مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

نکاتی که در هنگام خرید عمده دستکش کار باید رعایت کنید

قبل از انجام هرکاری عقل حکم می کند که ایمنی رعایت شود. استفاده از لوازم ایمنی مثل کفش کار، لباس کار، خرید عمده دستکش کارجزء ملزومات کار است. اگر بخواهیم جزئی تر بیان کنیم، دستکش ایمنی از آشپزخانه و هنگام کار با ظروف داغ تا دستکش ضد برش هنگام کارهای صنعتی برای همه کاربرد خواهد داشت. دستکش کار تقریبا جلوی همه نوع آسیب پذیری پوستی، اعم از زخم، بریدگی و مواد شیمیایی را می گیرد.

دستکش کار

خرید عمده دستکش کار با کیفیت

خرید عمده دستکش کار از جمله کارهایی است که کارفرمایان مشاغلی مانند جوشکاری، آتش نشانی، آزمایشگاه ها و از این دست مشاغل برای کارکنانشان انجام می دهند است. دست ها از مهم ترین عضو های بدن در هنگام کار است که باید از آنها محافظت ویژه ای صورت بگیرد به همین دلیل استفاده از دستکش کار در این گونه مشاغل به شدت توصیه می شود..

البته لازم به ذکر است که حتی با وجود اینکه کارفرمایان با خرید عمده دستکش کار برای کارگران خود اقدام به بالا بردن امنیت آن ها می کنند اما بسیاری از افراد هستند که از این دستکش ها استفاده نمی کنند. دلیل آن هم کاهش پیدا کردن سرعت و مهارتشان در هنگام کار است.

شما با استفاده از دستکش کار می توانید دستان خود را در برابر انواع صدمات و مشکلات پوستی که ممکن است در حین کار برای دستان شما اتفاق بیفتد محافظت کنید.

دستکش های کار انواع مختلفی دارند که هر کدام با توجه به ویژگی های محیطی شغل مورد نظر و وسایلی که با آن سروکار دارد تولید می شوند. در ادامه با یونکس همراه باشید تا شما را با انواع دستکش های کار آشنا کنیم

انواع دستکش کار

دستکش کاربا مواد شیمیایی

دستکش کار برای آشپزی

دستکش کار برای جوشکاری وبرش کاری

نکات خرید عمده دستکش کار باکیفیت

در هنگام خرید دستکش کار نکاتی وجود دارد که باید حتما آنها را رعایت کنید. به دلیل اینکه خرید دستکش امری نیست که بخواهید آن را سرسری بگیرید و برای حفظ سلامتی شما و کارکنانتان بسیار مهم و ضروری است. در ادامه فاکتور هایی که باید هنگام خرید دستکش کار آن ها را رعایت کنید می پردازیم.

  •  طراحی به کار رفته در دستکش کار.
  • کاربرد دستکش کار متناسب با شغل
  •  راحت بودن دستکش کار برای شخصی که از آن استفاده می کند.
  • مهم ترین نکته ایمنی دستکش کار است که باید حتما به آن توجه کنید.
  • مواد سازنده در دستکش کار

خرد عمده دستکش کار

جمع بندی

شما می توانید با خرید از فروشگاه یونکس با خیالی راحت به استفاده از دستکش کار خریداری شده خود بپردازید. بدون نگرانی از بی کیفیت بودن محصول یا نگرانی برای به خطر انداختن سلامت دستانتان.

با توجه به تمام نکاتی که پیشتر ذکر کردیم. مهم ترین مسئله در هنگام خرید عمده دستکش کار، خرید از فروشگاهی است که محصولات با کیفیت و دارای ضمانت را به شما ارائه دهد. یونکس فروشگاهی است که تمام محصولات آن با بهترین کیفیت به فروش می رسید.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی