمیز و شیک و حتی گاهی با عمل های جراحی زیبایی خود را بیشتر کنند تا هم اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و هم دیگران آنها را تحسین کنند. با اینکه به نظر میرسد زیبایی چشم ها و لب تاثیری بیشتری بر روی زیبایی صورت می گذارد اما نباید فراموش کرد که بینی در مرکز چهره قرار دارد. بینی به نوعی مرکز تقارن صورت و برقرار کننده تناسب بین اجزای چهره است. از طرفی اگر شما بینی بزرگ یا بد فرمی داشته باشید ممکن است بیشتر جلب توجه کند. به همین دلیل، در همه جای جهان و به خصوص ایران عمل بینی بسیار رایج و پرطرفدار است.

عمل زیبایی بینی چگونه انجام می شود؟

معمولا بیماران قبل از اینکه به پزشک معالج، مراجعه کنند فرم و شکل خاصی را از بینی ایده آل خود در ذهنشان تجسم می کنند. شما می توانید انتخاب کنید که چه عمل زیبایی را انجام دهید. عمل زیبایی بینی به سه دسته عمل بینی طبیعی، عمل بینی فانتزی و عمل بینی نیمه فانتزی تقسیم می شود.

در عمل زیبایی بینی طبیعی همان طور که از نامش مشخص است بینی به فرم و شکل طبیعی خودش است، اندازه آن تغییر زیادی نمیکند و فقط مشکلات و عیب و نقص های بینی را برطرف میشود.

روش عمل زیبایی بینی

نکات عمل زیبایی بینی

در عمل بینی فانتزی، اندازه بینی و پره های آن بسیار کوچک می شود، نوک آن سربالا و قوس بینی بسیار زیاد می شود. بینی های فانتزی در همان نگاه اول کاملا مشخص است که عمل شده اند. میزان عوارض و مشکلات پس از جراحی نیز در بینی های فانتزی جدی تر از عمل بینی طبیعی است.

نکاتی که باید قبل از عمل زیبایی بینی رعایت کنید

  • استعمال دخانیات ممنوع: تا دو هفته قبل از عمل بینی نباید هیچ گونه مواد دخانیات مصرف کنید.
  • داروها: حتما پزشک تان را در جریان داروهایی که مصرف می کنید قرار دهید. از مصرف داروهایی نظیر آسپرین و ایبوپروفن اجتناب کنید.
  • سعی کنید از هر عاملی که باعث استرس و نگرانی شما میشود دوری کنید.
  • ۸ ساعت قبل از عمل آب و غذا نخورید.
  • رژیم غذایی سالم داشته باشید.

مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی

مراقبت های پس از جراحی زیبایی بینی

  • اول از همه باید بدانید از ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از جراحی درد و ورم و کبودی وجود دارد، پس در این زمان فقط استراحت و طبق نسخه پزشک تان مسکن یا دارو ها را مصرف کنید.
  • هنگام خواب باید سربالا بخوابید. سعی کنید یک بالش زیر سر خود قرار دهید تا بینی در ارتفاع بالاتری از شانه هایتان قرار بگیرد.
  • کمپرس سرد را برای جلوگیری از درد و ورم در اطراف بینی قرار دهید.
  • سعی کنید غذاهای نرم که از جویدن و فشار آوردن جلوگیری میکند میل کنید.
  • از پایین آوردن سر و انجام ورزش و حرکات سنگین اجتناب کنید.
  • تا چند هفته بعد از عمل از هیچگونه عینکی روی چشم خود نگذارید و در صورت لزوم لنز را جایگزین کنید.

بهترین کلینیک عمل زیبایی بینی در تهران

اگر نمی خواهید بعد از جراحی از نتیجه حاصل شده پشیمان شوید باید در انتخاب پزشک بسیار وسواس به خرج دهید. کلینیک دکتر تهران بیوتی از پزشکان مجرب و ماهری تشکیل شده که سابقه درخشانی در زمینه عمل بینی دارند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دکتر تهران بیوتی سر بزنید.

 

 

نظرات  (۱)

خیلی عالی بود ممنون. در مورد خرید ارز دیجیتال هم مطلب بزارید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی