مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

۷ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

ناگفته‌هایی از موتور کرکره برقی

آیا با انواع موتور کرکره برقی و کاربردهای آن آشنا هستید؟ اگر نه، این یادداشت برای شماست. امروزه بسیاری به استفاده از کرکره برقی‌های مختلف برای منازل و املاک تجاری خود روی آورده‌اند. علاوه بر این برخی از ادارات نیز برای بالا بردن سطح امنیت ساختمان اقدام به نصب کرکره برقی می‌کنند. اگر به یاد داشته باشید در گذشته این کار به کمک نرده‌های کشویی انجام می شد.

هزینه خرید موتور کرکره برقی و نصب آن

اگر می‌خواهید برای کرکره‌ای که هم اکنون در اختیار دارید، اقدام به خرید و نصب موتور کرکره برقی کنید، باید به شما بگویم تنها انتخابی که دارید، موتورهای نوع سانترال هستند. البته این موتورها به نوعی رده خارج محسوب میشوند و ممکن است دردسرهای زیادی داشته باشند.

 مثلا تعمیر آن‌ها خیلی هزینه‌بر، دشوار و طولانی است. به دلیل اینکه این موتورهای داخل رول شفت نصب می‌شوند و برای دسترسی به آن‌ها باید حتما کل کرکره باز شود. به همین علت بهتر است یک بار هزینه‌ای اساسی کرده و کل سیستم را برقی کنید. این کار خیلی هم گران در نمی‌آید. مگر این که نیاز باشد تا ریل‌ها را تعویض کنید. این کار به دلیل آن که نیاز به بنایی دارد، ممکن است هزینه‌زا تلقی شود.

موتور کرکره برقی ارزان

توصیه‌ی من این است که اگر این کار را کردید، حتما از ریل‌های آلومینیومی استفاده کنید. اگر از این مرحله بگذریم، بزرگترین جزئی که باید به آن بودجه‌ی بیشتری را اختصاص دهید، موتور کرکره برقی است.

ولتاژ موتور کرکره برقی

غیر از مدل سانترال، موتور کرکره برقی مدل‌های توبلار و ساید هم دارد. به جز برخی مدل‌های توبلار، بیشتر این مدل‌ها صنعتی به حساب می‌آیند. می‌توان به راحتی ادعا کرد که در حال حاضر همه از موتورهای چینی استفاده می‌کنند. شاید شما هم تا به حال نام موتورهای بارزانته، تیونی، SDC، لیفت توربو و اسمارت را شنیده باشید.

تمام این مدل‌ها با گارانتی یک ساله ارائه می‌شوند. اما بعد از آن هم می‌توانید انتظار دریافت خدمات پس از فروش را داشته باشید. نکته‌ی دیگر در انتخاب موتور کرکره برقی مناسب، ولتاژ آن است. بسیاری از موتورهای صنعتی تنها با ولتاژهای سه فاز صنعتی قابلیت عملیاتی شدن را دارند. نوع ولتاژ هم برای موتور کرکره مهم است. موتورهای DC با جریان عبوری از سیم پیچ سرعت باز و بسته شدن را کنترل می‌کنند. در حالی که موتورهای AC با تغیر فرکانس ولتاژ این کار را انجام می‌دهند.

قیمت موتور کرکره برقی تیونی

گفتیم که موتورهای بازار برندهای مختلفی دارند. اخیرا برند تیونی مورد توجه مشتریان واقع شده است. این برند هم موتور توبلار وپ هم موتور ساید را در سبد محصولات خود دارد. موتورهای ساید تیونی ممکن است AC یا DC باشند. در نوع اول، از زنجیر برای بالا بردن کرکره هنگام قطعی استفاده می‌شود. اما در نوع DC می‌توانیم برق اضطراری را داشته باشیم.

موتور کرکره برقی ساید و توبلار

قیمت موتور کرکره برقی KTM

ا دیگر برندهای محبوب این روزها، موتور KTM است. نکته‌ی جالبی که این موتورها دارای آن هستند، فاقد خازن بودن است. از جایی که موتورهای این برند عموما از نوع DC محسوب می شوند توانایی استفاده از خازن را ندارند. خازن در ترددهای بالا موجب داغ شدن سیستم می‌شود و کرکره را قفل می‌کند.

بهترین موتور کرکره برقی

دیگر معیاری که در موتور کرکره برقی به آن توجه می‌کنیم جنس سیم‌پیچ است. سیم‌پچهای مسی از سیم‌پیچ آلومینیومی بهتر هستند. علاوه بر این در برخی کرکره‌ها از کامیونت برای پوشاندن و محافظت از موتور استفاده می‌شود که اقدام مفیدی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت متین هوشمند مراجعه کنید.

قبل از انجام هرکاری عقل حکم می کند که ایمنی رعایت شود. استفاده از لوازم ایمنی مثل کفش کار، لباس کار، خرید عمده دستکش کارجزء ملزومات کار است. اگر بخواهیم جزئی تر بیان کنیم، دستکش ایمنی از آشپزخانه و هنگام کار با ظروف داغ تا دستکش ضد برش هنگام کارهای صنعتی برای همه کاربرد خواهد داشت. دستکش کار تقریبا جلوی همه نوع آسیب پذیری پوستی، اعم از زخم، بریدگی و مواد شیمیایی را می گیرد.

دستکش کار

خرید عمده دستکش کار با کیفیت

خرید عمده دستکش کار از جمله کارهایی است که کارفرمایان مشاغلی مانند جوشکاری، آتش نشانی، آزمایشگاه ها و از این دست مشاغل برای کارکنانشان انجام می دهند است. دست ها از مهم ترین عضو های بدن در هنگام کار است که باید از آنها محافظت ویژه ای صورت بگیرد به همین دلیل استفاده از دستکش کار در این گونه مشاغل به شدت توصیه می شود..

البته لازم به ذکر است که حتی با وجود اینکه کارفرمایان با خرید عمده دستکش کار برای کارگران خود اقدام به بالا بردن امنیت آن ها می کنند اما بسیاری از افراد هستند که از این دستکش ها استفاده نمی کنند. دلیل آن هم کاهش پیدا کردن سرعت و مهارتشان در هنگام کار است.

شما با استفاده از دستکش کار می توانید دستان خود را در برابر انواع صدمات و مشکلات پوستی که ممکن است در حین کار برای دستان شما اتفاق بیفتد محافظت کنید.

دستکش های کار انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به ویژگی های محیطی شغل مورد نظر و وسایلی که با آن سروکار دارد تولید می شوند. در ادامه با یونکس همراه باشید تا شما را با انواع دستکش های کار آشنا کنیم

انواع دستکش کار

دستکش کاربا مواد شیمیایی

دستکش کار برای آشپزی

دستکش کار برای جوشکاری وبرش کاری

نکات خرید عمده دستکش کار باکیفیت

در هنگام خرید دستکش کار نکاتی وجود دارد که باید حتما آنها را رعایت کنید. به دلیل اینکه خرید دستکش امری نیست که بخواهید آن را سرسری بگیرید و برای حفظ سلامتی شما و کارکنانتان بسیار مهم و ضروری است. در ادامه فاکتور هایی که باید هنگام خرید دستکش کار آن ها را رعایت کنید می پردازیم.

  •  طراحی به کار رفته در دستکش کار.
  • کاربرد دستکش کار متناسب با شغل
  •  راحت بودن دستکش کار برای شخصی که از آن استفاده می کند.
  • مهم ترین نکته ایمنی دستکش کار است که باید حتما به آن توجه کنید.
  • مواد سازنده در دستکش کار

خرد عمده دستکش کار

جمع بندی

شما می توانید با خرید از فروشگاه یونکس با خیالی راحت به استفاده از دستکش کار خریداری شده خود بپردازید. بدون نگرانی از بی کیفیت بودن محصول یا نگرانی برای به خطر انداختن سلامت دستانتان.

با توجه به تمام نکاتی که پیشتر ذکر کردیم. مهم ترین مسئله در هنگام خرید عمده دستکش کار، خرید از فروشگاهی است که محصولات با کیفیت و دارای ضمانت را به شما ارائه دهد. یونکس فروشگاهی است که تمام محصولات آن با بهترین کیفیت به فروش می رسید.

 

 

 

فروش عمده لباس کار سیر تا پیاز

معیار شما برای انتخاب مرکز فروش عمده لباس کار چیست؟ آیا اصلا به فکر انتخاب فروشگاه فروش عمده لباس کار مختص خود افتاده‌اید؟

لباس کار از جمله وسایل مهم حفاظتی برای فردی است که در این گونه مشاغل، مشغول به کار است. همه افراد شاغل بیشترین زمان روز خود را در محل کارشان می گذرانند و لباس کار آن ها لباسی است که بیشترین زمان در طول روز از آن استفاده می‌کنند. استفاده نکردن از لباس کار مناسب می تواند باعث صدمات جبران ناپذیری برای کارگران شود. بسیاری از ارباب کارگاه‌های صنعتی و تولیدی دغدغه‌ی پیدا کردن فروشگاهی هستند که به شکل تخصصی به فروش عمده لباس کار می‌پردازند.

چرا فروش عمده لباس کار با اهمیت شمرده می‌شود؟

یکی از استانداردهای جدید حفاظت صنعتی و اچ اس ای که برای تمامی کارگاه‌ها الزامی است، استفاده از لباس کار می‌باشد. این امر برای افزایش امنیت فردی در هنگام کار غیر قابل چشم‌پوشی است. به همین دلیل کارفرمایان مشاغلی مانند جوشکاری، صنعتی، ساختمان سازی و مانند آن نیاز به تأمین کننده‌ای مطمئن برای فروش عمده لباس کار دارند.

فروش عمده لباس کار صنعتی

فروش عمده لباس کار برای تأمین کننده هم به راحتی صورت نمی‌پذیرد. زیرا کارفرمایان می‌خواهند بهترین نوع لباس کار را برای کارکنان خود انتخاب کنند. معیارهای آنان بسیار سخت‌گیرانه بوده و متوجه تأمین امنیت با لباس‌های کار با کیفیت می‌باشد.

این دلایل می‌توانند به تنهایی دلیل کافی برای اهمیت فروش عمده لباس کار باشند. شرکت ها می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌ها که در حوزه فروش عمده لباس کار فعالیت می‌کنند، برای کارکنان خود لباس کار مناسب تهیه کنند.

نکات مهم در انتخاب از فروشگاه های فروش عمده لباس کار

برای انتخاب فروشگاه مناسب فروش عمده لباس کار خود می‌توانید به معیارهای مهمی توجه کنید. اعتبار برند، شهرت و محبوبیت آن میان مشتریان، توجه آنان به نیازهای مشتریان و نیز، تخصصی بودن حوزه‌ی کار آن‌ها است.

البته شما می‌توانید به کیفیت محصولات آنان نیز برای ارزیابی فروشگاه توجه کنید. که لباس کار چیزی که هر روز و به مدت طولانی از آن استفاده می‌کنند. به همین علت جنس لباس کار بسیار مهم و قابل اعتناست. هرچه الیاف به کار رفته در پارچه مورد استفاده در لباس کار طبیعی تر باشد آن لباس تبادل حرارتی آسانتری را انجام خواهد داد.

بهترین فروشگاه فروش عمده لباس کار

بستگی به شغل فرد لباس کار وی هم متفاوت است برای مثال لباس های ضد حریق، لباس های نسوز، لباس های عایق حرارت و سرما، لباس‌هایی که برای کار در مجاورت کوره ها ساخته شده‌اند. هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد.

  • لباس کار باید به گونه ای تولید شده باشد که در شرایط کاری مختلف آب و هوایی و ساعات مختلف شبانه روز امکان دیده شدن فرد را فراهم کند.

  • پارچه لباس کار باید مرغوب و باکیفیت باشد و با گذشت زمان دچار آب رفتگی یا از این دست مشکلات نشود.

  • جنس پارچه بکار رفته در تولید لباس کار باید کاملا متناسب با شغل فرد باشد برای مثال آتش نشان ها لباس های ضد حریق و عایق گرما به تن می کنند.

  • برای کارهایی مانند جوشکاری لباس کار فرد باید حتما دارای پیش بند از جنس چرم و یا هر جنسی متناسب با شغل فرد داشته باشد.

  • لباس کار باید کاملا متناسب و اندازه با بدن فرد باشد نه تنگ و نه گشاد و باید آزادی حرکت برای فرد ایجاد کند.

بهترین گزینه فروش عمده لباس کار

 هنگام خرید لباس کار به فروشگاه‌هایی مراجعه کنید که اقدام به فروش لباس کار با کیفیت و مرغوب می‌کنند. یونکس یکی از فروشگاه معتبر در زمینه فروش عمده لباس کار فعال در کشور است. شما می‌توانید با انتخاب این فروشگاه، بهترین کیفیت لباس کار و دیگر تجهیزات را در اختیار داشته باشید.

 

آیا هنوز به وکیل متخصص چک نیاز داریم؟

وکیل متخصص چک کیست؟ آیا وکیل متخصص چک ما را از استعلام چک و خدمات بانکداری الکترونیکی بی‌نیاز می‌کند؟ در این یادداشت قصد داریم به پاسخ این سوالات بپردازیم. وکیل متخصص چک وظیفه دارد به موکل خود درباره‌ی تمامی موارد و مقررات چک توضیح داده و از انجام تخلفات حقوقی و غیر از آن در زمینه‌ی اسناد پولی پرداختنی مشابه نیز جلوگیری کند.

در سال‌های اخیر و با گسترش استفاده از چک در فضای معاملاتی کشور به دلایل گوناگون، اختلافات حقوقی و دعاوی منتج از آن به طور فزاینده‌ای در محاکم گوناگون رو به افزایش گذاشته است. به همین علت استفاده از خدمات یک وکیل متخصص چک یا مشاور در امور چک از نیازها و ضروریات هر فعال حوزه‌ی تجارت به شمار می‌آید.

کار وکیل متخصص چک چیست؟

چک در پایه‌ای‌ترین مفهوم و شکل خود سندی است که با امضای صاحب چک پرداخت وجهی را در تاریخ مشخصی ضمانت می‌کند. در قوانین ایران صدور چک بدون تاریخ جنبه‌ی کیفری نیز داشته و برای صادرکننده عواقب خاصی را به دنبال دارد. همچنین تا پیش از این توصیه می‌شد تا چک در وجه حامل نوشته نگردد تا موجبات مشکلاتی در صورت سرقت یا مفقودی نشود.

کار وکیل متخصص چک

 البته هر وکیل متخصص چک در حال حاضر به شما خواهد گفت که با تصویب و اجرای قوانین جدید چک برای چک‌های موسوم به صیادی، امکان صدور چنین چکی از میان رفته است. وی همچنین می‌تواند مشاوره‌های لازم را برای اعاده‌ی دارایی‌های وصول نشده از طریق چک را به وسیله‌ی نهادهای قانونی میسر سازد.

 در این مورد به طور مثال، شاید بسیاری اطلاع نداشته باشند که برای وصول چک بلامحل و شکایت از صادر کننده باید رویه‌های خاصی را پشت سر گذاشت تا این امکان فراهم آید. 

وکیل متخصص چک تنها پرونده‌ها و موکلانی را می‌پذیرد که در حوزه‌ی قوانین و مقررات مربوط به چک نیاز به مشاوره و راهنمایی حقوقی داشته باشند. از جمله‌ی این پرونده‌ها باید به دعاوی مربوط به چک‌های برگشتی موکل و یا دیگران که در وجه موکل نوشته شده‌اند اشاره نمود.

احساس نیاز به استعلام چک رایگان

حتما همه شما با چک برگشتی و معضلاتی که به وجود می آورد آشنایی دارید. استعلام چک از خدماتی بود که مدت‌ها بود نیاز به آن حس می‌شد. چک از اوراق بهاداری است که همه روزه در میان مردم دست به دست می‌گردد. ما همگی بی‌شک تا کنون در برهه‌هایی از چک استفاده نموده‌ایم.

اما چک برگشتی به معضلی تبدیل شده است که افراد مخصوصا کسبه و تجار که برای خرید های عمده خود و جابجایی پول نیاز به چک دارند دچار نگرانی در این مورد شده اند و به دنبال راهی برای اطمینان پیدا کردن از چکی که می خواهند دریافت کنند می‌گشتند.

استعلام چک صیاد

تمامی کسانی که در کشور به تجارت و یا کارهای حقوقی قانونی مشغول بوده‌اند و یا حتی در جامعه زندگی کرده و با اخبار آشنایی دارند می‌دانند که مشکلی چک بی‌محل یکی از اساسی ترین معضلاتی است که نظام اقتصادی با آن دست به گریبان بوده و استعلام چک برگشتی صادر کنندگان می‌توانست از بسیاری از آنان جلوگیری کند. 

این امر در گذشته به دلیل پیشرفته نبودن سیستم‌های متمرکز الکترونیکی ممکن نبود. اما با پیشرفت بانکداری الکترونیکی و ایجاد سیستم‌های پیامکی و اینترنتی اکنون می‌توان با کمک این ابزارها قبل از قبول چک، نسبت به استعلام چک برگشتی های صادر کننده اقدام نمود.

استعلام چک شما را از خدمات حقوقی بی نیاز نمی‌کند

سامانه نوین استعلام چک برگشتی به این منظور ساخته شده است تا ضعف‌های سیستم قدیمی را مرتفع کند. هدف از این کار این است شرایط بهتری را برای صادرکنندگان و دارندگان چک‌های بانکی ایجاد کند.

اما نکته‌ی مهم در قوانین چک، پیچیدگی‌ها و گستردگی قوانین آن در کشور است. این امر موجب گشته است که در بسیاری از موارد، افراد جامعه اطلاع دقیقی از قوانین چکی کشور نداشته باشند. اهمیت وکیل چک نیز دقیقا در همین موضوع است. این افراد که وکلای قابلی نیز هستند، می‌توانند با در دست گرفتن امور و کارهای مرتبط با چک موکلان خود، امور را سر و سامان بخشیده، و در مورد قوانین چکی نیز به آنان مشاوره دهند. این مورد اخیر می‌تواند موجب گردد تا موکل نادانسته از قوانین تخطی نکرده و موجب ایجاد پیگردها و وضعیت‌های حقوقی برای خود نگردند.

راهنمای خرید سیم کارت ایرانسل کارکرده

سیم کارت ایرانسل مزایای بسیاری دارد و بسیاری از افراد به دلیل خدماتی که این اپراتور به آنها ارائه می دهد، خرید یک سیم کارت ایرانسل را ترجیح میدهند. 

سیم کارت ایرانسل

در این مقاله ضمن بررسی مزایای خرید سیم کارت، نکاتی که باید قبل از خرید این سیم کارت بدانید را بیان خواهیم کرد. پس اگر قصد خرید این سیم کارت را دارید، این مقاله میتواند به شما کمک کند.

چالش های خرید سیم کارت کارکرده

از آنجا که سیم کارت ایرانسل کارکرده در مقایسه با سیم کارت های صفر قیمت مناسب تری دارد و شماره های رند بیشتری نیز دارد؛ بازار پر رونقی یدا کرده است. اما مانند هر کالای دیگری که خریداری میکنید، خرید سیم کارت هم چالش های خاص خود را دارد. در این مطلب به بررسی چالش های موجود در خرید یک سیم کارت ایرانسل کارکرده خواهیم پرداخت.

قیمت سیم کارت ایرانسل

از مهمترین چالش های پیش رو برای خرید سیم کارت ، قیمت آن است. ممکن است دیده باشید که بسیاری از شماره های مشابه وجود دارند که قیمت های بسیار متفاوتی دارند. علت این امر این است که قیمت سیم کارت به خصوص سیم کارت ایرانسل کاملا به تقاضای آن برمیگردد.

برای رفع این چالش تنها یک راه وجود دارد و آن مراجعه به افراد متخصص و مراکز حرفه ای و معتمد است. پیشنهاد میکنم در این زمینه از وب سایت رند استفاده کنید. در این وب سایت علاوه بر تنوع شماره های موجود شما میتوانید سیم کارت ها را با قیمت معقول و متناسب با پارامترهای قیمت گذاری مشاهده کنید.

صحت اطلاعات اعلامی در خرید سیم کارت ایرانسل

ممکن است در هنگام خرید سیم کارت ایرانسل کارکرده تعاریف و مزیت هایی از فروشنده آن بشنوید که که در واقع حقیقت ندارند. ممکن است گفته شود که سیم کارت فعال شده و هرگز از آن استفاده نشده است یا این موضوع گفته شود که این سیم کارت برای یک مدت طولانی خاموش بوده است.

حتی ممکن است در مورد مالک سیم کارت به شما اطلاعات غلط داده شود که در بسیاری از مواقع این اطلاعات اشتباه برای جلب اعتماد خریدار داده می‌شود.

خرید سیم کارت

شما میتوانید برای این چالش، صحت اطلاعات را بررسی کنید. به ویژه زمانی که فروشنده درخواست قیمت بالاتری برای سیم کارت کرده است، این بررسی ها میتواند بسیار مفید باشد. شما میتوانید این کار را با استعلام از اپراتورها یا تحقیق انجام دهید. همچنین می توانید از کارشناسان در این زمینه کمک بگیرید.

زنگ خوردن زیاد سیم کارت ایرانسل کارکرده

شاید یکی از اصلی ترین چالش ها برای خرید سیم کارت ایرانسل تماس های زیاد است که با صاحب جدید سیم کارت گرفته می‌شود. که احتمال این موضوع در شماره های رند بیشتر است.

به دلیل این چالش، خرید خطی که برای مدتی خاموش بوده است و احتمال تماس‌های مکرر با آن کمتر است، میتواند یک مزیت باشد.

همچنین شما می‌توانید هنگام خرید یک سیم کارت از مالک قبلی بخواهید تا با ارسال پیامک یا به هر روش دیگری به مخاطبان خود اطلاع دهد که سیم کارت را واگذار نموده است. همچنین با تغییر مشخصات پروفایل شبکه‌های مجازی متصل به شماره، می‌توانید این پیام را به مخاطبان خود برسانید. این اقدامات میتوانند تا حدودی در کاهش تماسها با سیم کارت کارکرده موثر باشند.

خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه

ایرانسل از جمله اپراتورهایی است که همیشه امکان خرید یک سیم کارت با شماره های دلخواه کاربرانش را ایجاد میکند و همواره طرح هایی برای ایجاد این امکان برای افراد دارد.

بنابراین می توان گفت یکی دیگر از مزیت های سیم کارت ایرانسل این است که شما میتوانید بدون محدودیت شماره مورد نظرتان را خریداری کنید. این موضوع حتی زمانی که شماره دلخواه شما خیلی رند باشد هم در صورتی ک این شماره از قبل توسط شخص دیگری خریداری نشده باشد، شما میتوانید آن را خریداری کنید.

حتی اگر قصد خرید سیم کارتی دارید که قبلا فرد دیگری آن را خریداری کرده است، میتوانید از طریق وب سایت رند شماره مورد نظر را بیابید و در صورت امکان آن را خریداری کنید. لازم به ذکر است که شما میتوانید انواع سیم کارت رند را در وب سایت رند خریداری کنید. دلیل پیشنهاد این وب سایت این است که رند از اعتبار بالایی برخوردار است و دامنه گسترده ای از خطوط تلفن همراه را با تنوع بالا و قیمت های متفاوت ارائه می دهد و هر سلیقه ای را پوشش میدهد.

سفر به ایران برای رینوپلاستی

رینوپلاستی به معنای عمل زیبایی بینی است که در زبان عامیانه انگلیسی به آن (Nose job) نیز گفته می شود، رینوپلاستی یکی از پرطرفدارترین اعمال جراحی در دنیا و در ایران است که سالانه افراد زیادی جهت رسیدن به بینی ایده آل دست به انجام آن می زنند.

بینی در زیبایی چهره افراد تاثیر بسیار به سزایی دارد و اندکی تغییر در ظاهر آن می تواند صورت فرد را زیباتر و حتی در بعضی مواقع زشت تر کند. بنابراین باید افراد باید جراحی را انتخاب کنند که در عین داشتن تجربه ی عمل های فراوان با تمام چالش های این جراحی آشنا باشد و بتواند بهترین بینی را با توجه به بقیه عناصر صورت طراحی کند.

رینوپلاستی در ایران

سالانه نزدیک به 150 هزار جراحی بینی در ایران انجام می شود. این آمار نسبت به جمعیت کشور در مقایسه با سایر کشورها، بسیار زیاد است. ایران در بین 10 کشور اول دنیا دارای دارای رتبه سوم است.

عمل رینوپلاستی

البته متقاضیان خارجی جراحی رینوپلاستی در ایران ، جزو آمار جراحی های پلاستیک در ایران محاسبه می شوند و در افزایش آمار این جراحی و قرار گرفتن ایران در مقام اول کشورهای دنیا در زمینه جراحی بینی تاثیرگذار هستند. شیوع کرونا نتوانسته آمار جراحی‌های زیبایی بینی را چندان کاهش دهد.

هزینه رینوپلاستی در ایران چه قدر است؟

بسته به محل انجام جراحی ( دولتی یا خصوصی) و هزینه دستمزد جراح، قیمت ها می تواند بسیار متفاوت باشد. افرادی که از خارج ایران مراجعه می کنند باید علاوه بر این هزینه ها، هزینه های اقامت و بلیط خود را نیز در نظر بگیرند.

خوشبختانه پکیج های مختلف به بیماران عزیز این امکان را داده است تا بتوانند بر حسب نیاز خود جزئیات هزینه‌ها را سفارشی کنند. احتمالا با هزینه 1500 تا 2200 دلاری، بسته به این که می خواهید در چه هتلی اقامت و در چه کلینیکی عمل داشته باشید، می‌توانید در ایران عمل رینوپلاستی انجام دهید.

هزینه ی رینوپلاستی به تفکیک شامل موارد زیر است:

  • هزینه ی اقامت بیمار و همراه وی در بیمارستان 

  • هزینه اتاق عمل و بیهوشی

  • هزینه داروهای تجویزی

  • هزینه دستمزد جراح

  • هزینه آزمایشات تشخیصی و تصویربرداری

تنها درصد بسیار کمی از جراحی های رینوپلاستی نیاز به جراحی ترمیمی پیدا می کنند و حتی در بعضی موارد جراح هزینه ی ترمیم بینی بیمار قبلی خود را تقبل می‌کند.

تحقیق درباره بترین کلنیک عمل رینوپلاستی

خوشبختانه کشور ایران در زمینه ی جراحی های ترمیمی بینی نیز بسیار معتبر است و بیماران زیادی که از جراحی اولیه خود ناراضی بوده اند، از سر تا سر دنیا به علت تبحر جراحان ایرانی و قیمت پایین خدمات درمانی و زیبایی به کشور ایران مراجعه می کنند.

جراح رینوپلاستی را اینترنتی انتخاب کنید!

در قرن ۲۱ و عصر ارتباطات شما می‌توانید بدون زحمت دادن به خود و مراجعه به کلینک‌های مختلف، از بهترین جراحان به صورت اینترنتی وقت مشاوره حضوری بگیرید. به شما استفاده از خدمات وب سایت پزشکی زیبایی دکتر تهران بیوتی را توصیه می‌کنیم. اطلاعات بیشتر را در وب سایت ما بیابید. 

وقتی می خواهید یک نام دامنه برای سایت خود ثبت کنید ، باید از طریق یک ثبت کننده یا یک میزبان وب که سرویس را ارائه می دهد مراجعه کنید. در بیشتر موارد ، این گزینه ها تجربه کافی مناسبی را ارائه می دهند. با این حال ، اگر از انتخاب خود راضی نیستید ، همیشه می توانید دامنه خود را به خانه دیگری منتقل کنید.

تعدادی از دلایل وجود شما برای ایجاد این سوییچ وجود دارد. میزبان وب دیگری ممکن است نرخ تجدید کمتری به شما پیشنهاد دهد ، یا ممکن است رابطه داشته باشید که با استفاده از آن احساس راحتی بیشتری می کنید. در هر صورت ، روند جابجایی پیچیده نیست و شما باید بتوانید آن را به سرعت تکمیل کنید.

در این مقاله ، ما در مورد اینکه چرا شما می خواهید نام دامنه خود را انتقال دهید صحبت خواهیم کرد. و برای آموزش انتقال دامنه مواردی را به شما می گوییم.

آموزش انتقال دامنه

چرا ممکن است نیاز آموزش انتقال دامنه داشته باشید؟

اگر از قبل وب سایتی دارید ، به احتمال زیاد خودتان مراحل ثبت دامنه را انجام می دهید. آنچه ممکن است شما ندانید این است که دامنه ها به ثبت کننده یا میزبان وب در جایی که برای اولین بار از آنجا دریافت کرده اید ، پیوند دارند. این لزوماً چیز بدی نیست - فقط به این معنی است که افراد دیگر نمی توانند دامنه شما را شکار کنند و شما نمی توانید هزینه های تمدید را از طریق یک سیستم دیگر پرداخت کنید.

با این اوصاف ، شرایطی وجود دارد که ممکن است بخواهید دامنه خود را به یک سرویس جایگزین منتقل کنید. این موارد شامل شرایطی است که باید آموزش انتقال دامنه را یاد بگیرید:

شما فکر میکنید ثبت کننده از شما برای تمدید هزینه بیش از حد هزینه می گیرد. قیمت های تمدید دامنه از پلت فرم به سیستم عامل دیگر متفاوت است. با تغییر خدمات ممکن است بتوانید پس انداز کنید.

ثبت کننده جدید شما تجربه بهتری را ارائه می دهد. استفاده از برخی از سیستم عامل ها فقط راحت تر از سایر سیستم عامل ها است. اگر میزبان وب یا ثبت نام شما از رابط کاربری قدیمی استفاده می کند ، مدیریت دامنه های شما می تواند دردناک باشد.

گزینه فعلی شما فاقد گزینه های پشتیبانی با کیفیت است. اگر راه خود را در مورد DNS ها ، سوابق نام و غیره نمی دانید ، تغییر تنظیمات دامنه شما ممکن است مشکل باشد. این بدان معناست که شما می خواهید یک تیم پشتیبانی جامع داشته باشید که بتواند در مورد هر مشکلی که دارید به شما کمک کند.

نام

شما می خواهید آموزش انتقال دامنه را فرا بگیرید و تمام دامنه های خود را به یک سیستم عامل منتقل کنید. اگر چندین سایت را اجرا کنید ، ممکن است چند دامنه در چندین ثبت کننده ثبت شده باشد. این یک حرکت مناسب از نظر امنیتی است ، اما همچنین مدیریت آنها را پیچیده تر می کند.

مطمئناً ، اگر از انتخاب میزبان یا ثبت کننده فعلی خود راضی هستید ، نیازی نیست شما به فکر انتقال دامنه های خود باشید. از طرف دیگر ، اگر شما با یکی از سناریوهای فوق شناخته شوید ، احتمالاً می خواهید گزینه های دیگری را جستجو کنید.

اگر به هر کدام از دلایل بالا قصد انتقال دامنه را دارید به سایت نام مراجعه کنید و آموزش انتقال دامنه را فرا بگیرید.