مجله ی برترین های داخلی

مجله ی برترین های داخلی

کاشت مو قسطی و ابرو

آیا تا کنون کاشت مو قسطی را در نظر گرفته‌اید؟ در سال‌های اخیر بسیاری از افراد و آحاد جامعه نسبت به کاشت مو قسطی علاقه‌ نشان داده‌اند. این امر موجب شده است تا حتی کاشت ابرو قسطی هم در جامعه باب شود. اما چرا باید کسی بخواهد به صورت اقساطی، اقدام به ترمیم موی خود کند؟ باید گفت که این موضوع به جز مسائلی که از نظر مالی مطرح می‌شوند، دلایل دیگر هم دارند.

دلایل کاشت مو قسطی

یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد با بالا رفتن سن به آن دچار می‌شوند، ریزش موی سر است. این موضوع با وجود ارتباط با سبک زندگی مدرن، دلایل ژنتیکی زیادی هم دارد. هر چند تحقیقات نشانم داده است که عوامل می‌توانند رد این موضوع تسدید ایجاد کنند. این عوامل شامل مواردی همچون:

  • استرس
  • عدم تحرک
  • اختلالات متابولیسمی
  • صدمات ناشی از عوارض جلدی و یا فیزیکی بیرونی

می باشند. ریزش مو برای هیچ کسی خوشایند نیست. آسیب به موها می‌تواند باعث افزایش استرس، و حتی بالاتر به نظر آمدن سن افراد شود.این امر در اعتماد به نفس و حتی روابط اجتماعی افراد می‌تواند اثرات سوئی بر جای بگذارد. بنابراین بهتر است که اگر امکان کاشت و یا کاشت ابرو قسطی وجود دارد، از آن مضایقه نشود. با این وجود ممکن است برخی از افراد برای این کار اهمال کاری کنند.

کاشت مو قسطی تهران

چرا ترمیم مو یا کاشت ابرو قسطی وجود دارد؟

به همین دلیل بسیاری از کلینیکها به منظور رفاه حال مشتریانشان، اقدام به عرضه خدمات ترمیمی مو اقساطی و یا کاشت ابرو قسطی کردند. به این ترتب حتی افراد مردد نیز به انجام این خدمات ترغیب خواهند شد. از نظر مشتریان هم که به این موضوع نگاه کنیم متوجه می‌شویم پرداخت یکباره و کامل هر گونه خدماتی از نظر اقتصادی خیلی مقرون به صرفه نیست.

شرایط کاشت مو قسطی

مهمترین شرایطی که در کشت ابرو و موی اقساطی مورد توجه است، نیاز فرد به دریافت این گونه خدمات است. البته اگر فرد بتواند به جای دریافت این درمان، از درمان‌های حمایتی و غیر تهاجمی مانند پی آر پی و یا مزوتراپی استفاده کند؛ آن روش‌ها ارجحیت خواهند داشت. در صورتی که پزشک معالج پس از معاینه و جلسات مشاوره متوجه شود که کاشت مو درمان مناسبی است، مراحل کاشت مو قسطی ادامه خواهند یافت.

هزینه کاشت ابرو قسطی

انتخاب نوع کاشت اقساطی مو یا کاشت ابرو قسطی

در مراحل بعدی با توجه به نوع ریزش خاص مو، جنس موهای داوطلب و پوست وی و بسیاری موارد دیگر، یکی از روش‌های رایج در کاشت مو برای ترمیمی مو یا ابروی بیمار انتخاب خواهد گردید. در حقیقت روش‌های مورد استفاده در این درمان‌ها مشابه یکدیگر هستند. هر چند در جزییات با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند.

چگونه اقدام به کاشت مو قسطی نماییم؟

اگر نسبت به کاشت ابرو قسطی یا کاشت مو اقساطی علاقه‌مند می‌باشید، می‌توانید به وب سایت آنیل مراجعه نموده و از درگاه‌های ارتباطی با کارشناسان پذیرش این کلینیک ارتباط برقرار نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی