مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

اگر هزینه عمل بینی برایتان مهم است بخوانید

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که اولویت اولتان ارزان بودن است پیشنهاد می کنیم سمت جراحی بینی نروید. هستند افرادی که هنگام ورود به فروشگاه ها، فقط به دنبال محصولات ارزان تر هستند و کیفیتشان برای آن ها اهمیتی ندارد. اینگونه افراد در صورتی که قصد انجام عمل بینی داشته باشند در وهله اول به دنبال کلینیکی خواهند گشت که هزینه عمل بینی آن ارزان باشد.

کلینیکی که هزینه عمل بینی در آن ارزان باشد بی دلیل نیست. معمولا در این کلینیک ها جراحان از تخصص کافی برخوردار نیستند و صرفا به دلیل پایین بودن تعداد مراجعه کنندگان، با پایین آوردن هزینه عمل بینی سعی در جذب مشتری هستند. پس در این صورت احتمال موفقیت آمیز بودن عمل زیبایی بینی شما بسیار پایین خواهد بود. از آنجا که این جراحی رابطه مستقیمی با زیبایی چهره شما سروکار دارد ریسک کردن در این زمینه به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

هزینه عمل بینی

نکات مهم درمورد هزینه عمل بینی

انجام عمل بینی یک تصمیم شخصی است. پس اول به بهبود زیبایی خود بیاندیشید برای این کار اطلاعات خود را درباره عمل بینی و نوع بینی خودتان افزایش دهید. سپس با چند پزشک متخصص و باتجربه حرف بزنید و هزینه عمل بینی در کنار نکات و ویژگی هایی که آنها بیان می کنند را درنظر داشته باشید.

برای این که انتخاب این مشاوران می توانید با پرس و جو از آشنایانی که عمل زیبایی بینی انجام داده اند و جستجو در فضای اینترنت و فروم ها اقدام کنید. پس از اینکه به مطب مراجعه کردید لیستی از خدمات و موارد مختلف را به شما خواهند داد که با پر کردن آنها می توانید هزینه عمل بینی کار را به صورت تقریبی بدست آورید و دقیقا بدانید که چه خدماتی ارائه خواهد شد.

پس از تحقیق کافی از کلینیک ها می توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- هزینه عمل بینی کدام یک از میانگین بالاتر و کدام از میانگین پایین تر قرار دارد، علامت بزنید و رتبه بندی کنید.

2- بیانات کدام یک با اطلاعاتی که به طور شخصی جمع آوری کرده اید تطابق دارد و به نوعی به واقعیت ذهنی شما نزدیک تر است؟ رده بندی کنید.

نکات مهم هزینه عمل بینی

3-امکانات کلینیکی که جراح مربوطه در آنجا عمل بینی انجام می دهد را برای هر کدام از جراحان در نظر گرفته و مقایسه کنید؛ اگر یک کلینیک به نظر شما بیش از حد شلوغ است یا یک جراح تعداد زیادی عمل بینی در روز انجام می دهد، می توانید آن را حذف شده در نظر بگیرید. به ترتیب امکانات دسته بندی کنید.

4- رزومه کاری کدام پزشک به نسبت عمل بینی مد نظر شما قوی تر بوده است؟ معمولا جراحان زیبایی تصاویری از قبل و بعد از عمل بینی بیماران خود دارند با در نظر گرفتن تصویر بیمار قبل از عمل ببیند که بینی کدام یک شباهت بیشتری به شما دارد؟ و بعد از عمل زیبایی بینی آیا به شکل و زیبایی مد نظر شما رسیده است؟ اگر آشنایان این پزشک را معرفی کرده اند، می توانید از تجربیات آنها هم استفاده کنید.

هم اکنون شما برای هر چهار مورد ذکر شده رتبه دارید و می توانید با میانگین گرفتن از رتبه ی پزشک در یک ستون کلی، یک دسته بندی کلی ایجاد کنید که در واقع این دسته بندی بهترین هزینه عمل بینی را به شما نشان خواهد داد.

هزینه عمل بینی ارزان

بهترین کلینیک عمل بینی در تهران

از بین بیشمار کلینیک موجود در تهران، مجموعه ای که در سال های اخیر بخاطر نمونه کارها، سابقه کار، پزشکان متخصص و رضایت مشتریان رتبه بالاتری کسب کرده، مجموعه دکتر تهران بیوتی می باشد. از خدمات ویژه این کلینیک می توان به رایگان بودن مشاوره توسط پزشکان مطرح کشور اشاره نمود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی