مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

روش ها تشخیص رژ لب سرب دار

استفاده از لوازم آرایشی در بین خانم های روز به روز در حال افزایش است. از بین تمام لوازم آرایشی رژ لب تنها وسیله آرایشی است که در طول یک روز هر خانمی به دفعات از آن استفاده می کند. به دلیل افزایش میزان مصرف لوازم آرایشی در بازار برندهایی وارد شده اند که کیفیت سالمی ندارند و استفاده مکرر از آن ها ممکن است موجب بروز بیماری های جدی مثل سرطان شود.

در این مقاله روش های شناسایی رژ لب سرب دار را برای تان توضیح می دهیم که زیبایی را در کنار سالم بودن داشته باشید.

رژ لب

حقیقت این است که در همه رژ لب ها مواد شیمیایی و طبیعی، لوسیون و رنگدانه به کار رفته است. اما اینکه می گویند یک رژ لب سرب دار است منظور میزان ان است که از حالت استاندارد خارج شده است. بنابراین تمام رژ لب ها دارای سرب هستند اما در رژ لب برندهای با کیفیت و استاندارد این میزان بسیار بسیار ناچیز است.

یکی از روش هایی که می توانید بر اساس آن متوجه شوید که رژ لبتان کیفیت لازم را دارد یا خیر، ماندگاری رژ لب روی لب هایتان است. هرچه رژ لب به مدت بیشتری روی لبتان باقی بماند حاوی سرب بیشتری است. به عنوان مثال رژ لب هایی که به رژ لب 24 ساعته معروف هستند سرب بیشتری دارند. اگر رژ لب دارای سرب استاندار باشد ماندگاری کمی دارد. می توانید رژ لب را در طول روز تمدید کنید و سالم بمانید تا اینکه رژ لب 24 ساعته استفاده کنید و بیمار شوید.

یک روش کلی دیگر که می توانید به کیفیت مواد اولیه یک رژ لب پی ببرید این است که رژ لب خوب پوست لب را خشک و پوسته پوسته نمی کند. اگر رژ لبی را استفاده کردید و این حالت ها را به پوست لبتان داد مطمئن باشید که رژ لب استاندار نیست و دیگر از آن استفاده نکنید. در صورت بروز چنین مشکلی از نرم کننده های لب مثل بالم لب، وازلین یا عسل استفاده کنید تا نرمی و لطافت پوست لبتان دوباره برگردد.

یک روش دیگر برای پی بردن به سرب موجود در رژ لب که در بین خانم ها باب شده است ولی پایه علمی ندارد این است که، رژ لب را روی دستتان بکشید و با انگشتر طلا یک خراش روی رژ لب بیندازید. اگر سیاه شد یعنی دارای سرب زیادی است. این روش در صورتی جواب می دهد که رژ لب حاوی مقدار بسیار زیادی سرب باشد که با کشیدن طلا سیاه شود. اما رژ لب هایی که مقدار کمتری سرب دارند با این روش شناسایی نمی شوند.

اگر رژ لبی را استفاده کردید و بعد از آن روی لب هایتان احساس سنگینی کردید مطمئن باشید که رژ لب کیفیت لازم را ندارد و استاندارد نیست.

رژ لب

سرب موجود در رژ لب از دو جهت خطرناک است. یک اینکه پوست لب بسیار نازک و لطیف است و به راحتی جذب پوست می شود. دوم اینکه زمانی که لب های شما دارای رژ لب است با خوردن و آشامیدن مقداری از رژ لب هم وارد بدن و دستگاه گوارش می شود. در نتیجه سرب موجود در رژ لب می تواند به دستگاه گوارش شما هم آسیب وارد کند.

هیچ ارزانی بی حکمت نیست. این ضرب المثل قدیمی در مورد رژ لب ها هم صدق می کند. اگر رژ لبی خریداری می کنید که قیمت خیلی پایینی دارد به استاندارد بودن آن شک کنید. اگر رژ لب با کیفیت باشد باید مبلغ بالاتری بابت آن بپردازید.

سعی کنید رژ لب را از برندهای معروف و مطمئن خریداری کنید. اگر چه ممکن است کمی قیمت بالاتری داشته باشد اما فراموش نکنید که پای سلامتی شما در میان است. روبی سان یک برند معتبر در لوازم آرایشی است که می توانید با خیال راحت از آن خرید و سلامتی خود را تضمین کنید. در کنار کیفیت استاندارد محصولات و لوازم آرایشی آنها را با قیمت مناسبی ارائه می کند. می توانید به سایت روبی سان مراجعه کنید و قیمت محصولات و رنگ رژ لب ها را مشاهده کنید.



 

  • montaer monta

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی