مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

خرید کانسیلر جامد از واجبات آرایشی

آرایش صورت بدون استفاده از زیرساخت ها معنا و مفهومی ندارد. زیر ساخت های آرایشی کرم پودر و کانسیلر است. یکی از محبوب ترین انواع کانسیلر، کانسیلر جامد است. این نوع کانسیلر می تواند پوشش فوق العاده ای به صورت شما دهد اگر به درستی انتخاب شود. در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی در مورد خرید کانسیلر جامد ارائه دهیم تا بتوانید هنگام خرید کمی آسوده خیال رفتار کنید. پس با ما همراه باشید

خرید کانسیلر جامد

چه کسانی خرید کانسیلر جامد انجام می دهند.

این نوع کانسیلر دارای چربی کمی است و میتواند برای خانم هایی که پوست چرب دارند موثر و مفید باشد. اما دقت نمایید کانسیلر جامد در دو نوع مدادی و استیکی ارائه می شود در نتیجه هنگام خرید کانسیلر جامد باید مطمئن شوید که مدام یک از این دو نوع به صورت شما می آید؟

کانسیلر جامد مدادی برای پوشاندن نواحی از صورت به کار می روند که به صورت نقطه ای و کوچک باشد. دارای چربی بیشتری به نسبت کانسیلر جامد استیکی است و برای خانم هایی که پوست نرمال دارند می تواند بسیار عالی باشد. هنگام خرید کانسیلر جامد مدادی به شما نمی گویند اما این نوع ابزار آرایشی ماندگاری بسیار کمتری نسبت به استیکی دارد و شما را نیازمند ترمیم آرایش در طول روز میکند.

کانسیلر جامد استیکی چربی کمتری دارد یعنی خانم هایی که پوست بسیار چرب دارند می توانند با خیال راحت از آن استفاده نمایند. خرید کانسیلر جامد استیکی برای شما بسیار عالی است چرا که روی پوست نمی ماسد و زیبایی شما را کاهش نمی دهد. کانسیلر جامد استیکی ماندگاری خوبی دارد اما پوشانندگی فوق العاده ای ندارد. پس هنگام خرید کانسیلر جامد دقت نمایید که از این ابزار آرایشی برای کدام قسمت از ناحیه صورت می خواهید استفاده نمایید. 

در نظر بگیرید کانسیلر جامد برای لکه های بسیار تیره کارایی چندانی ندارد و بهتر است از نوع مدادی کانسیلر جامد استفاده شود.

اینکه شما چه ناحیه ای و با چه خصوصیاتی را میخواهید در آرایش بپوشانید مهم ترین نکته در خرید کانسیلر جامد است که باید آن را مد نظر قرار دهید.

خرید کانسیلر جامد

چرا خرید کانسیلر جامد روی بورس است؟

کانسیلر جامد دارای نقاط قوت بسیاری است که باعث می شود خیلی از بانوان مخصوصا خانم ها شاغل از آن استفاده کنند. خرید کانسیلر جامد در بین خانم های شاغل رواج بیشتری دارد اما چرا؟

این نوع کانسیلر بسیار کوچک است، فضای بسیار کمی را اشغال می کند و وزن سنگینی هم ندارد. اگر بخواهید در مدت بسیار کم آرایش کنید این کانسیلر  به کمک شما می آید و باعث می شود در مدت زمانی که به آرایش اختصاص می دهید صرفه جویی نمایید.

شاید هنگام خرید کانسیلر جامد به این نکته هم توجه کرده باشید که نیازی به پد یا براش آرایشی ندارید. برای پخش کردن کانسیلر جامد بهتر است از پد آرایشی کمک بگیرید اما اگر این وسیله در دسترس نبود خیلی راحت می توانید از انگشتانتان استفاده نمایید. در مورد کانسیلر جامد مدادی قضیه خیلی راحت تر است. شما خیلی راحت میتوانید این نوع کانسیلر را روی پوستتان بکشید و سپس با پد پخش نمایید. اما هنگام خرید کانسیلر جامد استیکی به شما پیشنهاد خرید پد آرایشی هم داده می شود. این پیشنهاد به این دلیل است که کانسیلر استیکی را بهتر است روی پد بکشید بعد به صورتتان بزنید تا قدرت پوشانندگی بالا رود.

کانسیلر یک ابزار آرایشی است و مستقیما روی پوست صورت قرار می گیرد. در نتیجه باید هنگام خرید کانسیلر جامد دقت نمایید که محصولی را که خریداری می نمایید کیفیت لازم را داشته و مرغوب باشد.

کانسیلر جامد فیک می تواند به پوستتان آسیب برساند و قدرت پوشانندگی بالایی هم ندارد.

برای خرید کانسیلر جامد اصل می توانید به یک یاز فروشگاه های مجاز آرایشی مراجعه نمایید. یکی از معتبرترین فروشگاه های آرایشی روبی سان است. روبی سان یک برند ایرانی ایتالیایی است که تمام لوازم آرایشی را با ضمانت اصالت کالا در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد.

 

نظرات  (۱)

در مورد نکات مهم در خرید لوازم آرایشی به خصوص خرید پنکک هم مطلب بزارید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی