مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

برای آرایش روزانه چه کرم پودری بخریم؟

شما چه زمان هایی آرایش می کنید؟

اگر شاغل هستید احتمالا برای رفتن به سرکار و قرار گرفتن در موقعیت های اجتماعی تان از وسایل آرایشی استفاده می کنید. برای این زمان ها از چه ابزار های آرایشی استفاده میکنید مسلما آرایشی که انتخاب میکنید سبک است. شاید به جای کرم پودر فقط از کرم ضد آفتاب و پنکک و یک رژ لب ساده استفاده می کنید؟

در خانه هم آرایش می کنید و یا اجازه می دهید پوستتان نفس بکشد؟

در این مقاله تصمیم داریم در مورد آرایش روزانه پوست و اینکه بهتر است از چه ابزارهایی استفاده شود صحبت می کنیم.پس اگر شما هم جزء خانم هایی هستید که آرایش روزانه می کند اما سلامتی پوستش برایش اهمیت دارد در خواندن این مقاله با ما همراه باشید

مهمترین ابزاری که احتمالا در آرایش روزانه استفاده می کنید کرم پودر است. بهتر است کرم پودری انتخاب کنید تا در طول روز بتواند به پوست لطیف و ناز کتان هم، رسیدگی و مراقبت کند.

اگر پوست خشکی و کم آبی دارید زمان خرید کرم پودر بسیار دقت کنید. کرم پودرتان باید حاوی روغن و چربی باشد. اما چه نوع روغنی؟ 

خرید کرم پودر روزانه

بهتر است که در مواد اولیه کرم پودر از روغن های طبیعی استفاده شده باشد که با مرور زمان در اثر استفاده مرتب از کرم پودر خشکی پوستتان هم برطرف شود. استفاده از کرم پودر نامناسب می تواند خشکی پوستتان را بیشتر کند و صورتتان پوسته پوسته و دچار خارش می شود. اگر در کرم پودری که تهیه می کنید خبری از روغن های طبیعی نبود قبل از زدن کرم پودر خودتان صورتتان را با روغن هایی مانند نارگیل و بادام ماساژ دهید تا هم به سلامتی پوستتان کمک کرده باشید و هم خشکی پوست را برطرف کردید و پوست آماده دریافت کرم پودر شده است.

 

اگر هم دارای پوست چربی هستید بهتر است در هنگام خرید کرم پودر به کلمه free oil  درج شده روی محصول دقت بیشتری کنید. شما باید از کرم پودری استفاده کنید که بدون چربی باشد تا روی صورتتان برق نیوفتد و آرایشتان را نازیبا و مصنوعی نکند. اگر از کرم پودر بدون چربی استفاده کنید می تواند چربی پوستتان را کنترل کند و از بروز جوش و آکنه روی پوستتان جلوگیری می کند. برای آرایش روزانه می توانید کرم پودر را حذف و پنکک را جایگزین کنید. پنکک ماهیت پودری دارد و می تواند چربی شدید پوست شما را کنترل کند.

مهم این است که آرایش روزانه شما سبک باشد. . سعی کنید از کرم پودرهایی که احساس سنگینی روی پوستتان ایجاد می کند استفاده نکنید و پوستتان در طول روز اجازه تنفس داشته باشد.

کرم پودر که برا استفاده روزانه خریداری میکنید بهتر است که از پوست شما در برابر اشعه آفتاب مراقبت کند و باعث ایجاد لک، کک و مک نشود.

خرید کرم پودر

 پس هنگام خرید روی محصول دقیق تر نگاه بیندازید که کلمه spf روی آن درج شده باشد. اگر کرم پودری استفاده می کنید که این مشخصه را ندارد ایرادی ندارد. بهتر است قبل از ایجاد زیرساخت آرایشی روی پوستتان از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. اما دقت کنید، ابتدا کل صورتتان را با ضدآفتاب بپوشانید و بیست دقیقه صبر کنید تا جذب پوستتان شود سپس کرم پودر بزنید. اما استفاده از کرم پودری که خاصیت ضد آفتاب هم داشته باشد می تواند در مدت زمانی که شما جلو آینه قرار می گیرید و آرایش می کنید صرفه جویی نماید.

خرید کرم پودر چه به منظور استفاده روزانه باشد چه برای مهمانی و مراسم خاص باید استاندارد و اصل باشد. این ماده آرایشی به صورت مستقیم روی پوست قرار می گیرد. اگه دارای کیفیت لازم باشد موجب شادابی و نشاط پوست و اگر استاندارد نباشد می تواند باعث ایجاد لکه های تیره و کک و مک شود.

حواستان به برندی که میخرید باشد. یکی از بهترین و معتبرترین برندهای آرایشی روبی سان است که می توانید با مراجعه به سایت آن خریدی مطمئن انجام دهید و از احساس سلامتی که برای خود آفریدید لذت ببرید.


 

نظرات  (۱)

میشه در مورد کانسیلر جامد هم مطلب بزارید. ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی