مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

 

پس از طی کردن 7 سال دوران تحصیلی دندانپزشکی عمومی و پاس کردن دروس سخت و نفس گیر دوره دندانپزشکی، حالا وقت این است که دندانپزشکان از ثمره آن یعنی افتتاح کلینیک و مطب بهره ببرند. 

افتتاح کلینیک و مطب مشکلات و مسائل مربوط به خود را داراست که یکی از رایج ترین آن ها دوبه شک ماندن بین استفاده از کاغذ و بروکراسی و استفاده از نرم افزار مطب دندانپزشکی است. 

جواب این سوال خیلی واضح است؛ اما یک سری از دندانپزشکان عزیز بنا به دلایلی مانند عدم آشنایی با برنامه های مدیریت گونه، استفاده از کاغذ را ترجیح می دهند. در این بین می توان گفت که اکثر قریب به یقین دندانپزشکان حرفه ای و  متسلط از نرم افزار مدیریت مطب استفاده می کنند. 

استفاده از نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی فواید زیادی دارد. از جمله این فواید می توان به درگیر نشدن دندانپزشک در مسائل حسابداری و فوکوس روی حرفه مورد نظر خود نام برد.

 البته فواید نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی به همین یک مورد ختم نمی شود و در ادامه پست بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید. 

نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند

کاربرد نرم افزار مطب دندانپزشکی

کاربرد های نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی بسیار زیاد است که به صورت خلاصه به صورت زیر است:

  1. حل شدن مشکلات مربوط به استفاده از کاغذ: کاغذ، راحت تر و در دسترس تر است؛ اما دردسرهای فراوانی دارد. برای مثال اگر شما بیماران فراوانی داشته باشید که ماهانه به شما سر می زنند، باید اطلاعات مربوط به سابقه بیمار و عکس های رادیولوژی گرفته شده از دندان را در یک پوشه آرشیو کنید. نحوه آرشیو کردن و هم چنین دور ماندن این آرشیو از هر گونه اتفاق مانند آتش سوزی، گم شدن و…. از جمله مسائل و دردسرهایی است که در هنگام استفاده از کاغذ با آن طرف هستید. اما هنگامی که شما از نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی استفاده می کنید، دیگر هیچ کدام از این دغدغه ها را نخواهید داشت و به سادگی هر چه تمام تر مسائل حسابداری و…. را مدیریت کنید.

  2. داشتن قابلیت ها و ویژگی های بیشتر: معمولا در کلینیک و مطب از سررسید های سالانه برای نوبت دهی استفاده می کنند. استفاده از سررسید ایده جالب و جذابی است؛ اما نه در عصر حاضر. از مشکلات استفاده از سررسید که خیلی واضح است، بگذریم به این موضوع می رسیم که نرم افزار های مدیریت، قابلیت ها و ویژگی هایی دارد که شما به هیچ وجه روی کاغذ نمی توان پیاده کرد. در نرم افزار مطب دندانپزشکی، می توان طوری برنامه نویسی کرد که داده های بخش حسابداری با بخش اطلاعات پایه در ارتباط باشند. مثلا با وارد کردن هزینه های پرداختی توسط بیمار در بخش حسابداری برنامه، در قسمت اطلاعات بیمار، مقدار هزینه مانده و هزینه پرداختی توسط بیمه را می توان مشاهده کرد.

 

نتیجه گیری

در بین نرم افزارهای موجود در بازار، نرم افزار مطب دندانپزشکی لبخند یکی از بهترین ها است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت این برنامه، با دموی برنامه کار کنید و در صورت نیاز، برنامه را خریداری کنید.

 

  • montaer monta

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی